Bölüm 1- Odadaki Tıkırtı

213 19 26
                                    

                                                                             Multi Buğlem

    Yoldan geçen herkese,yüzlerinde büyük bir sivilce varmış gibi iğrenerek bakıyordum.

    Rahatsız olduklarını bildiğim halde...

    Bir ara bir kızın durup çantasından çıkardığı aynayı bile gördüm.
 
    Epeyce yürümüştüm ve tenha sokaklar etrafımda dönüp duruyordu. Burda suratına 'rahatsız edici' bir şekilde bakıcağım insanlar da yoktu. Adeta yürüdükçe uzayan bir yoldaydım. Her yer ıssız bir orman modundaydı.

    Sonra bir an durudum,kulağıma gelen  ayak sesleri istemeden beni korkuttu. Sesin geldiği yöne baktım ama hiçbir şey görünmüyordu. Karanlık resmen bir perde gibi gözlerimin önüne inmişti.

     Perdeyi çekmek istesemde erişemiyordum.

    Biraz sonra gülüşmeler duydum. Hemen ardından gözlerimin önünde beliren figüranlar beni olduğum yere çivilemişti.

   Anne,baba,çocuk... Ne kadar da mutluydular.

   Ayak sesleri yaklaştıkça bulunduğum dar sokakta ilerleyemiyordum. Gözlerimi onlara dikmiş gelmelerini izliyordum. Önümde durduklarında kadın şefkat dolu bir sesle

    "Kızım biraz çekilir misin?" Dediğinde gözlerimden boncuk boncuk yaşlar aktığını hissetdim.

   Kızım... Bana "Kızım" demişti. Küçüklüğümden beri bana bu kadar sevgi dolu bir şekilde benim için altından bile değerli 'Kızım' kelimesini söyleyen ilk kadındı.

  " İyi misin?" Bu kelime beni duygularımdan çekip çıkaran son kelime oldu. Gözlerimi hızlı hızlı kırpıp hemen kenara çekildim. Kadın kolumu şefkatle sıkıp yoluna devam etti. Adamla birlikte kızının elini sımsıkı tutuyorlardı. Arkalarından bakakaldım. Elim usulca kadının dokunduğu yere gitti. Sonra nereye gittiğimi bilmeden deli gibi yürümeye başladım.

   Az sonra evin önünde durmuş su yeşili ahşap kapımıza bakıyordum. Zili çaldığımda arkamdan geçen bisikletli bana selam verdi.

    Bu yeni taşınan komşumuz Arya idi. Yeni tanışmamıza rağmen bana çok sempatik gelmiştı.

    Arya'nın gidişini izledim. Köşeyi dönüp gözden kaybolunca tekrar kapıya döndüm. Kapıyı açan yoktu. Sanırım evde değillerdi. Çantamdan anahtarı alıp kapıyı hemen açtım.

    Pencereden sızan sokak lambası dışında hiçbir ışık yanmıyordu. Heryer çok sessizdi.

   Etrafta kendi ayak seslerimden başka hiçbir tıkırtı yoktu.

   Salonun ışığını açıp kendimi o rahat koltuklara attım. Sehpanın üzerinde duran küçük bir not gözüme ilişti. Uzanıp aldım. Babamın yazdığı bir notdu bu.


      "Buğlem canım kızım benim işim çıktı. Mutfakta pizza var bitir onu. Beni bekleme uyu.
                       İyi uykular sarışınım..."
   
   'Sarışınım' babam bana sarışınım derdi. Sarışın değildim ama öyle derdi işte. Annem sarışınmış,ona benziyormuşum. Annem hakkında tek bildiğim bu. Sarışın...
    
    Kendimi koltuğun o rahatlığına bırakıp gözlerimi yumdum. Ne olmuştu bugün bana o neşe dolu Buğlem nasıl olurda kendinden geçip bir an için insanlardan nefret etmişti. Ya o sokakta karşılaştığım kadın. Nasıl da etkilemişti beni ama.

   Kadında beni çeken bir şeyler vardı. Bir türlü aklımdan çıkaramıyordum. Kendimi biraz olsun huzura bırakıp rüya alemine daldım.
     
      Şiddetli bir ses ile yerimden fırladım. Üst kattan geldiği düşüncesi aklımdan hızla geçip gitti. Kalbim hızla çarpıyordu.

    Dışarıda yağmur yağmaya başlamıştı. Ne aksi ama.

    Aynı sesi bir daha işittim. Göğüs kafesim sıkışmıştı. Yavaş adımlarla merdivenlere doğru ilerledim.

   Parmaklarımın ucunda ufacık bile bir ses çıkarmadan sessizce merdivenleri çıkmaya başladım. Etrafta görünürde hiçbir şey yoktu. Biraz daha yürüyünce benim odamın kapısının altından sızan ışık gözüme takıldı. Elim ayağım tutmuyordu,her yerim titriyordu.

    Kapıyla aramda bir adım kalmıştı. Herşeyi göze alarak o adımı da attım. Seslere kulak kesildiğimde içeriden tıkırtılar geldiğini duydum.

    O kadar korkmuştum ki nefes bile alamıyordum. Ne olursa olsun içeriye girmeliydim. Bir kere gözlerimi sımsıkı yumup açtım. Aynı anda kapıyıda.

    İçeri adım atar atmaz ağzımdan ufak bir çığlık koptu.       

  Merhabalarr... Bu hikayemi buraya yazarak taçlandırıyorum inşallah beğenirsiniz yorumlarınızı ve vote lerinizi bekliyorum arkadaşlarınıza tavsiye etmeyi unutmayın😉 Birde arkadaşlarınızı etiketlerseniz daha mutlu olurum😊  Sizlere kucak dolusu sevgilerrr🖑❤🖐  Eller kucak kalp ise sevgi😂   Devamı yeni bölümde😘😗    Buğlem ne görmüş olabilir ki fikirlerinizi merak ediyorum yorum bölümüne yazabilirsiniz.                       

Bir Tek O!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin