Noall (ja Jane)
Olipa kerran pieni pizzeeria, joka osasi lentää. Se sijaitsi pienen mäen huipulla, jonka ympärillä käveli lampaita."Lampaitaaa!!!" Noora huusi juosten pizzeerian ympärillä. Vähän väliä Noora pysähtyi silittämään lampaita ja sensellaista. Pian pizzeerian ovi avautui ja sieltä asteli vaaleahiuksinen poika nimeltä Niall. "Mitä teet?" Niall hämmästeli ja siirsi sitten katseensa kaikkiin kymmeneentuhanteenkahteensataanneljäänkymmeneenviiteen lampaaseen. "Ja mitä nuo täällä tekee?" Niall kysyi Nooralta. "En tiedä, mutta ne ovat söpöjä!" Noora vastasi. Niall pyöräytti silmiään ja heitti sitten keittokirjan Nooralle. "No, valmistetaan sitten näille lampaille jättipizza" Niall ehdotti. "Joo!!!" Noora hihkaisi silmät innosta kiiluen. Tyttö ryntäsi pizzeeriaan ja laittoi valkean esiliinansa päälle. "Mamma mia mozzarella!" Tämä huusi heittäen pizzataikinaa Niallin kokkihatun päälle. "Hups.." Noora mumisi ja piilotti kokkihatun kaappiin.
Vähän ajan päästä Niall asteli pizzeerian keittiöön. "Missä on kokkihattuni?" Tämä kysyi esittäen vihaista, mutta päätyi kuitenkin nauramaan. "Hmhm... En tiedä" Noora kohautti olkapäitään ja vilkaisi kaappia jonne hän oli kokkihatun piilottanut hymyillen. "Ja nyt ne ainekset..." Niall mumisi. Noora ryntäsi suoraan jääkaapille. Niall alkoi luettelemaan aineksia mitä jättipizzaan tarvittaisiin. "Basilikaa, ketsuppia, juustoraastetta..." Poika luetteli, samalla kuin Noora penkoi jääkaappia. "Tässä!" Noora hihkaisi, laittaen kaikki tarvittavat ainekset pöydälle: Basilikaa, ketsuppia, juustoraastetta, meetwurstia, kinkkua, ja kaikkea muuta. "Hyvä, käyn hakemassa nyt kulhon" Niall nyökkäsi ja ryntäsi kaapille, minne Noora oli kokkihatun piilottanut. Noora nielaisi hermostuneesti. "Älä avaa sitä!" Tyttö ryntäsi Niallin luokse ja jäi seisomaan tämän eteen. "Miksi en?" Niall kysyi hämmästyneenä. "Öö... koska... tuota" Noora vilkuili hermostuneena ympärilleen. "Siellä on lentäviä krokotiileja!" Noora sanoi nopeasti. "E-en usko" Niall naurahti. Noora kohautti olkiaan ja väistyi Niallin tieltä. Poika avasi kaapin. Ja siellä oli...
Lentävä krokotiili, joka oli ahminut kaikki kulhot, myös Niallin kokkihatun. "Hetkinen... MITÄ?!!" Noora huusi, Niallin vain tuijottaessa krokotiiliä. Vähän ajan päästä krokotiili hyppäsi kaapista ja kapusi pöydälle. "HERRANJESTAS!" Noora huudahti kauhistuneena. Niall siirsi katseensa pöytään. Poika näki krokotiilin ahmimassa kaikkia aineksia. "ÄÄÄ!!" Poika kiljaisi ja samalla joku potkaisi keittiön oven auki. "Onko joku hätänä?!" Potkaisija, eli tyttö nimeltä Jane kysyi itsevarmasti. "T-tuo" Niall osoitti ahmivaa krokotiiliä kauhistuneellä ilmeellä. "Ei hätää, lähdemme hankkimaan lisää aineksia" Jane sanoi itsevarmasti Niallin nyökätessä. Noora innostui ja hyppeli ympäri keittiötä. "Jee!! Lampaat saa ruokaa!" Noora huudahti innokkaasti. "Odottakaa hetki, käyn hakemassa Liamin ja sitten me lähdemme" Jane sanoi ja katosi yhdellä pitkä ninjapotkuhypyllä pizzeeriasta kajauttaen taisteluhuudon kovalla äänellä.
---
juuh alotin nyt tälläse oudon tarinan xD täs tarinas (tulee) esiintyy Nooppunen, FluffyTheCherry, Louisfangril ja Harrylover294 :D mutjoo nähää seuraavas osas :33
YOU ARE READING
#Shippaajaporukka
RandomTarinassa esiintyy pizzaa, karatea, lentäviä eläimiä ja sekoilua. Jos et tykkää edellämainituista asioista, tämä ei ole sinun paikkasi O_O