7 senedir hayalini kurduğum ülkeye gidiyordum. Güney Koreye çok mutluyum Allah'ım gerçekten ben şimdi güney koreyemi gidiyorum. Bu. Bu. Bu gerçekten çok güzel bir his. Tam 7 senedir yemeyip içmeyip biriktirdiğim param. Evet artık hiç bir sorun yok. Bu arada ben seul da okuyacağım. Güney korenin baş kenti bir nevi ankara gibi düşüne bilirsiniz. Ailemi ikna etmek biraz zor olsada yinede bunu başarmıştım. Artık koreye gitmek için hiç bir engel yoktu. Şimdi gidip biletimi alacaktım. Ben tam biletçi amcaya kore seul bileti diyecektimki ...
Bir elin omzuma dokunduğunu hissettim. Ve arkamı döndüm. Anyonhasseyo ( merhaba) diye bir ses duydum. Aişhy bu çok yakışıklı ama yaa. Bende anyonhaseyo dedim.
" çeel çin hasseyo ( nasılsın)" dedi.
" nee çeel çin hasseyo ( iyiyim sen ) dedim.
" danin ( bende) dedi."
" size bişi söylücem dedi."
" söyle dedim."
"Neden sıramı aldınız?"
" nasıll ? " dedim.
Tamam al sıranı başına çal dedim.
Tabi türkçe dedim anlamadı .
" geç sırana dedim"
" teşşekkür ederim dedi "
İkimizde kore seul uçak biletlerimizi almıştık. Bide şansa ikimizde yan yanaydık. Ben cam tarafı her zamanki gibi oda yol tarafı uçak havalandı. Bende uykuya daldım. Uyandığımda saate baktım.
" oha ben 5 saattirli uyuyormuydum.bu arada omuzumda bir ağırlık hissettim. Bizim yakışıklı. Omuzumda uyumuş. Gözünü açacaktıki ben hemen uyuyor gibi yaptım.
Hee youngun dilinden
Uyandığımda birinin omzunda uyuyordum . olmaz bu kim acaba kafamı kaldırıp baktım. O kız bilet gişesinde tanıştığım kız. Tanıştığım kızmı. Daha adını bile bilmiyorum ne tanışması . kızda uyandı.
Günaydın dedim.
Merhaba dedi.
İrımimoyeyo dedim. Yani adın ne dedim.
Ada iyeyo dedi.
İrımimoyeyo dedi oda bana adımı sordu.
Hee young dedim.Olmaz ben ne yaptım kimliğimi ortaya çıkardım.
Omg diye bir ses duydum. Adaydı.
Sen şu ünlü hee young dedi
Elimle ağzını tuttum.
Elimi fırlattı ne yapıyorsun dedi.
Lütfen sus lütfen dedim.
Tamam tamam benden sır çıkmaz dedi.
İçim rahatlamıştı. Derin bir nefes aldım.
Ada ayağa kalktı ve lavaboya gitti.
Sanırım ben bu kızdan hoşlanmaya başladım. Hayır canım ne alakası var yaa öff .
Ada lavabodan gelmişti.off canım çok sıkılıyor. Adaya biraz sohpet edelimmi diye sordum.
Tabi olur ama ne hakkında dedi.
Bilmem mesela neden burya geldin dedim.
Burya üniversitemi bitirmek için geldim dedi.
Vay kaç sene dedim
4 senelik dedim.
Peki ne okuyorsun dedim.
Müzik bölümü dedi.
Ne güzel dedim.
Peki sen ne yapıyorsun dedi.
Bende müzik bölümü okuyorum dedim.
Ortalığı beş dakika boyunca sessizlik almıştı. Tabi ben daha fazla dayanamayıp ee daha daha nasılsın dedim.
İyi dedi.
Ada nın dilinden
Yaaa Allahım inanamıyorum. BTK nin en yakışıklı çocuğu hee young gerçeği daha yakışıklı .
Ada
Hee young
İlk sen söyle dedim
Yok hayır ilk sen söyle dedi.
