Percy
Sabah birisinin kapıya abanması ile uyandım. Kapıyı açtığında tahmin ettiğim gibi Annabeth i buldum. Percy:
-Ne o yedek anahtarları bulamadın mı Annabeth? diye dalga geçtim.
- Çok mu komik diye azarlamaya çalıştı ama hafta sonundaki olay aklına geldi ve kızardığı için pek amacına ulaşamadı.
-Hadi Percy hızlı ol okul bizim gelmemizi beklemiyor. Deyiverdi.
o an aklıma okul olduğu gelince sırıtmam düştü . "Hemen geliyorum " deyip eve geri girdim.
Piper
Okul çok iyi gidiyor denebilirdi ama daha ilk hafta olduğu için de üzülmüyor değildim.Her gün etrafımda erkekler var. Anlayamadığım neden benim peşimi bırakmıyorlar. Okulda o kadar kız var onlara yanaşsınlar. okula vardığımda bir erkek sürüsü yerine meyve suyu içen biriyle karşılaşmıştım. Bu da kesin benim peşimden gelicektir diye düşünerek kapıdan geçerken, çocuk istifini bile bozmadı. Hemen kendime bakıp bir sorun mu var diye korktum ama birşeyim yoktu. Anladım ki o diğer ki erkeklerden farklıydı. Ona baktığımı anlayınca kafasını kaldırdı. yüzüne öküzün trene baktığı gibi bakıyordum. Aman Tanrılarım çok yakışıklı. Çocuk " Bir sorun mu var ?" demesi ile ne yaptığımı anlayıp utandım. yok hiçbir sorun yok deyip sınıfıma geçtim. Bir ara lavaboya gitmek için kalktım. Geri sınıfa döndüğümde ne göreyim. Bütün kızlar benim sıramın etrafını sarmıştı. Telaşa kapılıp onlara doğru koştum. Çantamı kurcaladıklarını sanıp telaşa kapılmıştım ama yanlarına yaklaştığımda benim çantama değil yanındaki kişi ile ilgileniyorlardı. O kişi. Sabah ki çocuk mu? Benim yanımda mı oturuyor? O an o kadar mutlu oldum ki anlatamam. Kızlara açılın diye bağırdığım da bana şaşkın şaşkın baktılar ama lafımı anlamışlar gibi dağıldılar. Çok garibime geldi. Sonra beni düşüncelerimden sıyıran bir erkek sesi oldu. " Ben Jason Grace" mutlulukla elini sıktım ." Piper Mclean elini sıkmamla kızarması bir oldu. Fazla güzelsin deyiverdiğinde ani bir şok yaşadım. Bu yakışıklı Çocuk ona güzelsin demişti.Teşekkür ederim deyip yanına oturdum. Sende yakışıklısın . Dediğim de daha da kızardı. Bir an da neden yaptım bilmiyorum elini tuttum. Ama elini geri çekmedi. aksine diğer elini elimin üstüne koydu. Kekeliyerek te olsa bana çıkma teklifi etti. Ben de tabi ki evet dedim. Yüzündeki mutluluğu görmeliydiniz. "Ani oldu ama senden hoşlanıyorum dediğinde" ben cevap olarak senden eksik kalır yanım yok dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
melezler lisede
Fiksi Penggemarmelezlerimiz canavarlardan ve tanrı dünyasından uzak sıradan bir hayat yaşıyorlar