Musa

2.4K 31 5
                                    

Musa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Musa

Musa Müzik Perisidir.

Yaşı: 18

Ülkesi: Melodi Peri Ülkesi

Güç Kaynakları: Gücünü bütün müzik türlerinden almaktadır.

Hoşlandıkları: Müzik aletleri çalmak, gün içinde hayallere dalmak.

Güçlü Yönleri: Araştırma için doğal bir yeteneği vardır ve çok iyi bir gözlemcidir.

Zayıf Yönleri: Bazen çok sinirlenebilir.

Diğer Özellikleri: Tecna'nın oda arkadaşıdır.

Musa, müzik dinlemeyi çok sever, böylece günboyu düş kurabilir...

Müziğin gücü, Musa'yı capcanlı bir kız yapar; her an patlamaya hazır gibidir. Ayrıca, en zor anlarında bile arkadaşlarını neşelendirmeyi başarır.

Bazen düşünceli de olsa, müzik sayesinde hep hareketlidir ve yepyeni fikirlerle doludur: Hemen fark edilen yaratıcılığı Winx'in zor durumlardan kurtulmasına yardımcı olur.

İşte Musa bize kendini tanıtıyor:

Merhaba ben Miusa! Ben 30 Mayıs'ta doğdum ve burcum Elf. Müzik gezegeni olan melodiden geliyorum.Annem çok ünlü bir şarkıcıdır. Babam ise yetenekli bir piyanist ve müzik aletleri yapımcısıdır.Müzikle büyüdüm ve tutkum haline geldi.Bütün müzik aletlerini çalmayı severim ama favorim yan flüttür.En çok Alfea'daki odamın sessizliğinde tek başıma kalabildiğim anlarda çalmayı severim.Dans etmeye de bayılırım; Latin Amerika, rap, hip-hop, disko ve tekno hatta bale yapmaya bile.Güçlü etkisi olan her müziği severim.

İnsanlar benim azimli, enerjik, alaycı, dağınık, aceleci,ve güvenilir olduğumu söylerler.Alfea'da olmayı seviyorum ve iyi bir peri olmak istiyorum.En çok da arkadaşlarımı ve onlarla birlikte heyecanlı maceralara atılmayı seviyorum.

Winx Karakterleri TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin