yeni sporlar

86 4 6
                                    

Bidaha sakın
dedikten sonra arkasını dönüp hızla çıktı kapının sert kapanışı beni yerimden sıcratırken midure de benim sınıfımı soylüyordu.  Odadan cıktıktan sonra   1adet dısarda bekleyen.        Yağızı gördüm . bana bakıp sırıtıyordu.

Onu. Aldırmadan yürümeye başladım.  Oda arkamdan geliyordu.    Aldırmayıp  sınıflara bakmaya başladım benim sınıfımı gordüğümde. Gülümseyip iceri gectim .  arkamdanda hoca .

Hoca: Arkadaslar  biliyorsunuz ki okula yeni bir orenci geldi  . dedikten sonra bana bakıp kendini sınıfa anlat kızım . dedi .

Meraba benim adım Rüya soy adım. Özberk   bu yıl sizin sınıfınızdayım.  Dedim

Hoca: kızım boş yere gec. Dedi. Boş yer ararken arkadan yağız  girdi sınıfa. Hiç özür dilemeden sırasına gecti. Hoca ona sert bakışlarını atarken  bende en arkada sıra buldum. Yağıza baktım  arkadaşlarıyla bişeyler konuşuyordu. En arka sıraya ilerleya başladım .  tam  Yağızın sırasını ilerleyecem biri. Cantamı tutu .  yuzumu   çantamı tutan kim diye bakmakbicin cevirmistimki; orda yağız bana bakıp sırıtıyordu.

Yağız : sen ben yanımda oturacaksın . dedi . niyemiş o

Cünkü ben öyle istiyorum dedi .  hah diyim çantamı  çektim veen arka sıraya dogri ilerledim. Tam cantamı koyacaken.
Burası dolu . dedi birisi .

Offff  . nerde oturacaktım ben.

Hoca: kızım hadi gec artık bir yere ben seni bekleyem.

Tamam hocam geçiyorum .

Yağıza baktım. Oda bana bakıp sırıtıyordu. Onun sırasına doğru ilerledim ve  yanına oturdum. Yağız ders dinliyeceyi yerde uyurken  bende kitaplarımi cıkarmıştım. Hoca ders anlatırkenvbenim tdk düşüncem hemen boş bir sıra bulip yağızdan uzak durmaktı !!!.

Tenefüs zilli caldığında. Boş sıra aramaya başladım. Hic biyer bos deyildi. Birisi arkamfan beni cekti . arkamı döndüyümde bir kız olduğunu gordüm . beni en arka sırya cekistirerek  sürükledi durduğunda. Sıranın oraya  varmıstık bille .

Sen kendini ne sanıyorsun bee !!

  Sana bir arkadaş tavsiyesi o ceteye bulaşma !!!  Özelikle yağıza !!!  Onlar cok kötüdür . kimseye acımazlar.  Onlar....onlar cok kotüler !!! Tahmin edemiyeceyin kadar .

Nasıl ?
Anlamadım yani niye herkeze kotü davranmak istesinlerki?? !!!!

Çünkü onların karakterleri böyle.   Galiba zevk alıyorlar.

Seninde istanbuldan geldiyini billiyorlar veee neden batığınızı
Da

Bu arada

Adım;yesim. Senin adında rüya olmali.

Sen benim   bu yaşadıklarımı nerden biliyorsun???

Bilmiyen yok canım . hıııı bu arada benim yanım boş ,yanımda oturabilirsin.

Tmm. En iyisi bu olurdu.

Şuan tek aklımda  kalan soru  benim hakımda herseyi nerden biliyorlardı.ders zili calfı bende yağızın yanına gittim. Yağız hâllâ
Uyuyordu. Cantamı aldım ve yeşimin oturduğu sırayı aramaya başladım. Bir kız sırada oturmuş bana el salıyordu. Oraya dogru döndüm.  Yeşimdi.  Gülümsedim.
Tam yürüyeceyim sırada .

Nereye çakma prenses.

Yağız ne ara uyanmıştı?

Senin yanında oturmak istemiyorum.  Başka birinin yanında oturacam .

Arkamı dönmeden  söylemiştim.arkamı döndüyümde  kaşları catılmış bir yağız gördüm.

Acaba  neden sinirlenmişti.

Sınıfa hoca 'nın girdiyini görünce  hızla yeşimin  sırasına doğru ilerledim .  yeşimin sırası ; yağızın  yanındaki sırAnın bir arkasıydı.  Çantamı koydum. Ve oturdum. Ders. İnkilap'tı. En sevmediyim dersti.  Aklımdaki  soruyla  yeşime döndüm.

Yeşiiiim sana bir soru soracam.

Tapiki. Sor ne soracaksan.

Yeeşim şimdi sen benim hakımda onca şeyi nerden biliyorsun.

Yeşim: güldü ve tabiki de  Gögbara@Koleji__hotmail.com.
Dan ögrendim.  Orda hersey yazıyor. Senin hakındada yazmış istersen bak . tmm bakarım

@@@

Son dersin zillide calmıştı .

Eşyalarımı toparlarken. Yeşim de bana bakıyordu. Sanki bişey söyliyecekmiş gibi bir gLi vardı .  bisey söylemeden cıktı gitti.  Bende eve gittmek icin okuldan. Cıktım ve eve gittim. Eve gelince  hemen üstümü deiştirip   elime  telefonumu aldım ve  yeşimin bana söylediyi siteye girdim.

Orda  gögk kuşakları  cıkıp  sayfa açıldı sayfada  şunlar yazıyordu

Cok popüler

Popüler

Burslular

Yazıyordu.

YAKIŞIKLI   ODUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin