Teslimiyet

750 60 42
                                    

Arkadaşlar yeni bir bölümle geldim bakın eğer beğendiyseniz YORUM YAPMAYI VE VOTED vermeyi unutmayın. Multideki shoplar benim ve instagram hesabım var.😍😘

Bu arada sınır koymak istemiyorum o yüzden yorum ve votedi yüksek tutun. Bir de bu bölüm sadece hileon oldu 😂😂



Sakinleşmiştim ama Leon yanımdan ayrılmak istememişti. Yanımda ellerimi tutmuş bir şekilde oturuyordu. Bugün yanımda kalıcaktı. Ailemin gelmesine 4 gün vardı. Onlara haber vermedik yoksa gelirlerdi. Hem korkmalarını da istemezdim.
Hem Leon beni çok seviyordu, masum seviyordu benim gibi. Hala ellerime bakıyordu ve gözleri doluyordu. Belliydi onun da canı yanmıştı. O yüzden ailemin gelmesine de gerek yoktu. Ama Ali Kemal in bu kadar rahat olması garibime gitmişti. Ben sakinleşdikden sonra yan odaya gidip uyumuştu. Galibe Yıldız Leon un arkadaşı olduğu için ses çıkaramıyordu. Aptal ama tatlıydı.

Leon konuşmaa başlamışdı:

—Hilal birdaha kendine zarar vermeni istemiyorum. Bu 2 oldu, ikisinde de benim canım yandı. Bu ihtimali düşünmek istemiyorum. Bak artık yanından hiç ayrılmıycam. Sen artık bana aitsin. Sen benimsin ben de senin.

Diyip dudaklarıma narin ama bir okadar da istekli bir öpücük bırakmıştı. Öperken kokumu içine çekmişti. Karşılık verememiştim ama içimde uçuşan kelebeklere de engel olamıyordum. İlk defa birini öpmüştüm. Çok değişik bir histi. Susuzluğumu gideren su gibiydi dudakları. Daha sonra beni yatağa uzandırmıştı(Fesat Olmayın 😂) sonra da yanıma yatmıştı. Beni sımsıkı sarmıştı elleriyle. Onun kokusuyla onun sıcaklığıyla uykuya dalmak herşeyden daha iyi gelmişti bana. Onun yanında tüm teslimiyetimle uykuya dalmıştım.

Hilal in rüyası

Hilal uyanmıştı yanında Leon vardı birbirlerine sıkıca sarılmışlardı.

—İyi ki yanımdasın beni hiç bırakma. Ben sadece senin yanında mutluyum Leon.

—Bırakma ihtimalini aklına dahi getirme Hilal. Sen benim en güzel iyikimsin.

Tekrardan sarılmışlardı tam ayrılcaklardı ki Leon Hilal in korkusu olmuştu. Çığlık atıyordum ama beni duyan yoktu. Etraf kararmıştı sadece ben ve korkum vardı. Çığlıklarımı kimse duymuyordu.

Rüya bitti

Leon Hilal in çığlıkları ile uyanmıştı. Hilal ter içinde kalmıştı. Leon nazikçe Hilal i uyandırmıştı. Hilal in nefesi düzensizdi. Leon ne olduğunu sorduğunda, Hilal rüyasını anlatmıştı.

Leon sorunu anlamıştı. Onu bırakıcağını düşündüğü için korkusu olmuştu. Onu asla bırakmıycaktı. İyileştiricekti onu.

Leon tekrardan ellerini sevdiği kadının beline sarmıştı. Kafasını da Hilal in girintisine koymuştu sevdiği kadının kokusunu çekiyordu içine. Hilal de kafasını sevdiği adamın göğsüne koymuştu. Orası sanki onun içindi. Ona aitti. Orda sakinleşiyordu , herşeyi bir anlığına unutabiliyordu. Tüm teslimiyetleri ile birbirlerinindi onlar. Leon Hilal in suratını okşamışdı. Leon un dokunduğu yer, Hilal in Cenneti oluyordu. İçi ürperiyordu. Leon da sanki kırılırmışçasına seviyordu Hilal i. Onun suratında kendi Cennetini buluyordu. Kokuları birbirlerinin burnuna dolduğunda Dünya da tek kalıyorlardı.

Konuşmadan sakinleştirmişdi sevdiği kadını. Tekrardan yatmıştı yanına. Birbirlerine bakıyorlardı, nefesleri karışıyordu. Alnını sevdiği kadının alnına dayamış, kollarını da sevdiği kadının beline dolamıştı. İkisi de şu anı hayatlarının geri kalanına değişmezdi.

Hilal ilk defa hasta olduğu için bir nebze de olsa sevinmişti. Belki hasta olmasa bulamazdı Leon u. Onun yanında olmak güven veriyordu. O da seslerin artık azaldığını anlamıştı. Leon her zaman böyle yanında oldukça iyileşiceği kesindi.

İkisi de gözlerini kapatamıyorudu. Birbirlerine bakmakdan alıkoyamıyorlardı kendilerini.

Ama uyumak istiyorlardı Leon kollarını Hilal in belinden ve omzundan sarmıştı. Hilal de Leon un beline sarmıştı ellerini. İkisinin de gözleri kapalıydı suratlarında masum bir gülücük vardı. Hilal in alnına bir öpücük kondurmuştu Leon ve tekrardan uyumuşlardı.

Arkadaşlar yeni bir bölümle geldim bakın eğer beğendiyseniz YORUM YAPMAYI VE VOTED vermeyi unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaşlar yeni bir bölümle geldim bakın eğer beğendiyseniz YORUM YAPMAYI VE VOTED vermeyi unutmayın. Multideki shoplar benim ve instagram hesabım var.😍😘

Bu arada sınır koymak istemiyorum o yüzden yorum ve votedi yüksek tutun

Piskoloğum (Hileon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin