*Din perspectiva lui Justin*
Conduceam de cinci minute şi jumătate.Oraşul era foarte pustiu în dimineaţa asta,ceea ce mă bucura foarte mult pentru că nu aveam chef să le văd feţele tuturor oamenilor.Abea o mai suportam pe a mea.Eram atât de nervos,deşii chiar nu trebuia.La urma urmei făcusem şi eu o greşeală ca toţi oamenii.Mare brânză,mă culcasem cu o târfă de stoc jegoasă.Nu era mare chestie,gândea creierul meu însă mândria mea nu.Defapt dacă stăteam să mă gândesc mai bine,nici măcar nu mă culcasem cu ea.Eram aproape.Oricum,a fost o greşeală pe care nu o voi repeta aşa că ar trebuii să mă calmez şi să uit întâmplarea,având în vedere că nu mă voi mai vedea niciodată cu aia .. cum o chema?Alison?Stai,nici măcar numele nu l-am aflat.Mă rog,cu atât mai bine.Mi se rupe de existenţa ei.
Am parcat în făţa cafenelei Starbucks şi am coborât leneş din maşină.Era perfect.Cafeneauna era aproape goală.Ce mai frumoasă dimineţă din viaţa mea.
-Bună ziua!Ce doriţi să comandaţi?
-Bună ziua,aş dorii un Raspberry Fruit Juice Frappuccino cu mai multă gheaţă şi un Mocha Frappuccino.
-Mă scuzaţi,puteţi repeta comanda,vă rog? a întrebat sfioasă tânăra care era clar începătoare.
-Domnişoară,de câte studii aveţi nevoie ca să puteţi reţine o amărâtă de comandă?
Tânăra s-a înroşit toată şi a început să îşi ceară din nou scuze,aşa că am luat un bileţel şi un pix şi i-am notat din nou comanda mea îndreptându-mă spre o masă.Am fost cam răutăcios la faza asta,da na .. viaţa nu e roz mereu.Nu a durat mult până mi-a fost adusă comanda.Am savurat cafeaua liniştit citind un articol dintr-o revistă deja găsită pe masă,am plătit,iar sucul mi l-am luat în mână.L-am sunat pe Matt,anunţându-l că voi venii la garaje.Un loc drăguţ găsit de mine unde poţi face curse ilegale cu maşină fară să fii deranjat.
*Din perspectiva lui Jamie*
Ok,nu pot să cred că la început mi-am blestemat prietenele pentru că m-au adus aici. Sofia şi-a făcut un iubit pe nume Matt şi asta e prima lor întalnire oficială,ea fiind foarte timidă dar nu ştiu de ce având în vedere că s-au cunoscut aseară în club şi au şi .. făcut .. ceva .. Aşa că eu şi Jessica am însoţit-o.Ne aflam într-un loc retras,împrejmuit de câteva garaje şi locuri amenajate special pentru cursele de maşini,un fel de circuit părasit.Când am ajuns aici toţi ochii ne priveau întens şi într-un fel superiori.Eram total diferită de restul.Toţi erau bad-boys şi bad-girls.Mă simţeam foarte ciudat chiar dacă locul era drăguţ.Nu cunoşteam pe nimeni,dar reuşisem să mă fac remarcată.Chiar dacă nu eram eu o bad-girl,aveam totul tupeu,atitudinea şi înfăţişarea potrivită.Ceva mi-a atras atenţia,într-un final.Un băiat ..
*Din perspectiva autorului*
Muzica răsuna puternic în boxele plasate intenţionat la fiecare colţ al circuitului,atunci când Justin şi-a parcat maşina în garajul său personal.Şi-a făcut loc prin mulţimea ajungând la gaşca sa.Nu se văzuseră de ceva timp,erau fericiţi să îşi vadă "şeful" din nou.Aveau de când să facă o cursă cu maşini la miezul nopţii ca să îşi hrănească fiecare orgoliul de mascul.Justin îl căuta pe Matt cu privirea,dar nu era de găsit.S-a ridicat pe vârfuri pentru a vedea deasupra mulţimii şi s-a bucurat.Matt era împreună cu trei fete lângă un foc de tabără."Bună treabă,şmecherule" a gândid.Se apropria cu nonşalanţă de grup,dar ceva i-a tăiat respiraţia,sau mai bine zis cineva.Nici nu o remarcase pe şatena ce stătea lângă ei pe capota maşinii lui Matt.Justin rămăsese mut de uimire.Nu mai văzuse vreodată o fată atât de frumoasă : faţa albă era acompaniată de nişte ochii de un căprui ciocolatiu cu pupila negră ca o pată de petrol pe un asfalt încins,nişte buze roşiatice şi cărnoase frumos proporţionate care scoteau la iveală un zâmbet perfect şi strălucitor,obrajii aveau urme rozalii,părul brunet şi lung,buclat la vârfuri se revărsa ca o cascadă peste umerii gingaşi iar corpul .. uau .. Justin trebuia să se aşeze şi să îşi liniştească animăluţul din pantaloni.Avea un corp ce,cerea viol.Sânii nici prea mari,nici prea mici se potriveau perfect cu fundul,picioarele lungi şi subţiri şi le ţinea strânse la piept.Băiatu' era complet înnebunit şi încerca să se calmeze,dar nu îl ajuta deloc ţinuta fetei : purta o pereche de dresuri negre rupte,o pereche de pantaloni vişinii scurti cu talie înaltă ce îi lăsau puţin fundul la vedere,o pereche de tocuri de aceeşi culoare,un top alb şi o geacă negră de piele.
CITEȘTI
Jumătatea mea [+18]
Fiksi PenggemarEl : Pretenţios , Inabordabil , Pervers . Ea : Sexy , Cuceritoare , Perfectă . Ce facem atunci când luptă prea mult pentru a câștiga o inimă dar prea puțin pentru a o și păstra?