Chapter 1 : Awk

906 21 8
                                    

*Din perspectiva lui Justin*

Arătam destul de bine,având în vedere evenimentele ce se petrecuseră noaptea trecută.Mirosul de tutun îşi făcea simţită prezenţa în materialul tricoului uzat,din care nu mă schimbasem.Urmele de ruj,de pe obraji se extindeau până la baza gâtului parcă arzându-mă.Mirosul feminin se simţea puternic,provocându-mi silă.Mă simţeam murdar.

~Flash Back~

Clar,îmi luasem ţeapă.Stăteam de mai bine de zece minute,vizibil nervos,în faţa casei lui Matt,aşteptându-i venirea ce nu credeam că va sosii prea curând.Plănuisem o "ieşeală" în club,ca să mai ieşim din melancolie,dar se pare că Matt uitase.Fiind gata să plec şi să îl las baltă,l-am zărit ieşind relaxat din casă cu mersul lui de Johnny Bravo.

- Ce eşti tu,frate?!O p*zdă?!De ce ai întârziat atât?!

- Calmeză-te omule!Nu mai scăpam de Lidya.La dracu,stresantă mai e c*rva! a încercat Matt să se apere.

- Ce s-a întâmplat?Te-ai plictisit?Nu mai e bună?

- E folosită frate.Foarte folosită.E ca o toaletă publică.Toţi intră în ea.

Schimbul de replici s-a terminat atunci când am bufnit într-un râs isteric.Lidya e iubita lui Matt.S-au cunoscut la liceu.Ea fiind nou-venită,toţi îi dădeau târcoale.Matt pusese ochii pe ea,deoarece lui ii plăceau prospăturile,fie că sunt c*rve fie că nu.E genul de tip care se aruncă după orice mişcă.Nu pot spune că eu sunt mai breaz.Îmi plac gagicile şi înca cum,doar că nu mă uit după orice japiţă.De aici venindu-mi şi porecla "Awk".Să ai o personalitate awk înseamă să nu te uiţi după ori-şi-cine,să îţi pese de părerea pe care vrei să o perceapă persoanele din jur despre tine,să te respecţi.O personalitate arogantă,uşor inabordabilă,specială.Nu suport să fiu văzut cu orice fată.Dacă cineva vrea să îmi respire aerul trebuie să fie impecabilă,încrezătoare şi perfectă.Niciodată nu am stat în preajma persoanelor inferioare.Asta ar însemna să nu mă respect,iar mie îmi place să mă respect.Şirul de gânduri mi s-a tăiat atunci cand am ajuns în parcarea clubului "Under 21".Am trecut uşor de paznicul clubului,fiind recunoscuţi.Încăperea era plină de oameni care dansau,fumau,priveau animatoarele ce dansau lasciv frecându-se de bările lucioase.Dacă mă uitam mai atent puteam vedea un cuplu care şi-o trag într-un colţ mai întunecat.Matt îşi făcuse loc la masa unor domnişoare,iar eu mă îndreptam spre bar.Privirile mă fixau.Muzica tare,parcă încetinise în momentul în care treceam prin culoarul făcut special de mulţime.Un zâmbet mi-a apărut în colţul gurii.Eram cunoscut şi cel mai important,respectat.Adoram această "faimă" pe care mi-o creasem.Atitudinea critică mă ajutase mult.Am început să rânjesc,atunci când puştoaicele de 15-16 ani încercau să danseze cât mai indecent,sperând probabil să le observ."Amatoare" am gândit.Ajungând la bar,fiind foarte nonşalant,am comandat doar două pahare de vodka.Acesta era un gest foarte urât din partea unui băiat.Ştiam că fetele trebuie întreţinute şi ţinute în puf,dar nu aveam de gand să îmi dau banii pe unele care nici măcar nu erau ale mele.Nu am apucat să mă aproprii destul de masă,deoarece o tipă roşcată mă privea răutacios văzându-mă doar cu două pahare în mână.Era singura persoană de la masă care îmi mai dădea atenţie,în timp ce Matt începuse să îşi facă de cap cu cele 3 domnişoare rămase.Fără a spune ceva,doar rugându-mă din priviri să mă ocup de roşcată,a plecat într-o cameră ca să-şi satisfacă poftele.A urmat o serie de înjurături la adresa lui Matt.Nu puteam să cred că mă lăsase să mă ocup de o c*rvă,care nici măcar nu era una de calitate.Avea o faţă destul de acceptabilă,dar corpul era slăbuţ rău.

