(Daca ati văzut Xiaolin Chronicles înseamnă ca am updatat pagina având in vedere ca acesta a apărut deja in România)
Având in vedere ca multe desene scrise aici au început sa apară si la noi,voi modifica această carte.
Stiu ca unii poate vor vota pentru altceva,dar titlul este "Top cărţi ce NU au apărut in România",deci daca Cronicile Xiaolin au apărut,altcineva îi ia locul.
Aş fi fost tentat sa dedic acest capitol pentru "Ciudateni sezonul 2" DAR e inevitabil sa apară si nu updatez cartea asta atât de des,de fapt,o sa fac un capitol-blog cu anime-uri sau desene ce urmează sa apară.
Grojband
2014După nume o sa vedeţi ca e un grup de copii care işi fac trupă.
Deşi Disney face eforturi disperate sa creeze un desen animat hit,Grojband nu se numără printre ele....
E vorba de Corey care vrea sa işi facă o bandă,adună colegii si prietenii si exersează in garajul familei.
Problema:sunt patetici.
Pe bune,si in esenţă nici măcar melodiile compuse nu sunt bune....
Sora lui Corey e enervantă la culme de gălăgia făcută de ei si încearcă sa scape de ei.
Nu reuşeşte,evident,si aşa cum scriu eu cărţile pe Wattpad sa ma relaxez,aşa sora lui Corey se descarcă in jurnalul ei.
Corey descoperă jurnalul,si foloseşte furia din jurnal ca sa scrie piese.
Banda devine un succes,si Corey işi da seama ca tot ce trebuie sa facă este sa o scoata din pepeni pe soră-sa ca ea sa scrie in jurnal,si astfel sa aibă noi piese.
Nu am văzut desenul încă,dar comunitatea de pe Deviantart a acceptat desenul ca fiind unul destul de atractiv,deşi ma îndoiesc.
CITEȘTI
Top desene ce NU au apărut in România
RandomPentru fetele de pe wattpad,acest desen O SA VA PLACA ENORM.