#Exo# çing çong

9 3 0
                                    

Gözlerimi kırpıştırıp etrafımda gelişen olayları hazmetmek için derin nefes aldım .Üzerimde ki kıyafet oldukça rahatsızdı rahat haraket bile edeniyordum , uzakta duran bir kız yanıma geldi ve sert bir tonda kendini tanıtmaya başladı. " Ben park bo young senin hocanım , baştan söyleyeyim benimle mesaveli olman gerekiyor vıcıklığa gelemem o yüzden benimle konuşmaya çalışma ve benimle sakın tersleşme ! " kolumdan tutup beni aletlerin olduğu büyükçe bir salona getirdi .

"Burada çalışacağız her sabah erkenden kalkaçağız ve buraya gelip akşama kadar çalışacağız."

gülümseyerek selam verdim , "ne zaman başlıyoruz peki ? "

"Bence bu kadar da hevesli olma sana söylüyorum o kadar da kolay değil . "

"Anladım !" takip etmemi söyleyerek ilerledi ve tam önümüzde duran 12 arkası dönük erkeğe seslendi farklı renklerde cüppe giyiyorlardı . hepsi aynı anda bana döndü ve dönmeleriyle kalp krizi geçirmem bir oldu .

"Bu...Bunlar EXO!!! " , onların yanına ilerleyip daha yakından gerçekler mi diye baktım . Bunlar hakiki EXO'ydu .

"Dalga ? " park bo young hoca kafasını sallayıp konuşmaya başladı , " Min young hi zaten hepsini tanıyorsun onlar buranın büyücüleridir ama senden sadece üç seviye üstdeler ben anlatmak yerine senin izlemeni tercih ederim . "

Çiğerlerime temiz havayı soluduktan sonra onları izlemek için geri çekildim . Xiumin öne eğildi ve elini havaya kaldırıp parmağını şıklattı ve bulutlar etrafımızı bir sis gibi kapladı ardından gökyüzü kar taneleri ile dolup taştı gülerek yüzüme düşem kar tanelerine baktım ve son kar taneside yere düştü xiumin geri çekildi , luhan olduğu yerden ellerini benim olduğum tarafa doğrulttu ve ellerini açtı arkamı döndüm ve avucumu açtım ve elime düşmesine izin verdim ellerimin arasında böğürtlenler vardı . Kris tek ayağını öne atıp kendini yükseltti ve gözlerimin içine baktı gözlerinde parlayan o kanatları görebiliyordum , kris yavaşça yere indi bu seferde D.o koşarak yere yumruk attı büyükce bir yırtık açıldı , o nefes nefese geri çekilrken suho geldi ve ellerini yarığa sokup tekrardan çıkardı avucunda top şeklinde olmuş su kütlesi vardı ve bana doğru uzattı alır almaz su kütlesi ellermin arasında kayboldu . Lay etrafına endişeyle bakındı ve krisin yardımıyla ağacın en tepesinde uçamayan bir kuşu aşağı indirdiler lay yaralı kuşun gözlerine bakıp kapattı ve iki dakika sonra kuş uçup gitti onu iyileştirmişti . Birden büyük bir ışık hüzmesi oluştu ve gözlerimi kapatmak zorunda kaldım açtığımda baekhyunnun olduğuunu gördüm o ışık saçıyordu , gözlerimi baekten ayırıp chene çevirdim bana göz kırpıp elini gökyüzüne kaldırdı ve anında yanıma şimşe düştü korkudan kalbim pırpır atarken chanyeolun arkasından kanat çıktı ve alev aldı o kadar görlemliydi ki ve asla yanına yaklaşamayacağımız kesindi , tao yanıma gelip omzuma dokundu dokunmasıyla gözlerimi sonuna kadar açtım ve etrafımı inceledim burası bizim evimizdi tao ya baktım hiç bir ifade yoktu o pürüzsüz suratında kafamı eğip kaldırdım ve diğerlerinin yanına geri dönmüştük , üzerime gelen kai birden bana sarıldı ve bir yere düşüyormuş gibi oldum sıkı sıkı kapattığım gözlerimi açınca suhonun arkasında olduğuğumu gördüm ovv cidden çok şaşırmıştım . etrafımızda aniden oluşan fırtına yüzünden yere düştüm küçük bir hortum oluştu ve sehun elini uzatıp beni kaldırdı .

"Wooow nefesim kesildi...peki...ya ben ? "


MERHABA , ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM BU BÖLÜM NASILDI ? YORUMLARINIZI ÇOK MERAK EDİYORUM

Bugünün dizisi ' fashion king '

EXO What İs LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin