5. Farmitalojuttu

21 4 16
                                    

Henni
Pizzakulkupeli lensi ilmassa. Niall ohjasi kulkupeliä ja Noora istui tämän vieressä, siltä varalta että tämä epäonnistuisi ohjaamisessa. Liam mutusteli palaa kulkupelistä, Janen pyörittäessä Liamin mustavalkoista fidget spinneriä. Zayn ja Olga keskustelivat leipäkahvilasta (tai oikeastaan My Little Ponysta), ja Jenni leikki Harryn kiharoilla. "HENNI IS REEAAL!" Jane aloitti lauleskelun kesken kaiken. Liam näytti Janelle peukkua virnistäen. Vähän ajan päästä Noora yhtyi myös lauluun. "Porkkanafarmi!" Jenni osoitti nopeasti edessä häämöttävää porkkanafarmia. "OMENAJAAKKO ON PARAS KAIKISTA!!!" Zayn huusi yhtäkkiä. "Öö... Zayn?" Olga hämmästeli. Niall pyöräytti silmiään ja käski pizzan laskeutua.

Miuis
Pizza parkkeerattiin isolle ruokapöydälle, joka sijaitsi ison porkkanakasvimaan vieressä. "Miina?" Olga etsi katseellaan Miinaa. "Louis?!" Harry ja Liam huudahtivat yhtä aikaa. Kukaan ei vastannut. "Katsokaa!" Noora kuiskasi osoittaen farmitalojutun ikkunaa. "OMGGG!!" Olga huutokuiskasi ja viittoi muitakin ikkunan luokse. Kun muutkin olivat saapuneet ikkunan luokse, tosin Liam törmäsi farmitalojutun seinään, he näkivät Louiksen ja Miinan istuvan vierekkäin katsomassa toisiaan silmiin. Louis silitti lempeästi Miinan hiuksia. "MIUIS IS REAL!!" Jane ja Jenni kiljaisivat vahingossa. Vahingossa. "Onpa hienoa porkkanafarmityöntekoa" Niall naurahti ja Noora hihitti hiljaa.

Pian ovesta asteli Miina ja Louis punastuneena. "Ai anteeksi..." Liam mutisi hiljaa, mutta hihitti kuitenkin, muiden nyökätessä. Miina ja Louis vain vaihtoivat katseita. "Niin siis, tulimme hakemaan vähän perunoita ja kissoja" Zayn selosti, väärin. "Öö... Zayn?" Olga katsoi kysyvästi Zaynia. "Oikeastaan, tulimme hakemaan porkkanoita, ja teidät mukaan etsintään" Jenni korjasi nopeasti, painottaen sanaa 'porkkanoita'. "Hetkien, käymme hakemassa niitä" Miina huikkasi ja katosi pian Louisin kanssa porkkanakasvimaalle.

Kaikki
"Tässä!" Louis huudahti vähän kauempaa ja toi sitten kaksi omakotitalon kokoista porkkanapussia. "Tarviitteko lisää? Nämä ovat vain vähän!" Miina hihkaisi innokkaasti, syystä minkä vain yksi henkilö tietää.  "Öö... ei me ehkä tarvita" Harry katsoi porkkanapusseja ihmeissään, Jennin nyökätessä. "Lähdetään!" Niall huikkasi ja oli istumassa ajaajan paikalle, mutta Noora kerkesi ensin. "On minun vuoroni ajaa!" Pizzatyttö naurahti.

Henni
Vihdoin ja viimein koko porukka oli ahtautunut pizzaan. Noora kajautti pizzan käynnistämishuudon ja kulkupeli nousi lentoon. Jane etsi jostain Liamin fidget spinneriä, kun taas Liam yritti tanssia pizzatanssia. Zayn ja Olga jatkoivat 'leipäkahvilasta' puhumista. Jenni ja Harry keskustelivat kaikenlaisesta. "H-harry..." Jenni sopersi hiljaa. "No?" Harry kysyi hymyillen. "N-no tuota... minä..." Jenni mumisi hiljaa punastuen. "Minäkin tykkään sinusta" Harry kuiskasi hiljaa Jennin korvaan. Jennin kasvoille levisi hymy ja tämä alkoi leikkimään Harryn kiharoilla hymyillen katsoen poikaa silmiin. Pian Jane kääntyi katsomaan Henniä. "HENNI IS REAL!" karatetyttö kiljaisi ja loputkin kääntyivät katsomaan Henniä. "Öö... tuota..." Jenni ja Harry mutisivat yhtä aikaa.
----
#HENNIISREAL #MIUISISREAL cx ~paahtis



#Shippaajaporukka حيث تعيش القصص. اكتشف الآن