De grot

8 0 0
                                    

Mijn trommelvliezen werden in elkaar gedrukt en mijn botten verkleinde de pijn was onverdraaglijk ik kreeg geen lucht meer tot het stopte en we bij de grot waren . De golven bespaten de rotswanden en het zag er uit als pek we liepen naar de grot  daar rook het naar een muffe geur en ook de geur van rottend vlees de want moest bespat worden met bloed zei Albus . Ik doe het wel zei Lara ik ben tenslotte leraar zei ze trots ze pakte een mes stak die in haar arm en het bloed spatte op de muur ze herstelde de wonde met een spreuk , de wand ging open en er stond een een beek we gooide er iets over en er sprong vuur omhoog aquagementa zei Baptiste en we baande een weg door het vuur we stonden voor het meer daar stond mijn broer huh????? Tijl riep Albus die kende elkaar van een zomerkamp ja zei hij met een grijns ( wit blond achtig haar en met wat wittere vlekken op zijn huid met kleine lichte sproetjes )kom zei ik ben je oudere broer en e....avada kedavra  zei hij we sprongen opzij we liepen in een zei gang en liepen verder het was een schacht aquagementa zei mijn broer en de schacht liep onderwater we waren in het water en zaten vast verder in de schacht lag de sleutel om de dood uit te schakelen dat hadden we gehoord in de gedachten dat de dood ook een kas had met technologie dat is niet bestuurbaar door magie daarom verkeerde hij nooit onder een vloek ik heb hem zei Albus we verschijnselden terug en we waren bij Zweinstein . Iedereen was weg we liepen naar binnen en Lilly zei dat de dood weg was of dood ze waren ineens weg zei Lilly anderling denkt dat we gewonnen zijn ik weet het niet zei Albus (maar wat we niet wisten is dat het juist begonnen was).

Harry potter en de meester der relieken 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu