Čo keby vyhynulo ľudstvo?

57 5 3
                                    

V tejto časti knihy si povieme,čo by sa stalo keby nebolo ľudstvo.

1 deň po vyhynutí ľudstva:

Na planéte Zem už ľudia nejestvujú, ale predsa ešte funguje elektrina vodovod a iné doteraz potrebné veci na prežitie.

3dni po vyhynutí ľudstva:

Niektoré elektrinu vyrábajúce elektrárne už nefungujú-nemá ich kdo obsluhovať.
Domáci miláčikovia ktorý zostali uveznení v domoch svojich vyhynutých pánov,by sa mali dostať čo najskôr von pretože umrú bez vody a žrádla.

1 týždeň po vyhynutí ľudstva:

Niekoľko domácich miláčikov zomrelo v dôsledku toho,že nemali čo jesť a piť.
Žiadne elektrárne už nefungujú okrem tých veterných a vodných.
Na dvoroch a pozemkoch začala rásť burina a iné nehostinné rastliny.
Divoké zvieratá sa dostávajú do ulíc obcí,miest.

1 rok po vyhynutí ľudstva:

Prestávajú fungovať vodne a veterné elektrárne.
Začínajú vyčínať búrky,čím začnú menšie kovové konštrukcie oxidovať(hrdzavieť).
Autám začínajú praskať okná a vyfučiavajú sa aj gumy.Do áut si našli cestu niektoré živočíchy.

10 rokov po vyhynutí ľudstva:

Z ulíc miest sú už džungle,plné zvierat.
Autá a kamióny sa rozpadávajú.
Na výškových budovách praskajú sklá a hromozvody.

100 rokov po vyhynutí ľudstva:

Výškove budovy padajú a z nich sa stávajú zarástnuté kopce sutín.
Vesmírne satelity sa kazia vo vesmíre a padajú na zem ako horiace bomby.

        1000 rokov po vyhynutí ľudstva:

Je priam až žiadúce podotknúť, že príroda si zabrala podstatnú ak nie celú čast Zeme späť.My ľudia sme boli kedysi na vrcholi potravinového reťazca,boli sme organizmus,ktorý mal na svedomí najviac smrti nielen medzi inými druhmi,ale i medzi sami sebou.Príroda si naše dávno už takmer nejestvujuce náznaky našej existencii prebrala pod svoju kontrolu.Zemská klíma sa vrátila do normálu,nakoľko naše výtvory a výmysly naďalej neposkodzuju všetko okolo seba.Zem opäť v cykloch prekvitá(obdobie tepla) a upadá(doba ľadová),ale tak to bolo a aj vždy bude.Ak by existovalo niečo ale niekto,kto by sa pozrel na Zem zhora,je viac než isté,že zeleň naspäť pokryla svoje pôvodné miesta,púšte sa "presúvajú" pomalým ale istým tempom avšak ostavajú v horucom podnebí a samozrejme,žiaden svetelný smog.Planéta Zem je zas tak,ako kedysi,pred nami.

What If?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora