Arkadaşlar yeni bir bölümle geldim bakın eğer beğendiyseniz YORUM YAPMAYI VE VOTED vermeyi unutmayın. Multideki shoplar benim ve instagram hesabım var.😍😘Sabah uyandığımda yanımdaydı güzellik, hep yanımda olsa gerisini düşünmezdim. Yanında en güzel anlarımı yaşadığım sevgilim. Ama dün yine kriz geçirmişti. Kafasını dağıtması için maskeli balo düzenliycektik. Daha anne ve babasının gelmesine vardı. Hayatımda yaşadığım en güzel gündü dün gece. Kokusu, teni, saçları, gözleri kısacası herşeyi ile yanımda olması beni mutlu ediyordu.
Uyanmaya başlamıştı. Bir insan uyanırken bile bu kadar mı güzel olurdu. Okyanus gözleriyle masum masum suratıma bakıyordu. Dudaklarına susamıştım onun. Suratını ellerimin arasına alıp dudaklarını içtim kana kana.
Daha sonra belinden kavradım kalbimin üstüne koydum onu. Kalp atışımı dinlerse kendini dinlerdi sonuçta. Orda o vardı çünkü. O da derince kokumu çekti içine.Daha sonra kalktı ve kahvaltıyı hazırlamaya indi ama kahvaltı hazırdı. Demek ki ali Kemal hazırlamıştı. Gözüme girmeye çalışıyordu. Aslında Yıldız dan hoşlandığını anlamıştım. Zaten Yıldız da ona karşı pek fazla boş değildi.
Yemekleri yedikten sonra sofrayı kaldırdık ve balo fikrini onlara da sordum. Kabul ettiler. Ona iyi geliceğini biliyordum. Hazırlıklara başlamıştık. Yarın yapıcaktık baloyu. Miray ın çok arkadaşı olmadığı için benim ve Kubilay ın arkadaşları gelicekti.
Kubilay benden Yıldız ın numarasını almıştı. Konuşmalarını hafiften dinlediğimde kavalyesi olmasını istedi ı da kabul etmiş olucak ki aptal aptal sırıtıyordu.balo için bir yer tutmuştuk ve salondaki aynaları toplatmıştım. Biriciğimin kriz geçirmesini istemezdim. Bu gün uyumayıp sevdiğimi izliycektim. Onu izlemek her şeye değerdi. Tüm gece kokusunu içine çekip kollarımı beline sarmıştım. Temiz kalpli sevgilim. Onun için her şeyi yapabilirdim.
Sabah olmuştu. Uyandırmaya kıyamıyordum. Ama bu gün onun günüydü. Alnına, dudağına ve çenesine birer öpücük kondurmuştum. Yavaşça gözlerini aralamıştı. Suratında masum bir gülücük vardı. Tamamen uyandığında beni kapı dışarı etti ve elime kostümümü verdi. Böyle bir tepki beklemezdim ama bir an önce hazırlanmak istiyordu. Kendisi giyinip çıktığında her hali ile güzel olduğunu farkettim ben de lavoboda giyinmiştim. Beraber bir çift olmuştuk. İmkansuzlıkta bile sevgili olunucağını göstermek için ben Yunan teymeni o da Osmanlı kızı olmuştu.
O da bana tüm samimiyetiyle bakıyordu. Yanıma gelip kulağıma. "Çok yakışıklısınız teymen. " dedi. Ben de eğilip "Siz de çok güzelsiniz küçük hanım. "dedim. Biraz utanmış gibiydi. Onu kollarımla sardığımda utancı biraz da olsa hafiflemişti. Bana aşkı yaşatan bu kızı asla yanımdan ayırmıycaktım.
Davetlilerden ilk olarak Yıldız gelmişti. Yıldız kadın korsan Ali Kemal de erkek korsandı. Yıldız Ali Kemal in kavalyesi olduğu için yanına gitmişti. Tanışmaları pek de iyi olmasa da yakışıyorlardı.
Bu sırada Davetliler gelmişti. Vals müziği çalmıştı. Hilal i elinden tutup sahnenin ortasına götürmüştüm. Dans ederken gözlerini gözlerime kenetlemiştim. Onun mavileri benim kehribarlarıma karışmışdı. O an kalbim durmuştu ,etraf yok olmuştu sadece biz vardık. Kalplerimiz bir atıyordu. Bu anı hayatımda asla unutamazdım. Onun kokusu içime işlemişti artık. Ortaokuldaki o kızın benim şu an en değerlim olabiliceğini kim bilebilirdi ki.
Yıldız ve Ali Kemal
Ali Kemal Yıldız ı dansa kaldırmıştı. Gözlerini güzelliğinden alamıyordu. Dayanamıyıp kulağına "Seni seviyorum" diye fısıldamıştı. Yıldızın da "Ben de seni " sözünden sonra içinde tarifsiz bir duygu vardı. Hislerine karşılık bulmak çok güzeldi. Sevdiği kadının ellerini öpmüştü. Bunu yapmanın bile hayalini kuruyordu.
Dans bitmişti. Hilal in yanına Zorro kostümüyle biri gelmişti. Ve dansa kaldırmak istemişti. Hilal hayır dediği halde dans için zorluyordu. Leon daha fazla dayanamadı ve yumruk attı kavgayı zar zor ayırabilmişlerdi. (Tabiki de Leon dövdü 😂)Daha sonra Leon Hilal in elinden tutup dışarı götürmüşdü. Gökyüzünde hilal vardı.......
Arkadaşlar yeni bir bölümle geldim bakın eğer beğendiyseniz YORUM YAPMAYI VE VOTED vermeyi unutmayın. Multideki shoplar benim ve instagram hesabım var.😍😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskoloğum (Hileon)
FanfictionPeki ya Hilal PARANORMAL şeyler görseydi ve artık delirmek üzere olsaydı. Leon da onun psikoloğu yani son çaresi. Acaba neler yaşayacaklardı. Leon Hilal i iyleştirip bir olabilicekler miydi?