Nelie se zasmála a pak se naklonila k Derekovi, který si ji k sobě přitáhl. Políbili se, jemně. Objímal ji a hladil. Nelie se pak odtáhla a podívala se na něj.
"Nevím, co bych dělala, kdybych tě ztratila."
"Nikdy mě neztratíš, Nelie. Nikam nejdu. Budu tě otravovat do konce tvého úžasného života."
---
Probudila se zpocená v posteli. Zrychleně dýchala a divoce ji bušilo srdce. Proč se ji zdálo o Derekovi? Proč tohle? Rozhlídla se kolem sebe a chvíli ji trvalo, než se zorientovala. Nebyla u sebe doma. Zhrozila se a hned se zvedala. Co to zase provedla?
Uslyšela z koutu pokoje tiché zachrápání. Podívala se tam překvapeně a ještě překvapeněji sledovala Jordana, který spal na křesle. Spala s ním? Kdy se potkali? Kde? Co se stalo? A proč sakra na sobě měla jeho oblečení? Potichu se zvedla a chtěla nenápadně zmizet. Posbírat si věci a odejít.
"Vím, že jsi vzhůru a že chceš zmizet."ozval se pobaveně Jordan. Nelie se zastavila, přesně tak, jak se shýbala pro oblečení a podívala se na něj.
"Hrál jsi na mě, že spíš? Styď se. Chci jen prostě domů. Uhm...nějak mám okno. Takže jsem radši chtěla zmizet, než se dozvím, že jsme spolu spali." oblékal si kalhoty. Jordan se zvedl z křesla a protahoval se. Možná měl vážně spát na zemi, než na křesle.
"Nespali jsme spolu. Nabral jsem tě, když jsi se vracela z klubu. Mluvili jsme spolu. Chci Ti pomoct s tím, co se stalo. Včera jsi si to přála taky, zvládnout to. Teď se chceš zase vrátit do toho klubu a pokračovat dál ve svém životě, kdy se ničíš, co?" věděl, jak to je. Znal to, kdy si člověk něco řekne v noci, že to změní (ještě pod vlivem alkoholu) a ráno se na to vykašle. Nelie si prohrábla své delší vlasy a posadila se. Povzdychla si.
"Co když to nezvládnu? Nejsem zrovna nejsilnější holka, co se týče psychiky. Brečím i u filmu, když se ztratí nějaké zvíře. Nebo, když mi onemocní zvíře. Dokonce jsem brečela, když jsem spálila hrnec. Jsem neschopná, Jordane. Nemůžu se z toho dostat. Ztracený případ." Jordan se pousmál. Bylo to k úsměvu. Nelie se mu vykreslila sice v těch nejhorších scénářích, ale on ji znal. A přišlo mu roztomilé, jak se o sobě vyjadřovala.
"Tak to máš štěstí, že jsem policista a mojí specialitou jsou ztracené případy. Vajíčka k snídani?"
---
Dovezl ji domů k Stilinskimu a Stilesovi. Ti si málem vyrvali už všechny vlas, jak si o ní dělali starosti. Mobil měla nedostupný. Což Jordan nemohl vědět. Dovezl ji před dům. Nelie se na něj podívala.
"Děkuju. Nedokážu pořádně vyjádřit, jak moc velký díky to je, ale je to tak. Jsi jediný, kdo si ještě myslí, že to má cenu. A jediný, kdo mi i tak chce pomoct, i když ví, že to skončí špatně." Jordan ji odhrnul vlasy z čela.
"Poradím si s tebou. Nezapomeň, že pořád nevíme, co jsem zač a možná nás všechny zabiju. Jsem monstrum. Ty jsi holka, které umřel přítel, a máš naši podporu. Přijdu večer, někam tě vezmu. Zatím si sestav seznam věci...díky kterým jsi pořád spojená s Derekem. Vyřešíme to." přikývla a vystoupila. Možná to chvilku bude fungovat.
---
1. Derek. Samotný Derek, protože to byl někdo, kdo mi rozuměl. Kdo mě miloval. Kdo mě bral takovou, jaká jsem byla.
2. Camaro. Jeho auto, kde se děly i některé věci pro dospělé. Ale především to vlastně už bylo naše auto. Mohla jsem ho taky používat. Derek mi vždycky nečekaně podal klíče a řekl, že dneska je auto na celý den moje. A když jel náhodou se mnou, když jsem řídila, dělal, jak moc mi to jde, i když se příšerně bal.
3. Byt. Skladiště. Nevím, jak to nazvat. Ale žili jsme tam. Nesnášela jsem to místo, ale zároveň milovala. Protože jsem tam žila s Derekem. Bylo to strašně opuštěné místo, kde byl stůl, gauč, malá koupelna a postel. Derek věděl, že je to hrozný. A věděl, jak moc bych to chtěla předělat, tak mi dal volnou ruku. Udělala jsem z toho domov. Náš domov.
Nelie sledovala promočený list od jejích slz. Napsala, co Jordan chtěl. Ale neměla pocit, že by se cítila lépe. Akorát to na ni víc dopadlo. Znovu myslela na něj. A ten dnešní sen, vzpomínka s Derekem ji taky moc nepomohlo. Křečovitě svírala pero. Vyrušila ji SMSka. Vzala mobil a přečetla si zprávu.
Brett: Dneska zase Sinema? Chci tě vidět.
Kousla se do rtu a přemýšlela. Půjde tam a bude si dál ničit budoucnost, nebo si nechá pomoct od Jordana?
A/N: Když jsem přidala úvodní část, potěšila mě hrozně tolik reakcí na úvod. Doufám, že Vás tahle část nezklamala a líbil se nápad, jak si aspoň trochu připomenout Dereka. Sledování nerozhodné Nel je sice na začátku hrozný opruz (sama to tak vnímám), ale zase je třeba si uvědomit, že se z toho nemůže dostat přes noc. A pochybuje o sobě.
ČTEŠ
Road |Teen Wolf CZ FF|
FanfictionDerek Hale zemřel. Nelie Stilinski během jednoho dne ztratila jediného člověka, kterého milovala. Cesta Nelie Stilinski, která se snaží znovu najít svoje štěstí. Nový smysl života. "Musíš se pohnout. Musíš najít jinou radost v životě. Derek...