İnince ne yapacaksın dedim.
İnice otele gidicem dedi.
Hmmm dedim.
Peki sen dedi.
Bende otele gidicem dedim.
Hangi otele gidiceksin dedi.
Çamdon han dedim.
Bende çamdon han a gidicem dedi.
Aaa ne tesadüf dedim.
Aynen öyle dedi.
Ve ben tekrardan uykuya daldım.
Ama ben neden böyle hissediyordum. İçimde kelebekler uçuşuyor desem yeridir.
Aişhy neyse hadi ben yatayım.
Uyandığımda hee young bana bakıyordu sanki hayatında ilk defa bir kız görmüş gibi.
Nooldu dedim.
Hı,hiç ,yok bişi,niyeki dedi.
Değişik bakıyordun dedim.
Of ya saçmalama dedi.
Tamam dedim.
Açıkcaası kalbim kırılmıştı.
Neden kaba davrandı ya hanzo küstüm sana işte gıcık.
Kulaklığımı takıp müzik dinledim.1 saattir müzik dinliyorum.
Şimşimheyo ( sıkıldım)
Kulaklığımı çantama koydum.
Bizim yakışıklı telefonunda bişiler yapıyordu.
5 dakika geçti osoheseyo korean diye bir ses geldi yani hoşgeldiniz koreye demekti anlamı.
Hepimiz uçaktan indik.bizim yakışıklı ortada yoktu. Arkamı döndüm bana bakan siyah şapkalı siyah gözlüklü biri vardı.
6 saniye kadar birbirimize baktık.
Korkmaya başladım. Acaba bir sapıkmı yoksa bir organ mafyasımı Allahım çok korkuyorum. Lütfen gitsin lütfen. Ölmek için daha çok gencim dedim içimden. Olmaz bana doğru yaklaşıyor.
Duuuur dedim.durdu kimsin dedim. Gözlüğünü çıkardı bu hee young du seni aptal ödümü kopardın dedim
Güldü.
Ne gülüyosun yaa dedim.
Tamam tamam kızma dedi.
Gözlüğünü takıp yanıma geldi. Beraber taksi beklemeye başladık sanıyordumki hee young un özel aracı geldi.
Binip gidiyorduki geri geri gelip gelmek istermisin dedi.
İstemez dedim.
Sen bilirsin dedi.
Nee beni öylece bırakıp gidicekmisin dedim içimden.
Off bu ne kadar ukala bişi böyle. Sen görürsün hee young dedim kendi kendime. Evet görüyorum orda bi taksi var. Ve bana doğru geliyor Allahım sana çok teşekkür ederim.dedim.
Off çok yoruldum odama çıkıp bir duş alayım derken hee youngu gördüm. Görmez den geldim. Ve hızlı adımlarla odama çıktım.
Hee youngun dilinden
ne yani 2. Kez söylemedim diye bana tripmi atıyor
Hahah çok.komik.
Gerçekten tripmi attı o ne kadar salak benim.peşimden o kadar kız koşuyor senin tribinemi aldırış edicem ben hahaha.
Adanın dilinden
Yukarı çıkıp duş aldım. Kendimi çok rahatlamış hissediyordum.off karnım zil çalıyor. Aşağı inip yemek yesem iyi olacak. Aşağı indim. Tmblr da arkadaş olduğum bir arkadaşım vardı. Kai kai ada diye bağırıp bana sarıldı.
Bu arada koreliler Tmblr ve kakao talkı çok kullanıyorlar.
Arkadaşlar oy verin lütfen lütfen sizleri çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koreli sevgilim
Romanceolanlar hayal ürünü ama gerçek olcak bazıları değil tabi. korece öğreniyorum. 5 sene sonrada koreye gidicem sizleri seviyorum. Koreye 15 yaşındayken gitmiştim geçen sene. Erkekleei çok.yakışıklı. 2 sene orda kaldığım için okulumu orda devam ettirmek...