Yaa! Hee young ne oluyor dedim.
Ağzımı eliyle tuttu. Diğer eliylede beni kendine doğru çekti. Dolabın arkasına saklandık.kai kulübenin içinde gezip bizi aradı. Kai bize her yaklaştığında hee youn bana daha da sıkı sarılıyordu.
Havasızlıktan bayılmak üzereydim.
Hee young yere oturdu. Benide birden çekince dengemi kaybedip üzerine düştüm.
Sus dedi .
Sustum ve gözümü kapattım.uyandığımda birinin bana sarıldığını hissettim.
Kafamı kaldırdığımda birde baktımki hee young uyanmak üzereydi. Hemen onun o geniş göğsüne yattım.
Hee young un dilinden
Uyandığımda ada üstümde yatıyordu.
Onu yan tarafa koyup kalktım. Onu kucağıma alıp arabaya koydum. Uyanmasını bekledim. Çok geçmeden ada uyandı.
Günaydın dedim.
Günaydın dedi.
Nereye gidelim dedim.
Otele dedi.
Otele geldik dedim.teşşekkür ederim dedi.
Rica ederim dedim.
Adanın dilinden
Arabadan inip odama çıktım.duş alıp kendime geldim.üstümü giydim. Tam yatağa oturacaktımki kapıya biri tık tık vuruyordu. Kapıyı açtım hee youngdu. Telefonunu arabada unutmuşsun dedi.
Ouf dedim.
Teşekkürler dedim.
Rica ederim dedim.
Baksana biraz gezelimmi dedi.
Çok iyi olur dedim.
Koccaman bir alış veriş merkezine gittik beraber giysi dükkanına girdik ben kendime elbise seçerken hee young geldi. Al bunları dene dedi.
Vuvy bunlar çok güzeldi. Tamam dedim. Ben kabine geçtim oda bekleme koltuğuna oturdu. 1. elbiseyi giydim bence güzeldi.
Hee youngada gösterdim ağzını büzüştürerek kafasını salladı.
2.elbiseyi giydim. Gözleri açıldı ve çok güzel olmuşsun dedi.
Ve elbisemi çıkarıp görevliye verdim kasaya götürdü.
Hee youngun dilinden
Şimdide sıra da ben vardım kendime kıyafet seçiyordum.
Ada geldi ve bunları al dedi.
Bu sefer o bekleme koltuğunda oturdu bense kabine gittim.
1. Giyip gösterdim. Kafasını sağa sola salladı.
2.giyip gösterdim. Ağzını büzüştürdü.sonra bana burda beklememi söyledi. Gidip bir takım daha getirdi. Bunu da giydim çok yakışıklı oldun dedi. Ve elbise ile takımı alıp çıktık. Otele gidip üstlerimizi giydik. Ve odalarımızdan çıktık. O çok güzel olmuştu.
Ve bana da çok yakışıklı olmuşsun dedi. Belini tuttum ve kapıyı açtım.
Arabaya bindik. Bir kulübe gittik. Biraz dans ettik.beli çok ince tam istediğim gibi.
Kulüpten çıktık. Arabaya bindik. Otele girdik.duş alıp aşağı iniyordum ki...
Ben kapımı açar açmaz onu gördüm oda kapısını açıyordu. Beni gördü 8 saniye kadar birbirimize baktık.
Hee young hadi gel aşağı inip yemek yiyelim dedi.
Tamam dedim.
Aşağı inip yemek masasına oturduk.
Birden kai de geldi.
Adanın dilinden
Merhaba kai dedim.
Merhaba ada dedi
Dün nerdeydiniz. Diye sordu. Dışardaydık. Diye yanıt verdi. Hee young.
Öylemi dedi kai.
Öyle dedi. Hee young.
Eee daha daha nasılsın dedim. Ben ortalığı yumuşatmak için.
Kai birden ayağa fırladı ve yukarı çıktı.
Ardından hee youngun telefonuna bir mesaj geldi.
