Az előzetest megnézve, rengeteg apró dolog ütötte meg a fülemet, és a szememet egyaránt. Személy szerint várom, hogy hogyan fogja Ezre Miller átadni a Flash szerepét. De ha már itt tartunk! Flash..
-Ő számunkra az egyes számú alany, akit szépen most szemügyre vehetünk.
-A ruhája eltér a megszokottól, nagyon furcsa, de mégis atom jól néz ki.. (vagyis szerintem nagyon jó :D )
-Ezre Miller-t mint színész nem nagyon ismerem, bevallom, eddig egyetlen filmben sem vettem észre, így várhatok az értékelésére.
-Nagyon nagy, sőt hatalmas port kavart a képekről, és kisebb videókból származó kék villám. Ami Barry-t övezi.
-Erre az a magyarázat, hogy a Speedstereknek sebességükkel változik a villám. Azaz a piros a leglassabb, sárga a közepes tempójú, és a kék a leggyorsabb. Ezt a rendező is figyelembe vette, és használta fel. Az újabb képregényekben olvasható, vehető észre a jelenség.
A rejtekhelyén észre vehetjük Central City térképét, egy mesesorozatot, két darab olyan monitort amin egy emberi alak áll, és a fejnél csíkok haladnak át, ebből lehet következtetni, hogy magát vizsgálja, pontosabban a ruháját. Ott van a ruha is, és Bruce Wayne (Ben Affleck) a fotelben.
Van még egy két mozzanat, ami ad egy kis betekintést abba, hogy Barry apja még börtönbe van, de azt, hogy legyőzte-e már a Fordított Flasht, vagy mi történt, azt még nem nagyon tudhatjuk. Így remélhetőleg ebből a filmből talán csipegethetünk össze valamit a 2020-as Flash filmhez. Bár az még nagyon messze van. De már azt is várom.. Kíváncsi leszek milyen szálon fog elindulni a történet..-Ha már megemlítettem Bruce-t akkor legyen ő a következő alany.
-Bruce Wayne-t Ben Affleck személyesíti meg. Mivel szerintem nagyon jó színész, és szerintem a Batman vs Superman-ben tökéletesen alakítja, mintha a képregényből mászott volna ki, sokat várok tőle most is.
-Már a trailer elején ő vele indul minden, hogy egy lovon halad, és megfigyel egy halászfalut. Ebből csakis arra következtethetünk, hogy Aquaman-t keresi.
-Vicces, mert a legkisebb hezitálás nélkül felfedi kilétét Batman, bár, ha nekem így mutatkozna be valaki, biztos hatásos lenne. De mint Batmant ismerve a képregényekből, más filmekből, azért kicsit titokzatosabb volt, mint most, hogy odabasz egy denerángot és:
,,-Tádááá! Én vagyok Batman, cső!" (ezt nem a trailerből idézem, csak úgy jött..:D )
Na de, eljött a legnagyobb dialógus a film előzeteséből, ami engem teljesen sokkolt, és beszartam a röhögéstől:
*Barry és Bruce beszélget egy autóban*
"-Mik is képességeid?
-Gazdag vagyok.."
Humorból vissza, és le a földre. Még azt láthatjuk, hogy Batman beleugrik egy böhöm nagy robotba. Én néhány videó megnézése után csak annyira jutottam, hogy vagy a Justice Buster ruha , vagy nem tudom. Ezt majd a jövőbe megtudhatjuk.
Még a végén James Gordonnal beszélget Batman, és van egy érdekes kijelentése Gordon nyomozónak, ami nagyon sok dolgot sejtet.-Következő alanyom az Aquaman.
-Az egyik jelenetben megment egy halászt, és csak lazán elsétál egy üveg piával. -ez nagyon tetszik, emiatt már jobban kedvelem, mint a képregényekben. :D
-Jason Momoa, vagyis a Tengeri hősünk megtestesítője, ő nem más mint a Csillagkapu: Atlantisz c. sorozatból Ronon Dex akit nagyon kedveltem, és nagyon jó karakter, jó színész.
-Nem sok mindent tudunk meg róla, mint szereplő, de arra bizony lehet számolni, hogy Batmannel majd kedves megjegyzések lesznek egymás felé, mint ahogy láthattuk az előzetesbe.
Cyborg:
-Róla tényleg nem tudok annyi mindent írni, hiszen nincs sok információ róla.
De van egy dolog amit nagyon -de nagyon! - érdekesnek találok. Mégpedig azt, hogy van egy rész, mikor felszáll a levegőbe, és egy maszk lesz a fején. -ezt sajnos nem nagyon tudom meg magyarázni, de hátha választ kapunk rá a későbbiekben.
Ray Fisher kapta meg a szerepet.A végére hagytam Dianat, vagyis Wonder Woman-t.
-Gal Gadot lett a mi Amazon harcosunk.
Színészi képességeiről nem tudok rosszat mondani, és szerintem pontosan rá illik a szerep. Több filmben is találkozhattunk vele mint Pl.: -Halálos Iramban c filmben, Párterápia és még sorolhatnám. Ő kereste fel Bruce-t, hogy szedjen össze egy szuperhős gárdát, mert érkezik a gonosz. Nem kell Sherlock Holmesnak lenni, hogy rájöjjünk ki a ellenség. Mint a legtöbben tudjuk, Steppenwolfról van szó.Felfedezhetünk a Trailer elején egy anyadobozt, a Cyborg édesapja házában. Ez a doboz egy élő PC. Egy ilyentől kapta Cyborg a Batman vs. Superman c. filmben az erejét. Persze az ezt követő pillanatban egy Paradémon is. Ők Dark Side tökéletes katonái.
Még egyszer fellép a doboz a storyban, csak már a csapat félig ember gép tagjánál. Ebből sok mindenre lehet következtetni, mint pl. be akarják gyűjteni, és elemezni őket.Zack Snyder rendezte/rendezi a filmet, akinek a nevéhez fűződik a 2013-as Acélember, és a Batman Superman ellen - Az Igazság Hajnala c. filmek. Így reménykedem, hogy nem lesz szar. A szereplőgárda eddig szimpatikusnak tűnik, de nem tudok nagyon mit mondani róluk, majd a filmbe kiderül minden.
Nagyon várom a filmet, mert a Batman vs Superman egy nagyon letargikus, céltalan, unalmas film volt, de mivel van abban is pozitív is mint például a látvány, és 1-2 dolog, -tényleg remélem (igen szóismétlés bocsánat :D ) jó lesz, mert nagyon érdekes koncepció, van benne potenciál és lehet vele sokat kezdeni..
-I hope you enjoy it!
-Hetfield-
YOU ARE READING
Marvel- és DC Univerzum érdekességek
Teen FictionItt ebben a kis könyvben lesz minden ami Marvel, és minden ami DC. Mindenféle érdekesség, film előzetesek, képregényes észrevételek, sorozat kritika, és sok más.. Jó olvasást! :)