2. Ninjahyppypotku 8)

20 2 17
                                    

Jiam
Jane lensi ninjahyppypotkullaan pitkälle pizzeriasta. Vähän ajan päästä tyttö laskeutui suoraan pörröisen lampaan päälle. Lammas käänsi päänsä tasan 180 astetta ja Jane säikähti. "M-miten teit tuon?" Jane kysyi ihmeissään, vaikka tiesi että lammas ei ymmärtäsi. "Tekemällä" lammas vastasi. Jane hätkähti, sillä ymmärsi lammasta. Yhtäkkiä lammas nousi korkealle lentoon. "HERRANJESTAS!!!" Jane huudahti säikähtäen. "Enhän minä mitään tehnyt, kävelen nytkin maan päällä" Lammas katsoi Janea kysyvästi. "Olet outo." Jane sanoi nopeasti ja laittoi kätensä yhteen. Sitten tuo hyppäsi lampaan selästä, leijuen hitaasti alas.

Jane laskeutui suoraan hänen ja Liamin karatekoulurakennuksen lasioven eteen. Hän oli avamaassa ovea, mutta joku avasi jo oven ja ryntäsi sieltä ulos, kaataen Janen kumoon. Jane tunnisti, että kyseinen henkilö oli Liam. "Öö..." Jane mutisi, kunnes Liam keskeytti hänet. "Arvaa mitä!! Ei mitään!!" Liam hihkaisi, eikä Jane ei voinut estää pientä naurua. Siinä he sitten naureskelivat puoli tuntia.

"Niin siis, Niall ja Noora ovat tekemässä jättipizzaa, mutta lentävä krokotiili söi kaikki ainekset" Jane selitti nousten ylös. "Kauheeta!" Liam huudahti. Jane nyökkäsi tälle. "Me lähdemme etsimään aineksia!" Jane julisti ja teki kierrehyppyninjapotkun taisteluhuudon kera. Liam yritti tehdä saman, mutta onnistuikin rikkoa karatekoulurakennuksen lasi-ikkunan. Liam väläytti Janelle nolostuneen katseen. Jane hihitti hiljaa. "Öö... käydään hakemassa se meidän lentokone" Liam sanoi nopeasti punastuneena ja vilkaisi rikkouttunutta ikkunaa. Jane nyökkäsi ja lähti pitkällä hyppyninjapotkulla heidän lentokonetta päin.

Noall ja Jiam
Jane saapui nopeasti lentokoneen luokse, kun taas Liam juoksi hitaasti. Vihdoin ja viimein Jane näki Liamin lähestyvän lentokonetta. "Vihdoin!" Jane tuhahti, mutta Liam törmäsi lentokoneen seinään. "Öö..." kaksikko mutisi yhteen ääneen, kunnes joku painava laskeutui heidän päälleen. "Anteeksi!" Jane kuuli tutun äänen. Se oli Noora. Vähän ajan päästä joku raahasi sen painavan asian pois Janen ja Liamin päältä. "Voi anteeksi!" Noora hihitti ja lopulta hän räjähti totaaliseen nauruun. "Juu, ei mitää" Liam mutisi. Samalla Jane huomasi, että se painava asia oli Niallin ja Nooran pizzakulkupeli. "Lähdetään ettiin ne ainekset!" Niall hihkaisi ja istui kulkupelin ratin eteen. "Joo!!" Liam nyökkäsi innokkaasti.

Karatekaksikko istui kulkupelin päälle. Pizzakulkupeli nousi lentoon Nooran kajauttaessa sen käynnistymishuudon: "Mamma mia mozzarella!". Noora alkoi tanssia jotain pizzatanssia. Jane hihitti hiljaa ja Liam yritti epätoivoisesti matkia pizzatanssia, mutta epäonnistui... taas. "Vau!! Sehän on lentävä lammas, jonka pää on kääntynyt tasan 180 astetta!" Noora osoitti ihmeissään lentävää lammasta kesken kaiken tanssin. Janen ilme muuttui kysyväksi. "Ai moi se random tyyppi, joka kysy miten mä osaan kääntää pääni näin!" Lammas huudahti ja jatkoi lentämistä. "Öö..." Jane mutisi. "Ää!!" Niall kikatti (tietäjät tietää xD) Koko porukka puhkesi nauruun. "Katsokaa!" Liam sanoi vähän ajan päästä ja osoitti tuttua kaksikkoa jotka söivät porkkanoita.
----
arvaatteko mikä shippi on kyseessä 8) mutjoo täs ois tää uus osa :D ~paahtis

#Shippaajaporukka Where stories live. Discover now