Nooldu hee young dedim.
Hee young yok bişi diyip yukarı çıktı elini sıkıyordu. Neden acaba o mesajda ne olabilirdiki. Bende kalkıp odama çıktım.
Kainin dilinden
Yukarı çıkıp hee younga ben mesaj attım. Evet hee young da geldi.
Ne istiyorsun dedi.
Seni bir daha adanın yanında görmek istemiyorum. Dedim.
Yok yaa dedi hee young.
Keyfin bilir dedim eğer ondan uzak durmassan adanın başına geleceklerden ben sorumlu değilim dedim.
Sen aklın sıra bana göz dağımı veriyosun dedi hee young.
Nasıl anlarsan dedim.
Asıl sen adadan uzak duracaksın dedi.
Senin gibilerle daha fazla zaman harcayamam dedim. Ve ordan uzaklaştım.
Hee youngun dilinden
Bende direkt. Adanın yanına gittim. Başka bir otele gitmemiz gerek dedim.
Neden bu otelin suyumu çıktı dedi.
Nasılll dedim.
Yani neden bu otele ne oldu neden gidiyoruz dedi.
Hımmm anladım ama bu otel bizim için artık çok tehlikeli dedim. Eyer gelmessen öleceksin dedim.
Tamam bavulumu toplayıp aşağı ineyim dedi.
Bende kendiminkini toplayıp indim.
Ada geldi.
Benim arabama bindik ve başka bir otele gittik.
Bu otel daha güvenli dedim.
Teşekkür ederim dedi.
İkimizde danışmanın yanına gidip 2 tane oda istediğimizi söyledik.
Danışman bize sadece bir tane süit olduğunu söyledi. Biz adayla birbirimize baktık.
Ben hemen tamam dedim.
Ada hayır olmaz dedi.
Elimle ağzını kapattım.ve odaya geldik.
Çift kişilik yatak ve bir tane kanepe vardı.
Ben hemen adaya sarılıp yatağa atladım. Ada alt tarafımda kaldı.yaa sen man kafamısın dedi.
Güldüm ve hayır sadece seni seven bir aşığım dedim.
Ada beni itti ve banyoya girdi.
Bende kıyafetlerimizi dolaba yerleştirdim.
Ada banyodan çıktı.bende banyoya girdim.
Adanın dilinden
Bende üstümü değiştirip yemek sipariş ettim. Hee young da banyodan çıktı.
Hee youngun dilinden
Çıktığımda ada yemek sipariş etmiş ve balkona çıkmıştı.
Arkadan adaya sarıldım.
Oda bana sarıldı.
Sonra adayı kucağıma alıp içeri götürdüm.ikimizde yemeklerimizi yedik. Ben adaya sarılıp yatağa atladım.ışıkları kapattım ve yattık.
Adanın dilinden
Sabah uyandığımda hee youngun üstünde o geniş göğsünde yatıyordum. Kafamı kaldırıp ayağa kalkacaktımki hee young beni kendine doğru çekti.ve dudağıma bir buse kondurdu. Sonra kalkıp beni kucağına aldı. Ya indir beni dedim. İndirdi banyoya girip duş aldım.sonra hee young girip duş aldı. O çıkana kadar .ben üstümü giydim.
O üstünü giyene kadarda ben saçımı yaptım. Sonra beraber aşağı kahvaltı yapmaya indik. Yemeğimizi yiyip dışarı çıktık.
Hee young dedim.
Efendim dedi.
Ben araba almak istiyorum dedim.
Ehliyetin varmı dedi.
Tabiki dedim.
Al benim arabamı bi sür bakalım nasıl sürüyorsun dedi.
Tamam dedim.
Ooo güzel sürüyormuşsun dedi.
Tabiki dedim.
Hadi öyleyse seni oto galerisine götüreyim dedi.
Tamam dedim.
Omg burdaki arabalar çok iyi dedim.
