ZEYNEP EVA' NIN ANLATIMINDAN
Hava yine dondurucu soğuktu ,şömineye birkaç odun daha attım sonra batteniyeme sarıldım ve sıcak kahvemi yudumlarken yarım bıraktığım kitabımı elime aldım işaretlediğim yerden okumaya devam ettim
^Hicbir karsılasma tesaduf degildir. Hicbir hissedis, dusünüs, bakıs, algılayıs, sezis de oyle. Hatta bunlarin tersi de tesaduf degil. Bazen hic hesapta olmayan durumlarin icine cekiliveririz. Hayal bile etmedigimiz olaylari yasarken buluruz kendimizi. Bir marti ciglıgı, bir satıcı bagırısı, alir goturur bizi yillarca ya da yollarca uzaklara...'
Tam kendimi kaptırmışken gelen tıkırtılarla başımı kitabımdan kaldırdım minik kedime seslendim 'SİS' yaramazlık yapma uslu dur kızım.
Ama Sis şöminenin başında mayışmış uyumak üzereydi.E o zaman bu sesler nerden geliyor diye afalladım ve ayağa kalktım sesler kapının önünden geliyordu ve aniden kapı gürültüyle çalmaya başladı.Ben alışıktım bazen dağdan eşkiyalar inip bizi tehdit ederlerdi ama hiçbirine istediğini vermem tehditlerini umursamazdım.Önce kapıyı goren pencereye dogru yaklasıp dısarıyı gozledım bir adam kapımdaydı.
-Kimsin? diye seslendim.Zoraki ve nefes nefese çıkan bir sesle cevap verdi kapının ardından
-Lütfen kapıyı aç ve bana yardım et.
Sesi çok güçsüzdü ve yardıma ıhtıyacı vardı yavaşca kapıyı araladım ve bir anda üzerime yığıldı.Tanımadığım bilmediğim bir adam şuan kapımın önünde kollarıma yığılmıştı ve elime bulaşan kandan anlıyordum ki yaralıydı.Ama dikkatimi çeken şeyle kalbim sıkıştı üzerinde asker üniforması vardı.Bu bir askerdi..
Kollarının altından tutarak onu güç bela koltuğa taşıdım.Yüzünü çevirdiğimde kusursuz yüzü dikkatimi çekti başak tarlasını andıran sarı saçları vardı biçimli bir burnu dolgun dudakları ..omzundaki yarayı farkettim sonra üzerindeki üniformayı çıkarmakla çıkarmamak arasında kaldım. Ama yarasının ciddiyetine bakmak zorundaydım.üniformasının düğmelerini açarken soyadını gördüm 'KARASU' ve rütbesindende üsteğmen olduğunu farkettim.Belliki bir çatışmada yaralanmış ve buraya sığınmıştı.üniformasını beline kadar indirip postallarını çıkardım.Yarası derin değildi.Ama belliki kan kaybediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ
Ficción GeneralPortakal çiçeklerini bilir misin? Olgunlaşmış meyvesi ile aynı zamanda aynı dalda yer alan tek çiçektir.Meyve çiçek aynı daldadır Ölüm ve diriliş gibi ,yaşamın başlangıcı ve sonu gibi,çocukluk ve olgunluk gibi..Aşk ve Sevgi gibi. Gülümsedi Yavuz..Bi...