uyuz cocuk

115 5 3
                                    

Arkama donüp ona aklımdan geldiyini soyledin ...

Sensin sakar be !!

Aptal!!!

Salak !!

Odun ya !!!

Kalass!!!

Dedim . Cevreme bakındığımda herkesin bana baktığını gördüm.

Tabi o hayvan hariç!!!!!!

Başımı eyip onume döndüm . Biraz yürüdükten sonra 2kız bana bakıp aralarında konusuyorlardı biraz daha yakınlaştıgımda ayakkabılarıma baktıklarını gördüm

AaaaY bu victorya secret ayakabısı deyilmi!!!!!

Eeeveet ooo aaaay cook guuzeel acaba nasıl yetkis bunu almaya !!!

Ama kesin sahtedir sahte !!!!

KIZIIIIIM!!! görmüyormusun!!! Ya burdan bakınca bile gerceklik akıyooor!!!!!!

Onların konusmasi beni güldürürken okulun icine gecmistim. İcini incelemeye başladım boyasi tozluydu yerlerse kirden ölüyordu . Okul müdürünün yerini aramaya başladım. Kücük koridorlarda dolaşıp durdum.

" YARIM Saat sonra"!!!

Aaaggh nerde şu lanet müdür kapısı!!! Başımı yana çevirdiyimde

Müdüre odası : yazısını gördüm. Sırıtım ve kapıyı caldım .

2dk sonra gelin sesi duydum. Nefes alıp iceri girdim . Müdüre gözlüklü sarı saçları olan 35yaşlarında bir kadındı yanında bir cocukka konusuyordu. Biraz daha ilerledim.

Oha o kalasın burda ne işi vardı.

İceri girdim kalas olan hayvan bana göz devirdi . Ona yakışacak en güzel kelime buydu herhalde!!!!

Müdüre :
Seni son uyarışım yağız . Bidaha böyle bisey sakın yapıyım deme!!!

Demek  hödüğun adı yağızmış .

Yağız ;  mudurunenin yanina yaklaştı ve  bidaha sakın ama sakın beni uyarmaya çalışma. 

Bu  co..cocuk cok korkunçtu.












Veeee   Biiitttti

Evet   arkadaşlar    lütfen yorum yazın . 103 kişi okumuş bari kotuyse kotu fiyin guzelse guzel ama lutfen yorumm yszin.

Ve vote vermeyi unutmayin..... 

YAKIŞIKLI   ODUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin