Stella

3K 33 16
                                    

Stella Parlak Güneş Perisi'dir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Stella Parlak Güneş Perisi'dir.

Yaşı: 18

Ülkesi: Solaria

Güç Kaynakları: Enerjisini Güneş'in parlak ışığından alır.

Hoşlandıkları: Güzel olan her şey, aşk büyüleri ve en son moda giysiler.

Güçlü Yönleri: Hayat dolu, iyimser.

Zayıf Yönleri: Alış-verişe çok meraklı olduğu için dersleri biraz zayıf ve bazen bencillik yapmasıdır.

Diğer Özellikler: Güzellik konusunda son derece bilinçlidir ve Bloom'un yakın arkadaşıdır. Stella, hayat doludur, ancak biraz bencildir ve kendine gereğinden fazla güvenir. Ancak Bloom'la tanıştıktan sonra kişiliğinin bu olumsuz yönleri biraz düzelecektir. Stella, gezegeninden Alfea Peri Okulu'na ailesinin isteğiyle gelmiştir. Onlar kızlarının gerçek bir peri olmasını istemektedir. Ama Stella dersleri ve notları pek de önemsemez. Stella, dersleriyle değil de giyimi ve görünümüyle ilgilidir. Her fırsatta zarafetini sergiler. ("Zarafet," Sihirli Burçların bir özelliğidir... Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Gösterişe meraklı ve çok hoş bir kız olduğunun bilincindedir.

Stella bize kendisini tanıtıyor:

Merhaba, ben Stella! Ben 18 Ağustos'ta doğdum ve sihirli burcum Denizkızı'dır.Solaria'dan geliyorum.Annem Luna ve babam Radius Sloaria'nın kral ve kraliçesidir.Onların tek çocuğuyum.Annem gerçek bir hanımefendidir ve hiç kibirli değildir.Soylu olmanın avantajları var ama bazı zor yanları da var:Örneğin, gittiğiniz her yerde seçkin olmalısınız. Son moda giyinmeyi çok severim ve her zaman en iyi göründüğümden emin olmak isterim.Aslında benim gardırobum, bütün Büyülü Boyut'un en büyük gardırobudur.Eminim, dünyada bir benzeri yoktur!En sevdiğim hobim ise Magix ve Adquistes'te alışverişe çıkmaktır.Erkeklerle konuşmaya bayılırım ama ders çalışmaktan da nefret ederim.Ama biraz özen ve arkadaşlarımın yardımıyla, ben de düzeleceğim ve mükemmel bir peri olacağım.İnsanlar benim hakkımda ne düşünürler?Sanırım, benim için anında harekete geçen, neşeli, bencil, komik, cömert, şaşırtıcı ve şık diyebilirler. Aslında, Alfea benim gibi bir peri olmadan yapamaz!

Winx Karakterleri TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin