Teen Titans
Bine,cu toţii am văzut "Tinerii Titani".Cu siguranţă nu există adolescent de vârsta mea care sa nu se fi uitat,sa nu mai zic ca a apărut si parodia aceea care rulează acum pe televizor.
O sa ziceţi in sinea voastră"Teen Titans nu a aparut in România?Ăsta are probleme cu capul sau ce?"
Ei bine sunt sănătos mintal,si mai mult,stiu ceva ce 95% din cei care acum citiţi nu ştiţi.
O sa o iau cu începutul:Cum se termină "Tinerii Titani"?
Daca va forţaţi mintea la maximum o sa va amintiţi de episodul in care Raven il trimite pe tatal ei,un demon,pe pământ.Deşi lumea e in colaps,ea reuşeşte sa il învingă si lumea revine la normal.
Ei bine acela NU E SFÂRŞITUL!!!
Un întreg sezon din Tinerii Titani nu a fost difuzat,motiv pentru care imi vine sa le trag ceva producătorilor de aici!
Ultimul sezon e vorba de originile lui Beastboy,cum el a facut parte din Doom Patrol înainte sa fie titan,si mai precis lupta cu noi inamici:Creierul si Monsieur Mallah.
Ultimul episod e tot cu Beastboy,in care o găseşte pe Terra(prietena lui) netransformata in piatră,dar care nu il recunoaşte.
V-am promis de asemenea sa va dezvălui un mic secret despre acest desen.Secretul este "Cine e Slade?"
Nu negaţi ca nu nici voi nu va aşteptaţi la asta.
Ei bine Slade e................Slade.
Nu ma înţelegeţi greşit.Producătorii au folosit numele lui adevărat.
Exact!Slade nu e o poreclă.Numele lui complet e Slade Wilson si porecla lui e Deathstroke.Daca va interesează cum arată cautati pe net"Slade Wilson-Deathstroke" si o sa il găsiţi cu sau fără masca
CITEȘTI
Top desene ce NU au apărut in România
De TodoPentru fetele de pe wattpad,acest desen O SA VA PLACA ENORM.