5.kapitola

15 2 2
                                    

O včerajšej večeri sa baviť nebudem ale že ste to vy. V skratke: došla Alex.
A keďže sme pohádané tak sme sa aj pohádali. Tak strašne že odišla domov a Mark nečakane išiel za ňou. No a ja do svojej izby kde som omylom všetko v dome zastavila. Neuvedomila som si to až ráno keď som zišla dole. (Máme poschodový dom) Keď sa všetci ,,zobudili" tak boli prekvapený a našťestie si nič nepamätali. Okrem tej hádky s Al (Alex)

Škola: No čo vám môžem povedať o škole kde nemáte kamarátov sestru ktorá je hrozná a brata ktorý vás neznáša. A aby toho nebolo málo aj moju ,,super" schopnosť ktorú neviem ani ovládať. Ježiši prečo je život na mňa taký zlý. 1.hodina bola Angličtina. Keďže ma má tá učiteľka rada tak si môžem aspoň pospať. No to sa ale o Chémii povedať nedá. Písom do kelu prečo som sa neučila.
,,Pán profesor ale my sme nemali písať písomku." V hlave mi naskaku pá plánov ako obísť písomku:                    a) nasadiť výhovorky sveta
b) všetko zastaviť pospať si alebo sa to naučiť.
c) dostať za 5
,,Milá Nathalie. O písomke všetci viete asi 2 týždne. Ako je možne že si o tom nevedela. Však je to tak trieda." Dobre  viem že písomku nikdy neoznamuje a taktiež viem aj to že ma neznáša. Skúsila som výhovorky typu: písomky nikdy neoznamujete...
A čo sa stalo? Uhádli ste nevyšlo to. Takže som čas zastavila. Vušla som z triedy zašla do riaditeľne... keby som tam nešla bože... blé... nebudem viacej rozširovať túto tému jedine domyslite si. Šla som naspäť do triedy zobrala profesorovi písomku a podla zošitu som ju vyplnila. Dokonca aj ostatným ale samozrejme zo zlými odpoveďami. Som zlá. Áno ja viem. Trvalo mi to asi 1 a pol. Keď som sa začala nudiť tak som si jednoducho pospala. Lenže vtedy sa ozval hlas. ,,Ehmm...haló je tu niek...nikto?" Prečo k sakru aj on nieje zastavený. Výdem z triedy že ho zastavím... lenže...lenže tam stál on. Najkrajší človek na svete. ,,Ehm... ahoj. Keď som prišla do školy tiež bola prázdna. No skôr zasta...." Vtedy som sa odlmčala pretože som ho nechcela vyplašiť. ,, Okej. A nepoznáme sa. Prídeš mi povedomá. Ou prepáč moja chyba mal som sa ti predstaviť. Som Maximilián Rhed... to máš jedno. Ale priatelia mi hovoria Max." Mám taký tušák že niečo tají. ,,Ahoj Max. A ja som Nathalie. Ale hovoria mi Naty."
(Autor: peiezvisko nemám tak mi prosím do správy napíšte ako by sa mohla volať. Víťaza potom označím v ďalšej kapitole.) ,,Dobre Naty. Takže kde je hodina Chémie?" Do kelu. On chodí so mno na Chémiu. ,,Eeem chémia je tým smerom. Zavediem ťa tam." Vs kratke môj plán. Zaviesť ho pred dvere spustiť čas. Potom zase zastviť čas. Sadnúť do lavice a robiť akoby sa nič nestalo.

Ďakujem že ste si prečítali ďalšiu časť. Prosím do správy v príehu mi napíšte priezviská pre Naty,Lisu,Marka proste pre nich (ps sú súeodenci) a najviac like správa vyhráva. Ďakujem😉

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 08, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Čas sa zastavilDonde viven las historias. Descúbrelo ahora