ve son

184 4 11
                                    

2 yıl sonra
Ben ve hee young okulu bitirip mezun olmuştuk. Ben ünlü bir şarkıcı oda ünlü bir btk yıldızı.
Sonra korede kore usüllerine göre düğün yaptık. Kuzenlerim beni çok kıskanıyorlardı. Hatta bir tanesi benim arabamın lastiğini patlattı.
Kim yaptı derken kamera kayıtlarına baktık. Kuzenim merve bunu yapmıştı.
Merve beni küçüklüğümden beri kıskanıyor çünkü ailem bana çok değer veriyor ama onun ailesi öyle değil üç kardeş oldukları için.
Ben aldığım villayı nemi yaptım. Kuzenim merveye  9000000 won karşılığında  sattım 9000000 won da az bir para değil Yani.
Kuzenim merve gelip koredeki villasına yerleşti.
8 ay sonra
Ben ve hee young arabaya binip geziyorduk. Ormanlık bir yola girdik.
Hee younla beraber gülüyorduk.
Birden bir tır bizi ezdi.
2 ay sonra
Gerçekten ada ile hee young öldümü.
Evet. Ada hastaneye gelene kadar kan kaybından öldü.
Hee young ise yoğun bakım ünitesinde komadaydı. Ada dan  1 gün sonrada hee young öldü.
Gerçekten hep mutlu olan hikayeler acı sonla bitiyor. Neden hep iyiler ölmek zorunda.
Kazanın sorumlusu ise merveymiş hee youngun arabasının firenini kestiği için firen tutmamış ve ada ile hee youn ölmüşler.
Merve bunu yaptığı için vicdan azabı çekiyor ama ne fayda ilk başta yapmaması lazımdı.

koreli sevgilim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin