Kim Possible:The Movie
2010S-ar putea ca filmul sa fie mai devreme de atât dar CUI II PASĂ DE ASTA?!
Deci stăteam pe net căutând noi animeuri,cand ma gândesc ca sunt desene care nu ştiu cum se termină.
Prima reacţie:Kim Possible.Ce este si mai sarcastic:Filmul nici măcar nu e ultimul episod.
O sa va explic filmul aşa:
Se apropie balul si Ronn se gândeşte sa o invite pe Kim(EVIDENT).Atunci s-a transferat un nou coleg in şcoală de care Kim se îndrăgosteste pe loc.Frânt,Ronn se duce la Buenos Nachos ca sa afle ca mâncarea pe care a creat-o a fost scoasă din meniu.
De asemenea află ca s-a introdus o jucărie (ca la MacDonalts) numită El Diablo.Dracken vrea sa cucerească din nou lumea si prin intermediul lui Shigo(Nu ştiu daca se scrie aşa) aflăm ca el a creat jucăriile El Diablo ca sa cucerească lumea.
Ca sa il învingă,Kim poartă un costum care îi creşte puterea,in ciuda avertizarilor lui Wayde.
Cand ajunge in barlogul lui Dracken,ea da de baiatul de care s-a îndrăgostit la şcoală.Acesta o păcăleşte si ea împreună cu Ronn sunt legaţi fedeles.Atunci află ca el era doar un acolit al lui Dracken.
Ronn o consolează,spunându-i ca el o iubeşte cu adevărat(mor de râs....) si Kim foloseşte costumul ca sa scape.
Cei doi salvează lumea si la bal aceştia au parte de PRIMUL lor sarut.
ORICE ATI FACE,chiar nu vreţi sa pierdeţi asta(poza de la media e din film).
CITEȘTI
Top desene ce NU au apărut in România
AltelePentru fetele de pe wattpad,acest desen O SA VA PLACA ENORM.