5. Kdo?

322 26 11
                                    

Když se nakonec vzpamatovala, vydala se pomalu zpátky za ostatními. Věděla, že ji Theo bude propalovat pohledem, a pravděpodobně i ostatní, ale bylo jí to jedno. Věděla, že udělala dobře, když se odtáhla od Thea a chtěla být s Jordanem. Co už nebylo správné byla myšlenka, že by chtěla být s ním, zatímco měl přítelkyni. Proč to proboha nemohla vědět dřív? Pořád by se s Theem nechtěla líbat, to by se nezměnilo. Jen by se změnily její city k Parrishovi. 

Jediný, kdo měl radost z toho, že Nelie Thea nepolíbila, byl Liam. Sledoval ji naprosto nadšeně a kdyby měl ocas, vrtí s ním. Když ji uviděl, že se vrací, hned se zvedl a utíkal za ní. Nelie se na něj pousmála a nechala se od něj i obejmout. 

"Věděl jsem, že to neuděláš. Máš na někoho lepšího," neskrýval svou radost, zatímco ji pořád pevně držel. 

"Pravděpodobně. Máme něco k pití? Mám strašně sucho v krku," snažila se, aby z jejího hlasu a zrychleného tepu nepoznal, že mu lže, ale pokud si toho všiml, tak to přešel. Zřejmě si myslel, že prostě potřebuje spláchnout myšlenku na líbání se s Theem Raekenem. Přikývl a hned ji pro něco nadšeně běžel. Nelie se mezitím potichu rozešla k ohništi a sedla si mezi Malii a Lydii, které se na ni hned podívaly a pohledem jim vybízely, ať jim řeknou víc. A ať se rozhodně nestydí, že Theo sedí hned naproti nim. 

"Nebylo to správný." 

"Theo říkal, že jsi mu řekla, že musíš za Jordanem," nenechala to Lydia jen tak. Nelie si povzdychla. 

"Ten má přítelkyni, takže klid. Prostě...jsem se lekla, zpanikařila a utekla," pokrčila Nelie rameny. V tu chvíli si přála, aby to už Lydia nechala být. Už i tak ji bylo dost trapně. 

"Jordan má přítelkyni? A od kdy jako?" nechápavě se na ni všichni podívali, dokonce i Theo. Liam málem rozlil pití, když to slyšel. Nelie si znovu povzdychla. 

"Dejme tomu, že jsem mu volala. A dejme tomu, že mi to zvedl někdo, kdo tvrdil, že je jeho přítelkyně a ať ho nechám na pokoji." 

"To je ale blbost. Kde by někoho vzal? Navíc se o tebe začal zajímat, starat...proč by to dělal?" 

"Asi jen potřeboval příležitostné vrznutí," odsekla už Nelie podrážděně. 

"Kdybych byl Jordanem a chtěl si vrznout, nevynaložím tolik síly do tebe. Najdu si nějakou...jednodušší holku," ozval se Theo. 

"Můžeme to prosím přestat řešit? Už tak je mi dost trapně," řekla ještě Nelie, a pak se už odmlčela na zbytek večera. Věděla, že po tomhle, ještě hodně dlouho nepůjde na policejní stanici. 

---

Karma je mrcha. 

Nelie se tak moc snažila vyhýbat policejní stanici, až se tam nakonec sama dobrovolně ukázala. Její otec jí celý zoufalý volal, že potřebuje pomoct s papíry a že jako odměnu si objednají pizzu.V tu chvíli ani nemyslela na Jordana a jak se mu chtěla vyhýbat. Měla před sebou myšlenku na jídlo a tak hned souhlasila. 

Až když zaparkovala u policejní stanice ji došlo, že tam asi určitě bude i Jordan Parrish. Chvíli si pohrávala s myšlenkou, že se na to vykašle a zbaběle uteče pryč, ale pak si sama sobě řekla, že je dospělá žena a zvládne to. Přece jenom se mezi ní a ním nestalo a Nelie pochybovala, že by Jordanovi všechno řekla jeho přítelkyně. 

Sebevědomě vystoupila z auta a pak vešla do stanice. Samozřejmě, že si přála, aby tam Jordan nebyl, ale pokud na sebe narazí, tak to zvládne. A narazili. 

"Nelie," sledoval ji překvapeně Jordan, když do sebe vrazili a on si všiml, s kým se po delší době srazil. Nelie hned zvedla hlavu a přemýšlela, co by měla říct. 

"Ahoj," vypadlo z ní nakonec. Nic lepšího ji v tu chvíli nenapadlo. 

"Přišla jsi pomoct s papíry?" zajímal se dál. Nelie nezbývalo nic jiného, než udržovat konverzaci. 

"Už to tak vypadá. Taťka mi slíbil pizzu jako odměnu, takže..." 

"Jsi v pořádku?" sledoval ji pořád. 

"Proč bych neměla být?" 

"Neozvala jsi se mi od toho večera...ani nepřišla s kafem..." dostal ze sebe nakonec. Trápilo ho to. Pořád čekal, že aspoň napíše. Nebo přijde. Ani jedno z toho neudělala. 

"Protože nikomu nechci zničit vztah," odstrčila ho od sebe a pak pospíchala do kanceláře šerifa. Tam bude před Jordanem v bezpečí. 

--- 

Nakonec to skončilo tak, že Nelie snědla půlku pizzy, pustila se do papírů a za chvíli už spala, hlavu položenou na stole. Stilinski se nad tím pousmál a šel poprosit Parrishe, jestli by jeho dceru nevzal domů. Ten hned souhlasil a už pospíchal do jeho kanceláře. Pousmál se nad tím, když ji tam našel spát, a pak se k ní potichu rozešel, aby si ji vzal do náruče. S pomocí Stilinskiho ji dostali do auta a připoutali ji. 

"Určitě ji nechcete vzít domů?" podíval se ještě Jordan na jejího otce a jeho nadřízeného. 

"Musím dodělat ty papíry. Vím, že se o ní dobře postaráš," zakýval hlavou. Jordan přikývl a nasedl už taky do auta. Snad aspoň z Nelie něco dostane, pokud se vzbudí. 

Už začínal pochybovat, že se vzbudí a on tak nebude mít šanci si s ní promluvit. Ale když zaparkoval před jejím domem, Nelie se akorát začala probouzet. Za chvíli ho už vyděšeně sledovala. 

"Jak jsem se sem dostala? Co tady děláš ty?" promnula si oči. Jordan se na ni podíval. Nedokázal si pomoct, pousmál se. 

"Usnula jsi. Stilinski mě poprosil, ať tě hodím domů," vysvětlil ji. 

"Skvěle, dík moc. Musím jít, postel na mě čeká," začala se okamžitě odpoutávat, když ji došlo, že je sama v autě s Jordanem. 

"Nelie, počkej prosím," snažil se ji zastavit. 

"Nechci. Musím domů," namítla. Jordan ji chytil jemně za ruku, čímž si vysloužil zamračený pohled od nelie. 

"Poslouchej mě, Nelie. Dej mi pár minut, prosím," dostal ze sebe už zoufale.

"Nechci," odsekla mu a snažila se vystoupit z auta. 

"Sakra Stilinski. Co jsem Ti udělal?!" zvýšil už i hlas. 

"Tak ty budeš dělat, že nevíš? Co tvoje přítelkyně?!" zvýšila hlas už i ona. Jordan se na ní překvapeně podíval. 

"Kdo?" 

A/N: ...hádejte, kdo je zpátky?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Road |Teen Wolf CZ FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat