-none-

10 1 0
                                    

Sajnálom, de a mai "kis" eredetsztori elmarad. Nagyon sokáig kellett mással is foglalkozni, így erre nem tudtam annyi időt szánni. 
-Ha már hoztam rossz hírt, mondok jót is!

-A nagyon menő, házi készítésű DENERÁNGOM nagyon jól működik. Sőt, elsőre tudtam vele dobni :DD Nagyon jól sikerült, szép lett, sőt, éles nagyon. Ami nem hátrány. -Erről talán még elkészülhet egy kisebb rész.. 

A vote-okat nagyon szépen köszönöm! Lassan elérjük at 50 olvasást, mihez képest nagyon rövid idő alatt. Reménykedtem, lesz valamennyi sikerélmény, mert a legtöbb történet, ami nagy népszerűségnek tesz szert, az teljesen más témában van, nem csak felépítésben, mindenben. 
Nagyon sok motivációt kapok tőletek, elég ránéznem az oldalra, és már boldog vagyok. Köszönök mindent! <3 

Ajánlom figyelmetekbe a Batman Under Red Hood c. filmet, nagyon ott van! Róla fogok készíteni 1 kritikát, és a történetét is megcsinálom. Nem fogom most le spoilerezni, mert köcsögség lenne, de tényleg, csak ajánlani tudom. Témában hasonló rengeteg van, és szinte az össze 1 óra 15 perces. Egy kellemes esti mozizás, egy jó kis kikapcsolódáshoz tökéletes!

Mégegyszer nagyon köszönök mindent! 1 hét, és újra jelentkezem!
Sziasztok! <3

Marvel- és DC Univerzum érdekességekWhere stories live. Discover now