Lütfen yorum yapın benim için çok önemli ve değerli ❤
Karanlığın soğuk ve yalnız tarafı çarptı ruhumu tenimi soyutladı bu dünyadan bir yandan da ölümün sıcak kolları sardı vücudumu okşadı ruhumu bir daha birakmıycak gibi
2 ay sonra
Leon la olan ilişkim hala devam ediyordu hani bir sihirli değnek olsa dokunsa da tüm sıkıntılarım geçse derler ya bana dokunan sihirli değnek de Leon du.
Benim uğurum,şansım,mutluluğum her şeyim o olmuştu. 2 ay içinde tüm hayatım boyunca geçmeyen piskolojik sorunumu geçirmişti. Artık büyük duygu patlamaları yaşamadıkça kriz geçirmiyordum.Onun yokluğunu düşünmek dahi istemiyordum her sabah ona bakarak uyanmak her gece onunla uymak onun sesini duymak onun gözlerine bakmak onun saçlarına dokunup onunla hayaller kurmak, hayatta yaşayabileceğim en güzel şeydi ruhuna aşık olduğum adamdı.
Ortaokulda ona asla bu kadar aşık olabileceğim aklıma gelmezdi.
Leon dan
Sabah uyandığımda karşımda kendimden bile sakındığım hayatımın aşkı vardı. Kokusu kokuma karışsın , bütün korkuları benim olsun istiyordum. Belki istediğim bencillikti ama sadece bana gülsün bana ağlasın istiyordum.
Hiç bir zaman birinin beni hem bu kadar mutlu edip hem üzebileceğini düşünmezdim. Artık çok nadir kriz geçiriyordu ama geçirdiği krizler kadar kalbimde yarattigi etki de büyük oluyordu. O ne zaman kriz geçirip ağlasa onu sarar şiir okur ve saçlarını okşarım. Uyuyunca ondan gizli sessiz sessiz ağlarım.Flashcback
- Hilal sakın ol hiçbir şey olmadı.- Etrafımdalar dayanamıyorum.
İçim yanıyordu onun bu halini gördükçe. Hem bağırıyor hem ağlıyordu. O bağırdıkça sanki benim boğazımı sıkıyorlar o ağladıkça sanki gözlerimi yakıyorlardı. Hayatım boyunca hiç bu kadar çaresizlik ve acı içinde kalmamıştım. Bir de onun halini düşündükçe daha kötü oluyordum. Aklıma küçükken yaşadıklarım geliyordu.
Dayanmak daha da dayanılmaz bir hal alıyordu.
Bir müddet Hilal i kendi haline bıraktım. Biraz da olsun sakinleşince kollarımı sardım ona. Kollarımın arasında sakinleşsin istedim ama ben onun kokusuyla sakinleştim. Bir insan kusurlu olamayacak kadar kusursuz olabilir mi.
Demek ki oluyormuş ben onun kusurunu bile kusursuzluğundan saydım.
Yatağa yatırdım onu sanki dünyanın en narin şeyi gibi.
Yanına yattım ,saçlarını okşadım ve öptüm.O saçlar bana intihar ipi olsa ölmek için direnirdim. Suratına bakıp mavi gözlerinde hem boğuldup hem de nefes aldırdım.
İyice sakinleşmişti.
Nedensizce aklıma bir şiir geldi o an.Ben seni bir okyanusun derinliginde buldum da sevdim
Parlak bir inciydin benim için
Paha biçilmez bir inci
Ben seni soguk ve yagmurlu bir günde
Seni düsünürken gülüsündeki sicakligin içime dolup da
Beni sardigi bir anda sevdimŞiirimi bitirdiğim an uykuya daldığını farkettim. Yanından usulca kalkıp balkona çıktım. Aklıma Hilal le yaşadığımız anlar geldi. Gözümün önünde geçirdiği krizler canımı o kadar çok yakıyordu ki bazen piskolog olmasaydım Hilal in neler yasiyacagini düşünmek bile istemiyordum. Bazı geceler kabuslarimda onun krizlerini görüyordum. Yaşadığım acının hiçbir şekilde tarifi olamazdı. Kendimden habersiz duygularımın aynasıymış gibi gözlerimden yaşlar süzülmüştü.
Hilal ı asla yalnız birakmiycaktım
Onun klibinin anahtarı bende benimki de ondaydi. Hayatım boyunca değişmeyecek tek gerçek buydu.Onun dumanının en koyu tonu ruhuma karıştığı an benim gökkuşağım oldu
Dışarda soğuk tenime işleyince odaya tekrar geri döndüm. Hilal ı yatakta gördüğümde ise içimi bir ateş sarmıştı sanki suratı insana her duyguyu veren bir ateş gibiydi. Bazı zamanlar
Ona bakmaya dahi kıyamıyorum. Hem bana çok narin hem de dünyanın en sağlam kişiliği gibiymiş geliyor. Hem de çok güzel seviyor.Bazen onu haketmedigimi düşünüyorum ama bana öyle bir bakıyor ki sevgisinden zerre kadar şüphe edemiyorum o anlarda kalbime bir ok saplanıyor ve en tatlı acıyı hissettiriyor.
Yavaşça yanına uzandım. O an burnuma dolan çiçek kokusu kalbimde açtı. Saçlarının suratıma değmesi bile hayatımda yaşadığım en güzel şeylerdendi.
Elimi beline attım ve kendime çektim
Sıkıca sardım onu hiç gidemesin diye benim yanımda güvende olsun diye. Sanki isteğimi anlarmışçasına üstümü sıktı minnacık elleri. İçimde yaşadığım o huzurun tarifi dahi olamazdı. İzin verseler günlerce bu şekilde durabilirdim.
Onun yanında yavaş yavaş en güzel uykularımdan birine daha daldım.Evet yeniden ben geldim lütfen yorum ve voted yapın bu kadar çok istememin sebebi eksikliklerimi görmek istemem. Paylaştığım Shoplar ve arada yazdığım sözler benimdir (şiir değil)
Neyse okuduğunuz için çok teşekkür ederim 😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Piskoloğum (Hileon)
FanfictionPeki ya Hilal PARANORMAL şeyler görseydi ve artık delirmek üzere olsaydı. Leon da onun psikoloğu yani son çaresi. Acaba neler yaşayacaklardı. Leon Hilal i iyleştirip bir olabilicekler miydi?