Tabiki son teknoloji yapımı dedi.
Ben elmas mavisi bir araba aldım.
Peşin ödedim çünkü babam bana bir banka hesabı açmıştı ve benim araba almamı çok istediği için para yatırmıştı.
Fakir değiliz sadece ben kendi paramla koreye gitmek istediğim için para biriktiriyordum.
Evet ben arabamı aldım.
Hee young arabamı çok beğenmişti.
Ben daha okul başlamadan türkiyeye gidip bir annemlere gidiyim dedim.
Hee young şakamı yapıyorsun dedi.
Anyoo ( hayır) dedim.
Ama ben seni özlerim dedi.
Bende seni özlerim dedim.
Ama öyleyse çabuk dön dedi.
Ben kendi arabama bindim. Hee young kendi arabasına bir tane alışveriş merkezinin önünde durdum ve bizimkilere bişiler aldım.
Ve sonra otele gittik. Ben banyo yapıp yattım. Sabah oldu birkaç elbisemi ve önemli eşyalarımı alıp arabaya bindim ve türkiyeye geldim.
Zili çaldım hizmetçi kapıyı açtı herkez nerde dedim.
Kahvaltı salonundalar dedi.
Anne baba ben geldim dedim.
Aa sen nerden çıktın dedi annem.
Piyangodan dedim.
Güldüler.
Babam nasıl geldin sen dedi.
Baba biliyormusun çok istediğin bişi vardı ya onu gerçekleştirdim dedim.
Neyi dedi.
Araba aldım hemde son teknoloji dedim.
Yaa afferim sana dedi hadi göstersene dedi babam.
Dışarı çıktık babam ve annem çok beyendiler.
Hadi anne binin dedim.
Sizi bir yerlere göyltüreyim dedim.
Dayım gile gittik.
Onlara hediye almıştım. Hediyelerini verdim. Sonra teyzemlere gittik. Orda biraz annem gil sohpet ettiler. Ve bende kuzenlerimle ettim.
Ada cidden bu senin arabanmı dedi kuzenim.
Evet dedim.
Biz senle hep dalga geçerdik hah sen ve kore ve ünlü müzisyenlik derdik.
Evet daha okul başlamadı ama koreye gidip bu arabayı aldım dedim.
Bu arada hee young aradı.
Ben korece konuştumki kimse bişinin farkına varmasın.
Diyer bir kuzenim kim di o dedi.
Koreli arkadaşım dedim.
Hım dedi.
Ee hadi alın siz hediyelerinizi bize müsade biz kalkalıp gidelim dedim.
Arabaya binip eve geldik.
Anne baba ben size bişi söylemek istiyorum dedim.
Söyle kızım dediler.
Anne baba benim koreli bir sevgilim var dedim.
Nasıl biri dedi annem.
Babam direkt seni çok arayıp meşgul etmesin derslerinde geri kalabilirsin dedi. Biz annemle güldük yok ya daha neler dedim.
2 gün sonra koreye döndüm. Hee youngu aradım nerdesin dedim evdeyim dedi.
Ne evi dedim.
Benim evim dedi.
Yaaa dedim.
Evinin adresini verdi.
Ben evine gittim.
Oturduk tam ben ne yaptığımı anlatacaktımki... Bir tane kız gelip aşkım bu kız kim dedi hee younga.
Ayağa kalktım hee youngda kalktı. Ağlayarak evdem çıktım ada ada bak anlatabilirim dedi.
Allahım hayal kırıklığına uğradım ne yapıcam şimdi. Ama bunu unutmayıp hayatim boyunca bunu asla unutmayacağıma dair kendime söz verdim.
Hee youngun dilinden
O kız benim kuzenim biz 5 kuzen birbirimizi çok sevdiğimiz için hep birbirimize aşkım deriz. Ama ada yanlış anladı ne yapıcam ben şimdi.
Ada yı defalarca aradım ama hiç birine cevap vermedi.
