Prológ

33 3 0
                                    

Ani neviem ako ale ocitla som sa v lese na malej čistinke. Les vrhal čierny tieň ale  bolo to asi aj tým,že tu stromi rástli príliš blížko seba.

Kdesi v dialke som započula šum lístia. Srdce mi začalo biť rýchlejšie. Keď sa šum ozval znovu rýchlo som sa otočila tam odkiaľ zvuk vychádzal. Srdce mi začalo biť dvojnásobne tak rýchlo pretože som nikoho nevidela.
Mala som chuť odísť ale zase aj ostať. Bol to môj vnútorný boj medzi zbabelosťou a odvahou. V mojom prípade odvaha vyhrala. Po chvíli sa zvuk ozval znova ale bol omnoho bližšie ako predtým. Rýchlo som sa postavila a traslavým hlasom som sa opýtala ,, H...Haló? J...je tam niekto?"
Nikto sa neozýval ale aj tak som v tme spozorovala pohyb. Stále som sa pozerala tam odkiaľ zvuk vychádzal. Ibaže tentoraz bolo ticho. V bojovej pozícii som bola pripravená zaútočiť ibaže to som nevedela že už je za mnou. Síce som cítila ako na mňa dýcha neodvážila som sa otočiť. ,,Ahoj Nathalie. Dlho sme sa nevideli." Lisa. Jej hlas by som spoznala všade.
Prudko som sa otočila a ani som si neuvedomila ako rýchlo sa dostala za takú chvíľu ku mne.


Ahojte. Dúfam, že sa vám kúsok z môjho príbehu páčil. Nové časti sa budem snažiť závať každý 1. alebo 2 deň od vyjdenia novej časti😊

Čas sa zastavilWhere stories live. Discover now