- Deci,Bieber am auzit multe despre tine.a spus într-un final roşcata.

- Ce coincidenţă,eu nu am auzit niciodată de tine.

- Păcat,dar m-aş putea face cunoscută dacă ai petrece măcar cincisprezece minute cu mine.

-M-ai făcut curios,păpuşă.Să vedem ce poţi facem. am zâmbit pervers,intrându-i în joc,deşii eram complet scârbit.Credea că mă lăsasem aşa uşor,dar defapt încercam să ii atrag atenţia cât timp Matt se distra cu prietenele ei,care erau vizibil mai bune ca ea.

-Urmează-mă!

Acestea fiind spuse,roşcata al cărui nume nu îl cunoşteam m-a luat de mână îndrreptându-ne spre un dormitor.Ajungând aproape de uşă,m-a izbit brusc de un perete contopinduşi buzele cu ale mele într-un sărut strâmb.La dracu,cât de naşpa sărută.Trebuia să ţin sub control instinctul de a o împinge,aşa că i-am cuprins talia cu o mână în timp ce pe cealaltă am aşezat-o pe fundul ei,sărutând-o apăsat.Nu voiam să se prindă că nu o doresc aşa că am adâncit sărutul,în timp ce ea îmi masa uşor ceafa cu degetele trăgându-mă de păr.Am învârtit-o în aşa fel încât acum ea era lipita de perete,cu corpul meu frecându-se de al ei.A gemut gutural atunci când mi-am facut loc cu capul în scobitura de la baza gâtului său lăsând săruturi umede apoi muşcături pe alocuri.Picioarele sale s-au înconjurat în jurul taliei mele,strângând din coapse din cauza plăcerii.Am deschis uşa,mergând încet spre pat,aruncând-o brutal în el.M-am pus peste ea imediat.Din cauza hormonilor ce o luaseră razna nu am aşteptat să îşi dea jos bluza,aşa că am rupt-o,materialul făcând zgomot printre suspinele noastre.Am început să îi ling încet sânii,încă acoperiţi de sutienul roşu,apoi am muşcat-o brutal de unul.Aceasta a gemut puternic terminând cu un oftat înfundat.Mâna mea liberă explora zona sa intimă,spre bucuria mea era uda.Foarte udă.Ajunsesem unde voiam.M-am ridicat de pe roşcată îndreptandu-mă spre uşă.

- Ce dracu crezi că faci,Bieber?!

- Au trecut cincisprezece minute şi nu sunt impresionat,babe.Nici măcar nu mi s-a sculat.

Am părăsit camera,lăsând-o nesatisfăcută.

~End Flash Back~

Încă nu îmi venea să cred că o lăsasem pe aceea c*rvă să mă atingă.Aveam jeg de c*rvă pe mine.Nervos,m-am dezbrăcat cu gândul de a face un duş,aruncând hainele în coşul de gunoi.Nu aveam de gând să le mai port în viaţa mea.Sunetul apei mereu mă relaxa.Speram să mă ajute cât de cât.După zece minute de pace şi abur,am ieşit din duş ştergându-mi părul cu un prosop pufos.M-am îmbrăcat cu o pereche de jeansi negrii,un tricou alb şi o pereche de Supra negrii la care am adăugat nişte ochelari şi o şapcă.Aveam de gând să merg la Starbucks.

_______________________________

Hey guys :* , e prima mea poveste şiiiii ... ştiu că nu este foarte reuşită,dar sper să vă placă.M-am căznit puţin la ea + că prima oară când am început să scriu nu am salvat-o şi mi-a părut atât de rău încât nu voiam să mă mai apuc,dar se pare că nu m-am lăsat bătută.Vă rog,să îmi iertaţi greşelile.Adică am corectat-o,dar poate mi-a mai scăpat câte ceva. :3 Next-ul,cred că îl voi posta săptămâna viitoare! <3 Să aveţi o zi făinuţă şi drăguţă ! :3

Jumătatea mea [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum