Multimedyadaki şarkıyla okuyun bölümü umarım beğenirsiniz.2.bölümden sonra vote sınırı koyacağım ve dolana kadar bölüm gelmeyecek o yüzden yıldıza tıklayarak oy vermeyi ve hikayeyi önermeyi unutmayın:)
Yaklaşık 4 saat olmuştu bedenimi sürükleyerek bilincimi kaybetmemeye çabalayarak bir adım daha attım.hava kararmıştı ama bembeyaz kar örtüsüne akan kanım sanki bir şerit oluşturuyordu yolda.Karın yüksekliği dizlerime kadar ulaşıyordu buda yürümemi ve denge sağlamamı iki kat zorlaştırıyordu.Parmak uçlarım uyuşmuş bedenim nerdeyse kaskatı kesilmişti.Yaram çok derin olmamasına rağmen kaybettiğim kan yüzünden artık önümü göremez hale gelmiştim.Soluklanmak için durakladığımda ilerde bir köy olduğunu gördüm ve son gücümü toplayıp bana en yakın eve ilerlemeye başladım artık vücudum titremeye bilincim bulanıklaşmaya başlamıştı ve dizlerime kadar olan kar işimi dahada zorlaştırıyordu.Biraz daha yürüdükten görüş alanıma bir ev girdi..
Ve tüm gücümü toplayıp ilerlemeye başladım sükürler olsunki ışıklar yanıyordu ve içerde biri veya birileri olmalıydı.Kapının önüne geldiğimde gücümü bir kez daha toplayıp kapıya vurdum artık tükenmiştim ve gözlerim kararıyordu.İçeriden bir bayan sesi duyuldu.
-Kimsin?
-Lütfen kapıyı aç ve bana yardım et dedi Yavuz Sesimi artık ben bile duyamıyordum kapının hafif aralandığını gördüm ve daha fazla dayanamayarak yere yığıldım.---5 SAAT ÖNCE---
En sonunda onu gördüm rehin aldığı küçük çocukla birlikte artık kapana kısılmıştı ama kötü olan birşey vardıki burası onun alanıydı dağ başındaydık .Çolak ı yakalamıştım yüzlerce insanın ölümüne sebep olmuş birçok kişinin hayallerini yıkmış çocukları babasız bırakmış güzel hayallerin katili olmuştu.
-Artık benimsin Çolak ve hapishaneye girdiğini ,o delikte çürüdüğünü görmeden ölmeyeceğim.
-Beni hafife alma komutan ve çocuğun ölmesini istemiyorsan silahını bana doğru fırlat hemen.burası benim bölgem adamlarım birazdan burada olur ve senin askerlerin yetişemeden çocukta sende gebermiş olursun ama silahını bırakırsan bu küçük çocugun kurtulma sansı olabılır seçim senin' dedi. o bir katildi ve dediğini yapacagına emindim derin bir nefes alarak tamam dedim 'Yeterki çocugu bırak .Ve silahı ona doğru attım
Çolak çocugu bana doğru itip silaha uzandı ve bir anda ateş etti.Arkadan silah sesini duyup uzaktan gözüken Çolağın adamlarını görebiliyordum.Ani manevrayla yerde gördüğüm koca taşı ona fırlattım kafasına gelen taşla yere düştü .Zamanımız yoktu çocugun elinden tutup koşmaya başladım biraz ilerledikten sonra omzumdaki acısı katlanılmaz yara artık koşmayı bırak yürümemi dahi etkılıyordu çünkü kan kaybediyordum.Eğilerek küçük çocukla aynı boya geldim.
-Senin adın ne bakalım
-Adım Emir.
Uzanıp şaçlarını şefkatle okşadım artık omzundaki acının sızısı dişlerimi sıkmama neden oluyordu.Üzerimdeki sinyal cihazını Emire taktım.Böylelikle askerlerim sinyalden onu bulabilirdi çünkü yürüyecek gücüm tükeniyordu ve bizi bulabilirlerdi ben yaşamasam bile bu küçük çocuk yaşamalıydı. 'Şimdi seninle bir oyun oynayalım Emir ben 1-2-3 deyince koşacaksın ve asla arkana bakmayacaksın sakın korkma ve durma sonra da bıryere saklan askerler senı gelıp bulacak ve oyun bıtecek ama askerler dısında birini görürsen sakın çıkma tamam mı ?dedi Yavuz ve 1-2-3 koş diye bağırdı.Emir son sürat koşmaya başladı.Yavuz ise Çolakın adamları tekrar peşlerine düşebilir ihtimaliyle onları yanıtmak için Emirin koştuğu yönün tam tersine yürümeye başladım
____________Alnımda ki soğuklukla irkilsemde gözlerim açılmıyordu.Ara sıra alnımda tekrar o soğukluğu hissederek irkiliyordum vücudum alev alıyordu sanki, beni alevlerin arasına atmışlar gibi hissediyordum.Yumuşak bir avuç hissettim tekrar alnımda sonra o el yüzüme indi.Burnuma keskin bir koku geliyordu.Bütün bedenim uyuşmuş gibiydi.Gözkapaklarımı acmaya calısıyor fakat başarılı olamıyordum.Ama bazı tıkırtılar mırıltılar geliyordu kulagıma.kendımı bırazcık daha zorlayıp gozlerımı araladım.Nerdeydım kimleydim hiçbir fikrim yoktu.
Sonra penrenın ardında tek tek usul usul düşen kar tanelerini gördüm camların bir kısmı buğulanmıştı.
Sonra bir yüz belirdi önümde beyaz tenı adeta odayı aydınlatıyordu.Gözpaklarım kapanırken hayal meyal sesini duydum.Sanki ninni söyler gibi naif ve kusursuzdu.
-İyi olacaksın..Ve bunun için ne gerekiyorsa yapağım.###
Okunma sayısı ve vote yükselene kadar bölüm gelmeyecek haberiniz olsun bu bölümden sonra bayan oyuncuları da tanıyacağız :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ
Fiction généralePortakal çiçeklerini bilir misin? Olgunlaşmış meyvesi ile aynı zamanda aynı dalda yer alan tek çiçektir.Meyve çiçek aynı daldadır Ölüm ve diriliş gibi ,yaşamın başlangıcı ve sonu gibi,çocukluk ve olgunluk gibi..Aşk ve Sevgi gibi. Gülümsedi Yavuz..Bi...