Hayat bazen bilmediğin yollara sürükler seni
Gitmeyeceğin,görmediğin, sapmayacağın yollara
Gerçek bildiğin yalanlar yüzüne vurduğunda
Beyaz sandığın hayatının, siyaha dönmesini izlersin sadece
Bir beyaz kartanesi gibi düşer gökyüzünden önce geçmişin
Ama sonra...sonra tıpkı bir kar tanesi gibi erir yokolur yada çamura karışır
###############
Komutanım !!! çocuğu bulduğumuz bütün çevreyi aradık ne bir ses ne bir iz hiçbirşey yok hiçbirşey ' dedi Mücahit büyük bir sinirle.'Yavuz Komutanıma kimbilir ne yaptı o alçaklar öldüreceğim hepsini.'
-Keşanlı sakin ol artık Yavuzu bulacağız ölü yada diri onu bulmadan bize huzur yok anladınmı beni şimdi sakin ol ' diye konustu Erdem Yarbay Keşanlının Yavuza ne kadar bağlı olduğunu onun için herşeyi göze alabilecegını bılıyordu.Yavuzdan nerdeyse 2 gündür haber yoktu annesine haber vermek zorunda kalmışlardı.Ve bu durumu nasıl anlatacaklarını kara kara düşünüyordu.Bir anneye oğlun 2 gündür kayıp demek heleki babasız bir çocuk büyütmüş anneye bunu demek yüreğini dağlamıştı.
'Bana bak Keşanlı bir delilik yapma birazdan Yavuzun annesi gelecek gidip onu karsıla Yavuzu sağsağlim bulacağız ben eminim ona birsey olmadı anladın mı?
-Emredersiniz Komutanım!
KEŞANLI MÜCAHİTTEN
Sinirle Erdem Yarbayın odasından çıktım ve askeriyenin dışına doğru hızlı adımlarla ilerlemeye başladımYavuz komutandan haber yoktu hala o soysuz köpekleri yakalayıp cezalarını verecektim kendi kendime konuşup hızlı hızlı yürürken birine toslamamla durakladım.
-Yuhhhh !! Ezseydin bari önüne baksana
-Abla sen çıktın önüme ben napıyım 'dedi keşanlı kafasını kaldırırken ama gördüğü güzellik karşısında bir an duraksadı.Abla mı demisti Eyvah abla demişti
-Ne ablası beee oldu olacak teyze deseydin yada nine deseydin çekil önümden yeterince vaktimi harcadınn
Keşanlı sinirlenmeye başlıyordu kız bebek gibiydi ama gel görki o çenesi susmuyordu bir türlü.Sinirle söylenmeye devam etti.
-Hooopp yavaş biraz bayann. zaten sinirim tepemde.Demekki güzelliğe aldanma diye boşuna dememişler dil pabuç maşallah
-Ne diyorsun sen be birdahakine buraya tabela assınlar dikkat öküz çıkabilir diye.İnsan bir özür diler ama sen deli gibi birşeysin birde bana çatıyorsun .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PORTAKAL ÇİÇEĞİ
Fiction généralePortakal çiçeklerini bilir misin? Olgunlaşmış meyvesi ile aynı zamanda aynı dalda yer alan tek çiçektir.Meyve çiçek aynı daldadır Ölüm ve diriliş gibi ,yaşamın başlangıcı ve sonu gibi,çocukluk ve olgunluk gibi..Aşk ve Sevgi gibi. Gülümsedi Yavuz..Bi...