We liepen naar de uitgang van het kasteel ik bluste wat brandend vuur aquagementa riep Albus die het vuur bluste we liepen door de menigte en ik stoten mijn hoofd tegen iemand toen liet mijn geheugen me in de steek . Ik werd waker in een doolhof het doolhof van de finalen daar had de dood me waarschijnlijk gezet ik stond op en rende en rende door het doolhof ik kwam een spin tegen Expecto patronus riep ik de spin vloog weg mijn patronum was een snoek ik liep verder door een plasje met een stuk hout ik liep er door en er beet iets in mijn been Ooh nee een doolzomp ik liep weg met bebloede knieën .
Pov Albus ik was vast geketend op de bodem van het zwarte meer en probeerde te ontsnappen er stonden Wieringen rond me ik Probeerde te vluchten maar het lukte niet maar ik kon ademen dat was raar de wiegelingen probeerde me te wurgen opeens zwommen ze weg er kwam iets op me af iets groot Ooh nee heeeeelp een haai !
Pov Baptiste
Ik zat in een gebergte of
Nee in een stadion ,ik liep wat rond en er kwam een gigantische draak op me af. Ik rende zo snel als ik kon ik kroop achter een steen die half smolt van het vuur van de draak ik liep rond en rond mijn mantel stond in brand.Pov Daan
Er rende iemand op me af het pakte me vast..., oef het was Lara 'snel zei ze en na veel vechte. Tegen het doolhof waren we bij het meer hier eet op zei ze ze gaf me huh drop ik at het op en sprong in het water ik werd precies gewurgt opeens kon ik ademen ik kreeg lucht onderwater ik kon ik snel zwemmen ik kreeg vliezen tussen mijn armen en benen . Ik zwom voorbij de meerminnen en wierlingen iets verder zag ik Albus ik maakte na veel prutsen het slot los . We zwommen verder haai riep Albus , er zwemmen hier geen haaien zei ik er kwam er een op ons af acio opervlakte riep Lara met een grove snelheid werden We naar boven geslingerd we vlogen omhoog tot ik met een luide klap op de stijger terecht kwam we liepen naar de draken arena daar zei Lara acio bezem er kwamen vier bezems naar ons toe we vlogen tot in de arena waar Baptiste weg rende van een draak ik gooide een bezem toe en sprong er op we vlogen weg maar de draak volgden ons we vlogen naar Zweinstein de draak ging vuur spuwen aquagementa zei Albus we probeerde de vlammen te ontwijken expecto patronum riep ik de draak was bewusteloos we vlogen tot het kasteel .