Adanın dilinden
1yıl sonra
Okul başladı şu lanet olası zil çaldı ve ben uyandım. Üstümü giyip okula gittim. Ve o sırada hee youngu gördüm ama ondan nefret ediyordum.
Sınıfa girdim. Hoca gelip 8 kişilik 4 kız 4 erkek olmak üzere gurup kurup hem dans edip.hemde şarkı söylüyeceksiniz dedi.
Ve sırasıyla katılmak isteyenlerin ismini yaz 2 kişi dışında sınıftakilerin hepsi katıldı.
Hee young elini kaldırıp.katılmak istiyorum deyince bende elimi kaldırıp katılmak istiyorum dedim.
Şansa hoca beni ve hee youngu aynı guruba yazdı. Öylemi dedim içimden
İçimde intikam alevi vardı.
Biz hepimiz çok güzel bir şekilde çalıştık. Benim sesim çok güzel olduğu için kızlardan ben şarkı söylüyücektim ve diğer üç kız dans edecekti. Erkeklerdende hee youngun sesi güzel olduğu için o şarkı söylüyecekti. Diğer üç erkekte dans edecekti. 2 haftanın sonunda biz hepimiz ekipçe hazırdık. Ve bizim gurup birinci çıktı. Bu yaptığımız yarışma tabikide para ödüllü bir yarışmaydı. Ben paramı alır almaz hee youngun evinin karşısında bir villa satın aldım. Hee youngun evi de villaydı.
He youngda kendine yeni bir araba aldı. Onunkide benimkine benzeyen bişiydi.
Ben yemek masasına oturdum. Kapı çaldı hizmetçi kapıyı açtı. Gelen hee youngdu. Ada sana gerçeği anlata bilirim dedi. Anlat dedim.
Ada o benim kuzenimdi biz beş kuzen bir birimizi çok sevdiğimiz için hepimiz birbirimize aşkım diyoruz. Dedi.
BEEEN şoooook !!!!!!!!!
Neeeeeeeeee diye bağırdım.
Yeminediyorum söylediklerimin hepsi gerçek dedi.
Ama ama ben senin beni aldattığını sanmıştım dedim.
Ada sana yemin ediyorum öyle bişi yok dedi.
Çok özür dilerim hee young dedim.
Tamam ama barıştık mı ? Dedi.
Tabiki dedim.
Öyleyse hemen eşyalarını topla ve bizim eve gel dedi.
Bizim derken dedim.
Evet bizim evimiz senle benim evimiz dedi.
Aaa ah ama inanmıyorim sen ciddisin dedim.
Evet dedi.
İyiymiş dedim.
Güldü.
Peki bu evi ne yapacaksın ada dedi bana. Ne mi yapıcam kuzenlerime vericem dedim.
Nee bu kadar pahalı bir evi kuzenlerinemi vereceksin dedi.
Evet ama kuzenim ben türkiyeye gittiğim zaman bana koreden bir ev alırmısın dedi.
Bende tamam dedim.
Peki kuzenin gil zenginmi dedi.
Evet dedim.
Biz ailece zenginiz dedemin çooooook büyük bir mirası vardı. Babam gile paylaştırdı zaten babam gil 8 kardeşler dedim.
Hım dedi.
Ama ben öyle baba parası yemekle meşgul değilim. Kendi paramla bişiler yapmak istediğim için hiç bir zaman babamdan veya annemden yardım almadım ve almamda dedim.
En iyi sen de benim gibi yap dedi.
Bende öyle yapıyorum zaten dedim.
Hadi eşyalarını topla dedi.
Tamam dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
koreli sevgilim
Romanceolanlar hayal ürünü ama gerçek olcak bazıları değil tabi. korece öğreniyorum. 5 sene sonrada koreye gidicem sizleri seviyorum. Koreye 15 yaşındayken gitmiştim geçen sene. Erkekleei çok.yakışıklı. 2 sene orda kaldığım için okulumu orda devam ettirmek...