4.bölümü

20 4 0
                                    

               ENSTRÜMANTAL AŞK
Aşk suskunluğumdu benim !
Kendime ırak bir kenten çok seli bir ağırlama , içten bir ısrarın yetmeyen teşekkürlü karşılığı . Oysa sunulan hayattı yazgısında deli kız oysa ...
Deliksiz duyacağım geç kal bu gece .
Aşk yanımdı benim !

Kelimesiz hecesiz ama ağlamaklı ...yerlerde sürünen göz yaşlarımda yalnız olmanın iması !
Acele etme bu gece . Tam vaktinde gelişinden değil mi oncemizdeki aşklar ?
Aşk vurgunumdu benim ! Yaralı ama kansız , acılı ama feryatsız ! Ağlayan keman sızı 'lanan kaval. Beklenmedik ihanetti buluşmamız . Yıllardır vardı ve çok az yakardı .
Şimdi burda sahibinden uzak ..
Aşk yazımdı benim !
Aşk yazdığımdı , okuduğundu . Bu geceyi geç ömrümden . Bu gece geç bir vakit ömrümde . Oturduğum masada şaraplık bir tat , tütünde tutuksuz bir nefes . Yetişme bana geç kal ! Erkenciliğindeğil miydi bize koca bir geleceği geciktiren ?
Aşk heyecanımdı benim !
Vursalar ölmezdim o heyecandaki kadar . Sevseler mutlu olmazdım o titremedeki kadar .
Voltalar uzuyordu ayağımda . Zaman uzuyordu . Sancı sığmıyordu bedenine . Delilikti , serserilikti , güzeldi ...
Aşk itirafımdı benim !
EYVAH

    Ayrılığın önsözü

"Ayrılığın önsözündeyiz daha .. Birkaç sayfa okudukça , bir önceki sayfaya dökülen bu garip kitabı bitirdigimizde , gençligimiz pılını pırtısını toplamış olacak . Ağzımız çıktığı kadar susacağız "
Karaman tazeoğlu.

Yani şimdi
Gözleri sana benzeyen bir kızım olmayacak mı
Yani şimdi başkaları mı sevecek seni ben saçlarını okşadığım zaman ellerin öksüz kalırdı .
Şimdi gidiyorum git
Karaman tazeoğlu

Ben bu hayata dünyaya geldiğim gün.
Den beri hernefes aldığım. Dan beri nefret ediyorum. Bu dünyayadan .
Derya yıldırım

Deryanın Sözleri Ve şiirleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin