Auxiliar:Star and The forces of Evil

647 20 4
                                    

Deoarece "Cei 7" au aparut deja la noi,am gasit pe 9gag desenul asta.

Nu va faceti mari sperante,premiera acestui desen  a fost pe 17 ianuarie,deci ii va lua cel putin cateva luni ca sa apara si pe la noi.

Ahh,era sa uit,deoarece sunt MULTE desene care inca nu au aparut,voi face capitole Auxiliare,deci un Wikipedia in romana pentru desenele ce urmeaza sa apara,nu va faceti griji,o sa pun si anime.

Pentru cei calora nu le place poza de la media,sa stiti ca curcubeul chiar este in flacari si coarnele de diavol sunt autentice(cred)

E vorba de o fata pe nume Star care e trimisa de parintii ei pe Pamant la liceu si se imprieteneste de un tip cu nume latin,problemele sunt doua:nu stie cum sa foloseasca bageta aia magica pe care o tine in mana dreapta SI trebuie sa se lupte cu monstri din alta dimensiune.

Not bad pana la urma,decat sa mai vedem o telenovela pe Disney sunt pentru orice desen sincer...

PS:Din pacate saptamana viitoare e "Saptamana mortii" pentru cei de clasa a XII(si eu) deci nu o sa mai postez,si daca iese urat nu o sa mai postez deloc,deci va rog sa va rugati pentru mine sa trec.Bafta si celorlalti care sunt in situatia mea!


PS:Oficial a apărut si la noi.

Top desene ce NU au apărut in RomâniaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum