4. Paahtoleipämeditointilentämisalusta

16 3 28
                                    

Zolga
"Terve sairas kuume kooma kuolema helvetti!" kuului tuttu ääni, jonka porukka tunnisti Olgaksi. Olga oli hyvin tuttu tälle porukalle. "Terska!" Jane tervehti ystäväänsä ja hyppäsi kulkupelistä suoraan Olgan paahtoleipämeditointilentämisalustalle. Alusta oli Janelle kauankin tuttu, sillä tämä kävi joka viikko meditoimassa tällä alustalla Olgan leipäkahvilan luona (leipä on hyvää), jonka lähellä sijaitsi iso kasvimaa. "Miksi te tulitte tänne?" Olga ihmetteli ja siirsi katseensa sitten isoon pizzakulkupelin. "Menemme kasvimaalle..." Ja niin Noora kertoi koko tarinan. "Kamala krokotiili!" Olga huudahti kauhuissaan "Noin sanoi Liamkin" Jane huomautti. "Saatte tulla kasvimaalleni" Olga hymyili.

"Olga! Minne sinäkin olet mennyt?" huudahti poika nimeltä Zayn, joka juoksi leipäkahvilan ympärillä my little pony esiliina päällään ja leipäkaulin kädessä. (XDD) "ZOLGA IS REEAAL! ZOLGA IS REEEEAAAAL!" Noora, Niall, Jane ja Liam huudahtivat yhtä aikaa. "Laskeudutaan!" Niall julisti vähän ajan päästä ja molemmat kulkupelit laskeutuivat. "Miksi te kaikki olette täällä?" Zayn katsoi porukkaa ihmeissään. "Kierrämme maailmaa etsimässä aineksia Niallin ja Nooran jättipizzaa varten." Jane kertoi salamannopeasti. "Häh?" Zayn katsoi Janea kysyvästi. Ja niin Jane toisti saman asian kaksisataaviisikymmentäkuusi kertaa.

Zolga, Noall ja Jiam
"Aa!!" Zayn vihdoin hihkaisi tajutessaan asian. "Saammekö me tulla mukaan!?" Poika innostui. Niall nyökytti päätään. "Mutta voisitko ottaa tuon my little pony esiliinan pois?" Olga kysyi Zaynilta. Zayn nyökytti päätään ja ryntäsi leipäkahvilaan. Pian tuo ilmestyi sieltä my little pony HAALARI päällään. "E-en mie sitä tarkottanu..." Olga mumisi. "Lähdethäänh" Niall mutusti yhtä pientä palaa pizzakulkupelistä. "NIALL!!" Noora huudahti. "Miksi syöt pizzaa ilman minua!!" Tyttö kirkaisi ja haukkasi itsekkin palan pizzasta.

Henni
"Mamma mia mozzarella!" Noora kajautti käynnistymishuudon ja pizza nousi lentoon. "Muuten Zayn, paistoitko sinä ne juustosämpylät?" Olga kysyi kesken kaiken. "Öö... ne palo..." Zayn sopersi nolona. Koko porukka räjähti nauruun. "Juustoa!" Noora kirkaisi. "Missä?" Niall kysyi. "Tuolla!" Noora osoitti alas ja porukka näki pienen saaren mikä oli tehty juustosta. Kaikki oli tehty juustosta. "Hetkinen... Onko tuo Hennin saari?" Liam kysyi. "ON!" Noora hihkaisi, sillä hän halusi kerätä mahdollisiman paljon juustoa jättipizzaa varten. Pizzakulkupeli laskeutui hitaasti ja parkkeerasi mukavan pehmeälle juustoraaste maalle. "Jenni! Harry!" Olga huuteli saaren johtajia, ja ainoita asukkaita. "Täällä ollaan!" Ruskeahiuksinen tyttö nimeltä Jenni huudahti loikkien porukan luokse. Häntä seurasi kiharapää nimeltä Harry.

Noall
"Terve!" Harry tervehti. "Sairas!" Noora huudahti. "Kuume!" Olga hihkaisi. "Kooma!" Niall kikatti. "Kuolema!" Jenni hihitti. "Helvetti!" Liam, Zayn ja Jane huudahtivat yhteen ääneen. Koko porukka räjähti nauruun... jälleen kerran. "Tulimme hakemaan teiltä juustoa meidän jättipizzaan varten!" Niall hihkaisi ja halasi Nooraa. "NOALL IS REAL!!" Jane huudahti. Muut nyökyttivät päätään.

Kaikki
"Hetkinen!" Jenni huudahti ja katosi juustoisen talon kulman taakse. Vähän ajan päästä, tyttö toi kymmen kerrostalon kokoista pussia juustoraastetta porukalle. "Hetkinen? Missä Miina ja Louis on?" Harry kysyi. "Ne ovat porkkanafarmilla, varmaan" Liam vastasi ja muut nyökkäsivät päätään. "Mennään hakemaan niiltä porkkanoita!" Niall ja Noora hihkaisivat yhtä aikaa. "No tulkaa sitten!" Zayn ja Olga huudahtivat yhtä aikaa. Kun kaikki olivat ahtautuneet pizzakulkupeliin, pizza nousi lentoon, kun Noora kajautti tutun käynnistymishuudon, jonka te varmaan tiedätte. Sitten porukka suuntasi kohti Louisin porkkanafarmia.
---
juuh, täs ois tää uus luku :3 mul vähä kesti tän kirjottamises, mut sain tän julkastuu kuitenkin :D ~paahtis

#Shippaajaporukka Where stories live. Discover now