Kolumu göstermemeye özen göstererek arkamı döndüm . " Sadece dolaşıyordum, kayboldum sanırım. " karşımda suho vardı bana şüphelenmiş bir şekilde baktı sonrada onu takip etmemi söyledi . Yanımda yürürken terliyordum onlar tam yanımdaydı onları fazla yakından görmüştüm kalbim hala nasıl dayaniyordu bilmiyorum ama uzun sürmeyeceği belli yani kısa zamanda kalp krizi geçire bilirim , peki onlar nasıl kurtulmuşlardı adamlardan suho çok iyi görünüyordu of sormazsam çatlıyacağım .
"Suho sana bir şey demek istiyorum?"
bana dönerek , "Tabikide.Dinliyorum?"
ellerimi birbirine geçirip söyledim, "Ben sizin...yani Exonun fanıyım...yani EXO-L yim biliyorum burada böyle dememem gerekiyor ama içimde tutamazdım daha fazla."
Ani tepki verecek diye korkak korkak bakıyordum sonra birden karnını tutarak gülmeye başladı , sinirim bozuldu ve omzuna vurdum....ne yaptım ben !?
"Owee özür dilerim , özür dilerim, özür dilerim lütfen affet beni neyse ya of ne kadar salağım. " yüzüm yanıyordu avuç içlerim depar atıyordu koşarak yanından uzaklaştım ve diğer öğrencilerin yanına gittim . Ya nasıl bir malım dünyada benden malı yok...ben onlara bir daha yaklaşamam bile kendimi rezil ederim kesin . Yüzüm hala kıpkırmızıydı , utancımdan neredeyse domatese dönecektim bu yüzden bana verilen küçük odaya girdim, elimi yüzümü yıkamak için lavaboya girdiğimde tam karşımdaki aynada kendimi görmem bir oldu ve aynı zamanda kendimi geri attım geri atmamla yere düştüm başım zonkluyordu , görüşüm bulanıklaşmaya başlamıştı duvara tutunarak ayağa kalktım ve suyu açtım kendime gelmek için elimi yüzümü yıkadım . Korkarak tekrardan aynaya baktım göz bebeğim büyümüştü ve neredeyse renkli kısım gözükmeyecekti uzaktam bakınca belli olmuyordu ama yakından fazlasıyla göze çarpıyordu neden böyle olmuştu ormanda olan şeyi hatırlayınca koluma baktım kolumdaki yara geçmişti onun yerine hafif morarmıştı bu biraz değişikti sanki...Kendimi dışarı atıp tüm havayı ciğerlerime çektim , göğüs kafesim bedenimden ayrılacakmış gibi hissediyordum , bir anda etraf kırmızılaştı ve hızla koşarak kendimi ormana attım . "Noluyo...rr" bunu demem ile yere yığılmam ve kemiklerimin kırılırcasına ağrıması , kulağımdaki kemik kırılma sesi, sessiz çıkan çığlıklarım , uzayan tırnaklarım ve bilincimin yavaş yavaş kapanması...(uzun aradan sonra toparlanmak zor oluyor)
Gözlerim kapalı bir şekilde yerde uzanıyordum , burnum ile etrafı kolaçan ettim , ileride buraya koşan bir kaç insan fark ettim evet...evet bunların hepsini sadece burnumla gözlerim kapalıyken anladım peki neydi tahmin ettiğim şeymiydi ben ormanda kurt tarafından ısırlmış bir ninja kızmıyım şimdi ben bir kurt kızmıyım ? Gözlerimi açtım ve ağaca atladım kafamı hızla salladım ve ağaca sarıldım , adımın seslenildiğini duydum ve anında ağaçtan indim kimse bilmemeliydi ,onların gelmelerini bekledim .
"Hey ! min yong senin şuanda derste olman lazım , neden hala buradasın ?!" özür dileyerek oradan uzaklaştım ve odama gidip üzerimi giydim daha sonra ninja derslerinin verildiği yere gittim , herkes başlamıştı bile parmak ucunda en arkaya geçip yaptıkları hareketleri yapmaya çalıştım bu neydi böyle ya , birkaç dakika sonra ders bitti tam ben sevinirken hoca bana bağırarak, "Bu hareketi yüz kez daha tekrar edeceksin ve tao senin gözetmenin olacak yapmazsan seni daha kötü bir şekilde cezalandırırm bir dahakine böyle bir şey istemiyorum, anlaşıldımı ! " , hazırola geçip " Evet efendim " dedim . Herkes dağılınca tao ile yanlız kaldık bana işaret verip başlamamı söyledi ama ben hareketlerin hiçbirini hatırlamadığımı söyledim . iç çerekerek yanına gelmemi işaret etti ve bana hepsini tekrardan gösterdi ve beraber tekrar ettik onun bu haline bayılmıştım hiç kimseyi dışardan gördüğün gibi yargılamamalısın , tao hep böyleydi bu tür şeylere tutkundu . "Hadi bakalım şimdi sen tekrar edeceksin bende oturacağım ."
"agğğğ cidden mi ? tamam neyse teşekkürler ." Tam bu sırada taonun yanınachanyeol ve chen gelmişti utancımdan hareketleri yapamıyordum en sounda kendimi toparlayıp hareketleri yapmaya başladım bir anda ne olduysa hareketleri yaparken tao beni durdurdu . "Efendim"
"nasıl bu kadar hızlı yaptığını açıklarmısın daha hareketleri bile yeni öğrendin ? " bir anda boşluğa düşmüş gibi oldum , ve soğuk kanlılıkla ,"ben alıştımmı herşeyi bu şekilde yaparım o yüzden , zannediyorumki yüz tane oldu ? " bana inanmamış gibi bakarak kafasını salladı "Eevet tam tamına 10 dakikada tüm hareketleri yaptın tebrikler . " kendimi çok kötü hissediyorum bunun o ısırıkla ve ormanda bayılmamla bir alakası vardı muhakkak . "Hey nereye daldın öyle artık gidebilirsin istersen bizimlede kalailirsin birazdan ormana gidip dışarıda kuracağımız ateş için odun toplayacağız , gelmek istersen ?" utanarak yere baktım bildiğiniz tao beni davet ediyordu , "olur , haıy olmaz...ahh ne diyorum gelirim tabikide ama ilk lavaboya gitmem lazım izninz olursa " onları arkamda bırakarak lavaboya girdim , bir anda biri ellerimi sırtımda birleştirdi ve beni duvara yapıştırdı neye uğradığımı şaşırdım , bir kız olduğu belliydi , " bir daha tao ile muhattap olduğunu görmeyeceğim eğer görürsem buraya geldiğine pişman ederim anlıyormusun , hatta hiç biriyle konuşma ! " hiçbiri ile derken , " kimlerle!" bileğimi sıkıp . "Sen anladın , şimdilik gidiyorum ama gözlerim senin üzerinde, " sinirlenip elinden kurtulmaya çalıştım , "sırrını biliyorum min yong ."
"Ne sırrından bahsediyorsun be !" nefes nefese kalmıştım ." sen bir canavarsın , sen bir lanetlisin burada küçük kurtçukları sevmemzler dikkatli ol. "...DEVAM EDECEK
BUGÜNÜN DİZİSİ; RİCH MAN Keyifle izleyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EXO What İs Love
Fanficcanavarlar kimsenin bildiği gibi değirlerdir onlar herşey olabilirler bir ninja bir kurt bir insan.. Ne hayal edersen o olursun , ne istersen onu alırsın bu bir gerçek .