Bloom

3.5K 40 18
                                    

Bloom

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bloom

Bloom Ejder Ateşi Perisi'dir.

Yaşı : 16

Gezegeni : Domino

Hoşlandıkları: Büyülü dünyalar ve varlıklar ile ilgili her şey

Güçlü yanları: Başkalarını düşünür, bağımsız ve doğuştan lider ruhlu

Zayıf yanları: Sabırsız, inatçı, peri kökeni ile ilgili şüphelerinden dolayı biraz da güvensiz.

Bloom, sorunları, okulla ilgili sorumlulukları, arkadaşları ve düşleriyle dünyadaki herhangi bir genç kızdan farksızdır.

Her gün sessiz sakin geçmekte olan yaşantısını sevmekte, öte yandan büyülü yerlerden ve sihirli varlıklardan oluşan bambaşka bir dünyanın varlığını hayal etmektedir.

Bloom, yüreğinin derinlerinde hayallerinin gerçeğe dönüşebileceğini hissetmektedir. Aslında, çok geçmeden, kendisind e onu çok özel bir kıza dönüştürecek olan büyük bir enerji olduğunu öğrenecektir! (Bu arada, Enerji, Sihirli Burçların bir özelliğidir Sihirli Burcunu herkes bilir.Tabikide Ejderha!

Bloomun yazgısı, kendisinin düşleyebileceğinden çok daha farklı ve heyecan vericidir...

Bloom bize kendisini tanıtıyor:

Merhaba, ben Bloom! 10 Aralık'ta doğdum. Sihirli burcum Ejderda, Dünyadaki Gardenia'dan geliyorum; orada annem Venessa ve babam Mike ile yaşıyordum.Bir gün parkta iri ve tehlikeli bir Dev ile mücadele eden Stella adında bir periyle karşılaştım.Tam bu sarışın periye yardım etmek isterken o ana kadar varlığını bile bilmediğim sihirli güçlerim olduğunu fark ettim.İşte her şey böyle başladı.Dünya'dan ayrılıp Alfea'ya geldim.Burada, çok zevkli dersler öğreniyorun, gerçekten özel arkadaşlar buldum ve düşlerimi birer birer gerçeğe dönüştürüyorum.Bir yandan geçmişimle ilgili gizemi çözmeye çalışırken, hemen hemen her gün yeni ve büyülü bir macera yaşıyorum. En büyük tutkum ise sihirdir.Bütün diğer hobilerim onunla bir şekilde mutlaka bağlantılıdır.Fırsat bulduğumda her an kendimi binlerce antik kitabın saklandığı Alfea'nın kütüphanesine atıyorum. İnsanlar benim cömert, dürüst, cesur, asil, yürekli ve atak olduğumu söylüyorlar.

Winx Karakterleri TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin