7.rész

52 9 3
                                    

Bocsánat a késésért csak dolgozok is meg ilyesmik,de próhálom hozogatni a részeket ^^"..A díjakat kihívásokat és hasonlókat pedig nem sokára kiteszem csak most elvagyok varázsolva..qwq..Jó olvasást
És nézzetek be az új, Pengeélen táncolva című könyvembe,ha van kedvetek ^^
Világom szinte darabokban tört össze körülöttem,vékony védőrétegem utolsó cérna szála is éppen lebomlani készül...
Nem tudom mit tehetnék,ha kiderül...Akkor mindennek vége...
Mindennek vége...

***
Reggel lassan kelek ki az ágyból,a remegés végig fut a gerincemen..
Olyan világ vége érzésem van..
És ekkor megkapom az újabb üzenetet
"Ma minden kiderül ;)
Ui.:Jó szopást...:3"
Érzem hogy lábaim lassan gyengülnek el,és több száz ici pici kép fut végig az agyamban...
Lökések,röhögés,ütések,fájdalom...
Csufoló szavak,sírás..
Szinte érzem már a könnyeimet..
És látom ahogy édes anyám megtudja ezt a szégyent..
Távolodó kép ként érzékelem,ahogy eltűnik egykori boldogságom utolsó szikrája is...
Valamit tennem kell..
Valamit csak akar!..
Meg kell akadájoznom,egyszerűen nem derülhet ki..
Görcsösen kapaszkodom méltóságom utolsó zabszemébe,bár méltán kérdéses hogy egyáltalán létezett e még ez a zabszem egyáltalán...
Volt e még méltósága egy játékszerként használt rakat szánalomnak?..
Egyáltalán volt e valaha is?..
Megrázva a fejem hagyom hátra gondolataimat..
Szekrényem felé indulnék,öltözni de lábaim remegve adják meg magukat,és hanyatlok vissza az ágyba.
Elterülök,kezemet,lábamat hanyagul hátra hagyva,szememet lehunyva fekszem..
Mintha csak arra várnák hogy meghaljak,és lelkemet felhúzza valami erő,fel ebből a mocsokból..
De rá kel jönnöm,a lelkemet maximum még lejebb ránthatná valami,hiszen a magam fajta nem kerül a mennyországba..
Talán már most szökésnek kéne indulnom vagy eltüntetni magamat gyorsan a föld színéről még mielőtt a névtelen bevinné a kegyelem döfést..
-Kicsim készülődj,elkésel!..

Szól be anya a szobámba,és igaza van...
El nem késhetek,teljesen remegő testel,lassan öltözni kezdek,és elmémben lassan tudatosulni látszik.
Valószínűleg ez az utolsó nap amit az álcámmal,tökéletesként, legfényesebb csillagként tölthetek..
Mert a lepel...lehullik...és báb,vele együtt hanyatlik majd össze a színpadon..vagy inkább..kínpadon..

A legfényesebb csillagTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang