DarcyDarcy, Karanlık Mücevheri cadısıdır.
Enerji Kaynağı: Karanlık
Ölümcül Gücü: Hipnotik dalga ve ışınlar
Önemli Özellikleri: Görünüşte sakin ve serinkanlı görünen Darcy, son derece sinsi ve ürkütücüdür. Zayıf noktalarını ortaya çıkarmak için insanların davranışlarını dikkatlice izler ve ardından bu yönlerden saldırır.
Sloganı: "Kimse benim gücüme karşı koyamaz. WINX'in günleri artık sayılı!"
Darcy, hipnotik yeteneklerini öldürücü silah olarak kullanan cadıdır. Sonsuz karanlıktan aldığı gücü ile düşmanlarının kafasını karıştırarak onları yanıltır.
Bulutlukule'ye kız kardeşi Icy'nin arkasından gelmiştir. Darcy, başkalarının davranışlarını gözlemlemekte, zayıf noklarını bulmakta ve büyülü bakışlarıyla ya da şekil değiştirici ışınlarıyla onlara saldırmakta ustadır.
Her zaman serinkanlı ve sabırlıdır, ama aynı zamanda son derece sinsi ve hilekardır. Karanlık kişiliğini kullanarak düşmanlarını aldatır ve onlara en beklemedikleri anda saldırır.
Darcy bize kendini tanıtıyor:
Merhaba, ben Darcy Karanlık cadıyım. Ben sinsi ve kurnaz, yalancı ve ikiyüzlüyüm.Yanıltma benim en güçlü silahımdır. Trix'in en soğukkanlı üyesiyim.Düşmanlarımı dikkatle gözlemleyip onlara zayıf noktalarından saldırırım. Hipnoz etkili ışınıma ve manyetik hipnoz, karabasan, karanlık geçit, gece karanlığı, gece kamuflajlı, karanlık çengeli ve karanlık gölgeleri içeren diğer güçlerime karşı koymak neredeyse imkansızdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Winx Karakterleri Tanıtım
RandomBu kitapta Winx karakterlerini tanıtıcağım. İyi okumalar