MLP:Ecvestria Girls
2014Nu aveţi idee cât de multă scârbă se adună in mine pentru faptul ca scriu asta dar o fac pentru ca acest desen a produs un val media pe care nici desenele lui Disney nu a facut-o.
A devenit unul din top 5 lucruri de vizionat pe net,după filmele de adulţi in America.De fapt,oamenii se uitau aşa de mult la acest desen încât s-au hotărât sa-l anuleze:SLAVA DOMNULUI!!!
Daca nu v-aţi prin din prescurtare,ea vine de la...........My Little Ponny.
Stiu ca sunt persoane care se uită la asta,sunt o groază de glume despre asta si întrece absolut 10 "Harlem Shake"-uri la un loc.
Oricât aş vrea sa nu ma uit la asta,m-am uitat......
Era preferata nepoatei mele si nu prea puteam s-o refuz....Bine,ideea genială pe care a avut-o Lauren Faust(Producătoarea si soţia lui Dave McCracken-Creatorul Powerpuff Girls) a fost sa transforme această lume plină de ponei in una. ........umană.
Da,după cum arată si numele,in această variantă poneii au fost făcuţi in varianta umană(deşi îi compatimesc pe cei care au facut asta).
Acţiunea începe cand Twilight devine regina si un ponei căruia imi scapa numele a furat o coroană magică si a fugit in altă dimensiune.
Ea fuge după ea si observă ca portalul o duce in faţa unui liceu numit Ecvestria.Mai observă ca ea a devenit....om.Veţi vedea varianta umană la aproape fiecare ponei,la unii o sa va pară tare,dar mie o sa imi facă greaţăRECTIFIC:Filmul asta chiar a aparut in Romania,l-am vazut astazi difuzat pe Prima Tv.Ma rog,mai am dreptate cu jumatate de masura:Exista un al 2 lea episod in care fetele fac o banda de rock,insa mai e MULT pana sa apara si la noi,acesta reprezentand finalul sezonului 4(va exista si 5.....)
CITEȘTI
Top desene ce NU au apărut in România
De TodoPentru fetele de pe wattpad,acest desen O SA VA PLACA ENORM.