3. Shippipärinät

28 3 22
                                    

Miuis
"Laskeudutaan!" Niall julisti ja pizzakulkupeli alkoi laskeutua hitaasti. "Miina!" Noora ja Jane huudahtivat yhteen ääneen näkiessään Miinan. Miinan vieressä seisoi ruskeahiuksinen poika nimeltä Louis. Pizzakulkupeli parkkeerattiin isolle ruokapöydälle. Porukka hyppäsi pois kyydistä. Jane ja Noora juoksivat suoraan Miinan luokse ja väistivät taitavasti suuren porkkanakasan, kun taas Niall ja Liam osasivat kompastua siihen. Tytöt hihittivät ja lopulta räjähtivät nauruun, kun taas heidän vieressä seisova Louis näytti vihaiselta. Tai oikeastaan, hän oli tekovihainen.

Noall
"Te pilasitte kaikki porkkanani!" Louis tuhahti leikkimielisesti, sillä hän ei voinut olla vihainen ystävilleen. "Niin pilasimme" Liam naurahti ja nousi ylös, mutta ei pysynyt pystyssä, koska liukastui porkkanoihin. "Hitto..." Liam mutisi. Sen jälkeen Niall päätti kokeilla nousemista. Se hänellä onnistui aika hyvin. "Hienoa!!" Noora naurahti ja halasi Niallia. "NOALL IS REAL!!" Miina huudahti. "KYLLÄ!!" Jane jatkoi. Niall punastui ja vältteli muitten katseita. "NOALL IS TUPLASTI REAL!!" Louis huudahti. Noora irtaantui halauksesta vilkuillen ympärilleen.

Miuis
"Öö... mitäs teille kuuluu?" Noora vaihtoi nopeasti puheenaihetta kiusaantuneena. Miina katsoi Louista 'kerronkonyt' ilmeellä Louisin nyökätessä hymyillen. "Minä menen Louisin porkkanafarmille töihin!!" Miinan silmät suorastaan sädehtivät innosta. "MIUIS IS REAL!!" Jane huudahti. "Janella taitaa olla kunnon shippipärinät..." Liam ajatteli ääneen muiden poikien nyökätessä. "MIUIS IS REAL!!" Jane lauleskeli ja juoksenteli Miinan ja Louiksen ympärillä. Välillä tuo teki kaikkia erilaisia karatejuttuja, esimerkiksi: Kierrehyppyninjapotkuja, hyppyninjapotkuja, ihan perus ninjapotkuja... "Ööm..." Louis mutisi. "Äääm!" Noora huudahti leikkimielisesti. Noora, Louis, Niall, Liam ja Miina hihittivät hetken, mutta Jane jatkoi vieläkin shippipärinöitä. "Öhm... Jane?" Liam vihdoin kysyi. Jane pysähtyi tikkusuoraaksi tikuksi. "Anteeksi..." tämä sopersi leikkimielisesti ja alkoi hihittää.

"...Ja me päätimme, että lähdemme etsimään uusia aineksia jättipizzaan" Noora lopetti kertomuksensa aiemmin tapahtuneesta. "Kamala krokotiili!" Louis huudahti. Niall nyökkäsi. "Meidän pitäisi kohta jatkaa matkaa" Liam huomautti muiden matkalaisten nyökätessä. "Selvä, voitte kuitenkin tulla käymään porkkanafarmillamme aina kuin haluatte" Miina hymyili. "Nähdään!" Jane huikkaasi ja meni istumaan pizzakulkuvälineeseen Liamin viereen. Niall meni istumaan ajaajan paikalle ja Noora istui tämän viereen. Noora kajautti tutun käynnistymishuudon, ja pizza nousi lentoon. "Ja muistakaa!! MIUIS IS REAL!" Jane vielä huudahti Miinalle ja Louisille.

"Minne me nyt suuntaamme?" Liam kysyi. "Lähdemme kasvimaalle!" Jane julisti ja teki sellaisen karatelyönnin kädellä. "K-kasvimaalle?" Niall kysyi ihmeissään, sillä kasvimaita oli joka paikassa, ja he lähtivät niin kauas. "Kasvimaalle" Jane nyökkäsi itsevarmasti. Samalla jostain kuului syömisen ääntä. "LIAM!" Noora huudahti, kun näki Liamin syömässä pientä palaa pizzakulkupelistä. "Mhitäh?" Liam mutusti pitsaansa. Samalla jostain kuului tuttu ääni: "Terve sairas kuume kooma kuolema!"
-----
tietäjät tietää ton vikan lausahduksen XDD mutjoo teen nyt kolmannen osan päiväs mut ihsm OuO ja yrittäkää muute arvata kuka toi "tuttu ääni" oli xd ~paahtis

#Shippaajaporukka Where stories live. Discover now