Čo ak by bola dôvera "lacná"?

12 2 0
                                    

Povedzte mi,koľko ľudí na svete je smutných,baží po tom aby mohli niekomu dôverovať alebo aby niekto,hocikto,dôveroval im.

Každý z nás chce by mu ľudia verili, a každý chce aby mohol niekomu povedať niekomu niečo čo utají,alebo že sa naň môže spoľahnúť s hocičím.Či už to cítime veľmi na povrchu alebo veľmi vnútri seba,ale chceme to,potrebujeme to.

Kedže dôveru si treba zaslúžiť,neviem ani definovať čo treba spraviť aby ste si získali dôveru u niekoho.Každý má ine hodnoty a iné veci,ktoré pokladá za dôležité.Dôvera nieje vec,ktorú si kúpime hocikedy v obchode.Je drahá,vzácna,a keď ju máte,alebo ju vkladáte do niekoho,ste šťastný človek.

Ako som povedal,dôvera je vzácna.
Čo ak ale by jej "hodnota klesla"?
V dnešnej dobe by som povedal,že každý uverí každému,informácie sú  z "dôveryhodného" zdroja a neviem čo.Dneska je veľmi ťažké si naozaj nájsť niekoho v koho veriť môžete.Pretože podľa mňa sa "hodnota dôvery" znižuje.Nikto si nedáva pozor na koho sa spolieha,a ked príde do úzkych,ten v koho verili a dôverovali mu nieje nablízku,nieje tam kde by mal  dôveryhodný človek v tom čase byť.Každý sa pretvaruje a získava sympatie toho druhého (česť výnimkám).No ale čo narobíme s nami ľuďmi?Ani v minulosti sa nemohlo každému veriť,ani v prítomnosti nemôžme každému veriť a ani v budúcnosti by to tak nemalo byť.

Každý si nájde toho pravého,toho v koho dôveruje v správny čas,len si počkať treba.Na každého z nás príde rada.Môže to byť rodič,kamarát,kolega,sused a neviem kto.Ale nájde sa človek hodný vašej dôvery.

Preto nezabúdajte,dôvera je drahá a treba si ju zaslúžiť.

A hlavne,keď nemáte nikoho v koho veriť,tak vedzte ze zostávate VY samotný.Sám/sama sebe dôverujte a všetko bude fajn.Ak neveríte ani v samého/samú seba,nedopadnete dobre.Verte mi.

,,Ten správny dôveryhodný človek je ako mesiac a slnko-nemusíte ich prosiť aby vyšli na oblohu,oni vedia kedy príde ich čas."
~ANONYM~

What If?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang