Sziasztok! Ma egy nagyon de nagyon érdekes teóriáról fogok nektek beszélni.
-A DC Comics egyik legikonikusabb, szinte a legjobban ismert szupergonoszáról lesz az elkövetkezendő történetben szó.
(Gyilkos tréfa alapján)
Batman egyik fő nemezise, az elmebeteg, az őrült bohóc, aki félelembe tartja Gotham City lakosait. Akinek az előéletéről nem sok mindent tudhatunk, se a nevét se semmit. Csak egy képregény adaptáció ad valamennyi sejtést nekünk.
-Abban a mi szeretett gonoszunk, egy kevés, szinte 0 hírnévvel rendelkező humorista, akinek a feleségével és a születendő gyermekével a nyomorba élnek. Nincs pénz, nincs szinte semmijük.
De végső elkeseredésében elment egy helyi kocsmába ahol szóba esett a gyár ahol dolgozott. Sok pénzt ajánlottak neki, hogy bejuthassanak a gyárba, de egy rendőr megjelent a bárban ahol elmondta Jokernek, hogy a felesége meghalt egy balesetben. Megpróbálta lebeszélni az üzletet, de már nem sikerült..
Az akción Batman azonnal rajta ütött, de a vörös sisak miatt beborult egy emelvényről egy vegyi anyagokkal teli tartályba. Amint kikerült onnan, a bőre kifehéredett, a haja zöld lett, és a szája kipirosodott. Ezután a rengeteg trauma után teljesen össze roppant, megőrült.
-Ezután egy embert tett felelőssé -mindössze egyetlen egy éjszaka alatt- Batmant.
Joker személyre szabott lila öltönyt visel, nagy elámmal használ lőfegyvert, de a kés használatától sem riad vissza. Vegyipari múltjának köszönhetően kifejlesztette a Joker-Toxint- azaz a Joker-gázt, amitől az áldozat addig nevetett, míg bele nem halt. Majd egy hatalmas vigyorral az arcán lép át a túlvilágra.
Na de szerintem az eredet storyt itt le is zárom, hiszen innen mindenki ismeri. Eljutunk a a teóriáig, aminek az a lényege, hogy az előbb szépen felvezetett személyről 1 nagyon érdekes ötlettel, gondolatmenettel találkozhatunk.
-Azt megjegyezném, hogy ez nem az Új 52-es eredet story.Ami most jön, ez az Új 52-es eredet sztori!
Joker mielőtt Jokerré vált volna, azelőtt a vörös sisakos banda vezetője volt. Értelmetlen bűnözés, és a gazdagok kirablása, semmizése volt a fő tevékenység. Még Bruce Wayne-re is rátámadtak, ami miatt létrejött maga Batman. Ahogy Batman hírneve nőtt, egyenes arányossággal csökkent a banda neve. Joker egy önfejű 1 személyes rablás keretein belül el akart menekülni, de a helikopter lezuhant, és Joker kiugrott belőle. Egy tartály felett Batman elkapta, de Joker nem akarta hogy meg legyen mentve, így elengedte a segítő kezet.
Az első tette, mint Joker az a Gotham City víztározó megmérgezése volt.
Azonnal az Arkham elmegyógyintézetbe zárták, és megismerkedett Harley Quinn-el. Ezt nem részletezem. Joker leszedette az arcát a babagyárossal, és kitűzette a cella falára.
Miután 1 évvel később visszatért, elrabolta az egész Denevér családot. Persze elhitette velük, hogy letépte az arcukat, majd rájuk gyújtotta a kócerájt. Majd össze csapott Batmannel, és levetette magát egy szakadékba.
-adásszünet pls-
Batman ellen fordult az egész Igazság Ligája, de miután találkozott Suermannel, rájött hogy mi is áll emögött. Fehér volt az arca, és vörös a szája. Egy kriptonit rágó beadásával megölte őt.Elindult az Arkhamba, és eközben észre vette, hogy szinte minden városlakó olyan mint az acélember. Találkozott egy ápolóval, elkísérte a cellához majd rácsukta. Lemosta magáról a sminket, majd meglépett. Több galibát próbált okozni, így beleállított James Gordon mellkasába egy baltát, amit túlélt, nem a balta, hanem Gordon :D És levágta Alfred jobbkezét, hogy ne legyen Bruce jobbkeze.
Batmannel ezek után össze csapott, és Batman szemébe egy kártyával, tömérdek sérüléssel, Joker törött háttal folytatta a harcot. Persze vízszintesben. Majd a Joker elindult a "víz" felé, és Bruce rámászott a hátára. Mindeközben a barlang rájuk omlott.Az írók szerint, ha nem folytatták volna Batman történetét, ez lenne a lezárás.
DE! Egy story keretein belül megmenekült Batman.
A Dark Side háború alatt ( az Új 52 záróeseményén) beleült egy székbe, aminek a nevét nem tudom sajna leírni. Bonyolult nekem :D Minden kérdésre tudja a választ, és feltett nekik egy egyszerű kérdést, majd eljött a várva várt kérdés.
Kicsoda Joker? Mi az igazi neve?
-Amit válaszként kapott, arra annyit válaszolt:
-Nem. Ez lehetetlen.Válaszul elmondták neki, hogy 3 különböző Joker volt eddig.
Ami persze logikus, mert ha megnézzük 3 nagyobb korszakra lehet osztani a képregényekben.
-Az aranykori Joker az, aki a Tv-ben és a rádióban bejelenti, hogy hol, és kiket gyilkol meg, és mit rabol ki, és meg is teszi. Egy egyszerűen gondolkozó, sima gyilkosról van szó.-Az ezüst korba a felnőttek kiharcoltak egy kódexet, melynek annyi a lényege, hogy ne legyen teli erőszakkal, mert manipulatív. Kb mint most a video játékokkal.
Emiatt Joker egy egyszerű vicces rabló lett.-A bronzkorban ezt eltörölték. Eztán visszatérhetünk a véres, brutál sztorikhoz. Itt Joker egy pszichopata, kiszámíthatatlan személy, amit most mindenki ismer.
Most jön a ténylegesen brutális dolog!
-Jokernek 3 olyan története van, melyben meghal. Ami ezt igazolja, hogy 3 különböző személy is lehet...Remélem ez a rész tetszett nektek, és érdekes volt.
A komment szekcióban nyugodtan írjátok meg, hogy miről szeretnétek olvasni, és mit változtathatnék, hogy teljesen jó legyen minden! :)
Még holnap hozok egy eredet sztorit, és 1 hét szabadságot veszek ki. Irány a Balaton! :3
-Nagyon szépen köszönöm, hogy elolvassátok amiket írok, és kapok Vote-okat! Sokat jelent! Köszönöm!! <3
YOU ARE READING
Marvel- és DC Univerzum érdekességek
Teen FictionItt ebben a kis könyvben lesz minden ami Marvel, és minden ami DC. Mindenféle érdekesség, film előzetesek, képregényes észrevételek, sorozat kritika, és sok más.. Jó olvasást! :)