16.Bölüm

95 10 2
                                    

Batu dan dewam

5 saat geçdi ve sonunda kızlar uyandı. Doktor içeri girebilirsiniz ama çok yormayın gibi şeyler zıvıldadı ve sonunda gitti bizde içeri girdik kızlar bize boş boş bakıyolardı doktor içeri girdi ve " 2-3 ay öncesini hatırlamıyorlar ezgi hanım ve arladaşlarına 3 ay öncesini hatırlatmanız gerekli" dedi ve bi kaç kontrol yapıp gitti.

2 ay sonra tunadan dewam

Şu 2ay boyunca yapmadımız şey kalmadı ama hala hatırlamıyolar napıcamızı da bilmiyoruz şuan mutfakda kızlara yemek hazırlıyoruz yemekler hazır olunca içeriye kızların yanına götürdük ama içeri girer girmez kafamıza silah dayadılar ve aynı anda"batu ve arkadaşları napıyonuz lan bizim evimizde?"dediler ne yani bizi hatırladılamı oha walla hatırladılar.

Ezgiden dewam

Biz aslında erkeklere oyun yapıyoruz😂😂 eeee biraz sürünsünler dimi yane😂😂 ve artık oyunu bitirmenin zamanı geldi kızlara whatsapp dan mesaj attım ve oyunu bence artık bitirmenin zamanı geldini söyledim onlarda kabul ettiler erkekler içeri girince kafalarına silah dayadık ve"batu ve arkadaşları napıyonu lan evimizde"dedik erkeler şuan şok içinde bize bakıyolar acaba niye şaşırdılar bu kadar ne yane oyun yapdımızı biliyolarmı uha ya nerden biliyolar tam noldu diye sorucakken eray"kızlar siz bi oturun ateşinize falam bakalım" dedi ve bizi koltuklara oturttular bizde mecburen oturduk. Ateşimiz varmı yokmu ona bakdılar ama bizim ateşimiz yokki. Lee yazık nasıl korkmuşlar "biz iyiyiz looo ateşimiz falan yak abem az sakin olun loo" dedim ve erkeklerin yapdı yemeği yemeye başladık erkekler şaşırmışlar "lan niye bu kadar şaşırdınız biz gayet iyiyiz sadece hafıza kaybı yaşadık ve artık bomba gibiyiz ve kurt gibi açız tepemizde dikilmeyinde yemeğimizi yiyelim" dedi berrin ve sakin bi şekilde yemeğimizi yedik ve sofrayıda erkeklere toplattık ee biz yedik allah artırsın sofrayı kuran kaldırsın demişler dimi😁 saat şuan 9:30 ve televizyonda izliycek bişey yok bizde film izlemeye karar verdik iki saattir bi filmi seçemediler bende goblini açdım kızlar la gobline özel dansımızı yaparken erkekler orangutan seven fareyi öpen kuşu döven japon balığı gibi bakıyorlar bize ne va yane goblin dizisini sefiyosak aa ve ilk bölümü yeniden açdık ve izlemeye başladık biz kızlar izliyoruz ama erkekler mal mal televizyona bakıyolar "lan o koskoca goblin niye öyle bakıyonuz lan" dedim ve goblini izlemeye dewam ettim ve saat gecenin 4 olmuş " ben yatmaya gider erkekler şu karşı odada dört tane tek kisilik yataklar var orda yatarsınız" dedim ve yukarıya odama doğru çıkmaya basladım ve odama girdim yatak aşkıma uçdum veee yatakaşkım utkuya kocamannnnn sarıldım ve kendimi yahuşuklu utkumun kollarına bırakdım.


Ponçik kanaryalarım bölüm geç geldi farkındayım ama internetim az oldu için ve tatilde oldumuz için sadece sosyal medyaya ve whatsappa girecek kadar internetim vardı siz ponçiklerim den çooooooooooklkk özür dilerim.

Sefiyom sizleri💕💋😘

mafya KızlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin