4

21 6 0
                                    

V prenášači ju už čakala Lena. Šťastne sa usmievala a s úprimným nadšením ukazovala Tifany, kam si má ľahnúť. „Neboj sa, Tif. Zvládneš ju. Ja budem jej cieľ, lebo mňa už pozná a ty jej budeš musieť zabrániť v tom, aby ma zabila alebo mi nejako ublížila. Jasné? No, neboj sa. Bude to hračka."

Tifany sa bála, no aj napriek tomu sa nechala vtiahnuť do dlhej miestnosti s množstvom lôžok, ktoré boli všetky prázdne.

Až na jedno.

To jej.

Pripravené na prenos.

Pri vrchnej časti postele stál nejaký prístroj, ku ktorému sa pripájalo množstvo káblikov všetkých farieb dúhy.

Lena ju nenechala čakať ani sekundu. Okamžite ju k nemu pritiahla a posadila ju tam. Zmerala jej tlak a začala jej pripájať kábliky na hlavu. Zatiaľ jej rozprávala v podstate všetko, čo ju napadlo, lebo nevedela byť ticho: „Clara je skutočne nesmierne silná, no to už vieš... A jej majiteľ sa jej vzdal, lebo chcel slabšieho. Teda konkrétne chcel Halia. A Halia máš ty.

Pretože aj ty si túžila po Clare, tak sme sa rozhodli pre to najjednoduchšie, čo sa nám núka. Jednoduchú výmenu. Geniálny nápad pána profesora Areského. Ty a ten pán, čo ti dá Claru, si navzájom proste vymeníte Imusov. On Halia, samozrejme, ovládne bez problémov, čiže prvý krok budeš musieť urobiť ty. Bude to jednoduché, fakt úplne jednoduché, stačí keď zabrániš Clare zabiť ma. Alebo ma zmrzačiť, vydlabať mi oči, rozštvrtiť ma, či také niečo podobné...

Viem, že je to trochu iné ako s Haliom, ale Halio patrí medzi tých ľahších, no a nevyžíva sa vo vraždách. On sa vyžíva v jedení, preto sa čudujem, že si vôbec nepribrala... Väčšina ľudí priberie. Asi. Teda ja neviem, iba si to myslím... Teraz si, prosím, ľahni.

Ach, a Clara... to sa môžeš len tešiť. Keď ju ovládneš, určite si padnete do oka. Vieš, my ju nechceme deaktivovať. Je tak mocná – bola by to škoda. Zaujíma ťa, že okrem teba ju chce len osem ľudí? Akože tak, že ju môže aj získať. Ja ju, samozrejme, chcem tiež, ale som na ňu prislabá, ja by som asi nezvládla ani Halia. Mám Imusa 14 209, ani riadne meno nemá. Volám ho Hann. Ako môj ex-priateľ. Smutné. Opustil ma.

Už to je," šťastne vydýchla a pozrela ležiacej Tifany do očí. „Prenos sa môže začať. Prvý krok je na tebe. Nezabi ma."

Potom si sadla na lôžko oproti a na hlavu si prilepila jeden modrý drôtik, ktorý vytiahla z vrecka. Tifany stratila vedomie a ocitla sa v podzemnej betónovej miestnosti. Najprv bola sama, potom sa tam zjavila aj Lena a nakoniec Clara.

Tí, vďaka ktorým žijemeWhere stories live. Discover now