Multimedya Buğlem-Deren
Gözlerime inanamıyordum bu Deren idi. Şaşkın bir ifadeyle ona bakarken o da bana korkarak bakıyordu. Elinde gökyüzü mavisi bandanam vardı. Anlamıştım olayı,Deren çalmak için gelmişti.En iyi arkadaşım Deren benim eşyalarımı çalmaya gelmişti.
Onu suçlayamazdım,çünkü onun çalma hastalığı vardı. Elinde olmayan bir şeydi yani böyle küçük şeyleri çalardı.
"Ödümü kopardın!" Diyerek ona sarıldım. Elinden yavaşça bandanayı alıp yatağa fırlattım.
O sırada daha sıkı sarıldım,en iyi arkadaşıma.
Yanaklarımda ıslaklık hissedince ağladığımı anladım. Deren'de fark etmiş olacak ki
"Özür dilerim." Diye fısıldadı.
Birbirimizden ayrıldığımızda ikimizde ağlıyorduk. Gözlerimizin içine bakıp derinlere daldık. Sanki o derinlerde bir yerde komik bir surat görmüş gibi yaşlı gözlerimizle kahkaha atmaya başladık. Kendimizi yatağa atıp tavanı izlemeye koyulduk.
Yarım saattir tavanı izliyordum. O kadın yine beynimin içinde dönüp duruyordu. Deren yarım saattir beni seyrediyordu. Korkmuş bir ses ile
"Ne oldu?" Dedi. Yeni uyanmış gibi bir tonla
"Anlamadım." Dedim.
"Bir şeyler olmuş bugün sana."
"Neden?"
"Sen kolay kolay ağlamazsın."
"Nereden biliyorsun?"
"Ah,dalga mı geçiyorsun? Kaç senelik arkadaşız. Bırak da bunu bileyim" Bir-iki saniye duraksadım.
"Onu gördüm."
"Ne?"
"Bir kadının kalbinde annemi gördüm" Dedim. Deren'den hiç ses çıkmıyordu.
Ona doğru baktığımda yatağın üstünde doğrulmuş bağdaş kurup şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Gözlerinin yavaş yavaş dolduğunu gördüm. O da biliyordu ki ilk defa böyle bir şey yaşanıyordu.
"Üzülme" Dedi. Ağladı ağlayacaktı,çok duygusal bir kızdı.
Bu duygusal anın arasına giren telefon sesi benim için çok iyi olmuştu. Hızlıca telefonu elime alarak cevapladım. Arayan babamdı.
"Buğlem ne yapıyorsun kızım?"
"Oturuyorum. Sen gelmiyor musun?"
"Üzgünüm kızım bu gece gelemiyeceğim işim uzadı. Kapıyı kilitle tamam mı sarışınım?"
"Tamam baba." Dedim ekranı kapatıp yağa attım.
"Ne diyor?" Deren'in bu sorusuna derin bir nefes verip cevapladım.
"Gelmiyecekmiş." Anladığını ifade ederek hafifçe başını salladı.
"Baksana! Bu gece burada kalır mısın?"
"Anneme haber vereyim." Cebinden telefonunu çıkarıp benden uzaklaştı.
O sırada su içmek için mutfağa indim. Dolaptan çıkardığım şişeyi bardağa boşaltırken,dökülen suyun sesi bende tekrar düşüncelere dalma isteği uyandırdı.
Işık hızıyla gelen kadının suratı,Deren'in sesiyle ışık hızıyla geri döndü. Arkama döndüğümde arkadaşımın gülen suratını gördüm. Burda kalabileceğini anlamıştım.
İkimiz de aynı anda 'Film?' demiştik.
"Derhal salona git ve film seç." Deren bu sözlerime karşılık
"Sen de hemen mısırları getir." Dedi. Birbirimize gülüp işimize koyulduk.
Elimde kalan bardaktan taşmış suyu yudum yudum içerken sanki ilk defa gördüğüm bir mekana meraklı gözlerle bakar gibi mutfağa göz attım. Ardından tekrar gülüp bardağı bıraktım.
Mısırları hazırlamış salona doğru yürürken bacağım kapının kenarına çarptı.
Ah,lanet olsun çok acımıştı. Ayağımı seke seke mısırları dökmeden koltuğa yayıldım. Deren ışıkları kapatıp yanıma oturdu. Ekrana baktığımda korku filmi olduğunu anlamıştım.
Korku filmlerini çok severdim,ama izleyemezdim.
Film yeni başlamasına rağmen arkadaşıma çok fazla yapışmıştım. Deren çok fazla korktuğumu anlayınca filmi kapattı.
"Korkak." Diyerek mırıldandı. Ona kaşlarımı çatmış pis pis bakarken bana yapmacık bir gülümseme yolladı. Ben de cıklayıp kolumdaki saate baktım. Çok geç olmuştu uyusak iyi olurdu. Sonuçta yarın okul vardı.
"Yarın okul var."
"Evet,bunu mağlesef ki ben de biliyorum. Bu yüzden hemen şimdi uykuya dalıcağımızı da."
"İyi o zaman. Hadi!" Birlikte merdivenleri çıktık. O misafir odasına giderken bende kendi odama girdim.
Bugün çok yorucu geçmişti. Sıcak yatağıma girip yarın olmasını uyuyarak bekledim.
Sabah mutfaktan gelen seslerle uykulu gözlerimi yavaşça açtım. Bir dakika,mutfaktan? 'Of Allahım ne olur düşündüğüm şey olmasın.'
Merhabalarrr😎 Yeni bölümle karşınızdayım. İnşallah beğenirsiniz🙏 Votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum. Arkadaşlarınızı etiketlemeyi unutmayın. Kucak dolusu sevgiler🖑❤🖐 Sizce mutfaktan gelen sesler ne olabilir? Yorumlarınızı bekliyorum😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tek O!
Teen FictionKüçüklüğünden beri anne özlemi çeken masum bir genç kız o. Aynı zamanda anne şefkatini, çok sevdiği biricik babasından arayış içinde olan bir kız. 17 yaşındaki, o büyük yüreğini küçücük bedeninde taşıyan Buğlem, etrafına mutluluk saçsa da içinde he...