Flora

2.7K 30 2
                                    

FloraFlora, Doğa Perisi'dir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Flora
Flora, Doğa Perisi'dir.

Yaşı: 18

Ülkesi: Limphea

Güç Kaynakları: Enerjisini çiçeklerden ve bitkilerden alır.

Hoşlandıkları: Ormancılık çalışmaları, botanik deneyleri.

Güçlü Yönleri: Grubun en olgunu, son derece sorumluluk sahibidir ve ılgınları çoksever hayatının yarısı ılgın la yaşamıştır Zayıf Yönleri: Kendine güveni az.

Diğer Özellikleri: Yatakhanede Bloom'un oda arkadaşıdır. Flora sıcakkanlı bir kızdır, daima herkese yardım etmeye hazırdır: Bunu doğaya duyduğu sevgiyle de ortaya koyar.

Alfea yatılı okulunda da olgun ve sorumluluk sahibi bir öğrencidir: En büyük düşü, Büyülü Boyut'taki bütün bitki ve çiçeklere yardım etmek için büyülü gücünü nasıl kullanacağını öğrenmektir.

Flora'nın bu kadar duyarlı olması bazen onu utangaç ve çekingen hale getirir, çünkü kendine yeterince güvenmez... ("Duyarlılık," Sihirli Burçların bir özelliğidir... Sihirli Burcunu bilmiyorsan, Bloom bunu öğrenmene yardım eder!) Ama Winx sayesinde, yeteneklerine inanmayı öğrenecektir.

Flora bize kendisini tanıtıyor: Merhaba, ben Flora! Ben çiçek perisiyim ve Limphea'dan, büyünün doğa ile bütünleştiği yerden geliyorum.Doğanın uyandığı 1 Mart'ta doğdum ve sihirli burcum Orman Perisi'dir. Çiçeklerin ve bitkilerin kokusunu duymadan yaşamam mümkün değil.Bu nedenle, odam küçük bir bahçeyi andırıyor ve hatta kendi icat ettiğim et yiyen bir bitkim de var. Çalışkan bir öğrenciyim ama aşırı hırslı değilim, sadece ders çalışmayı seviyorum ve her şeyi elimden gelen en iyi şekilde yapmaya çalışıyorum. Akıllı ve dikkatliyim, yardıma muhtaç insanlara şefkat ve sabırla yardım elimi uzatmakta hiç tereddüt etmem. Güvensizliğim bazen karar vermeme engel olur ama en iyi dostlarım her zaman bana doğru öğütleri verip beni yüreklendirirler.

Winx Karakterleri TanıtımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin