-Ally, mor!!! uitate cine e la masa!!!!!!.....
-Cee?? Lauraa ce ai patit?!!
Prietena mea ,statea impietrita ,cu gura deschisa la intrarea in restaurant .
-B..BUNACIUNI !!
Am izbucnit intru-n ras isteric care, se pare ca a atras atentia celor ce stateau la masa.
Ne am indreptat spre locul unde se aflau baietii, si m-am asezat langa Ryder .
Laura se asezase langa un tip bine lucrat ,imbracat intr-o bluza mulata neagra care il avantaja.
Era blond cu ochi verzi,si la prima vedere parea o persoana foarte serioasa, Ryder ne informase ca acela era un prieten de familie si prietenul lui cel mai vechi, numele fiindui Justin.
La celalalt capat era opusul lui.. un baiat cu parul saten ciufulit, dar in acelasi timp si aranjat, ochii ii avea caprui amestecat cu un albastru stralucitor,
nu vazusem nici o data asemenea ochi, se pare ca si Laura ii observase.. puteam vedea cum aceasta isi schimba expresia fetei, din una inocenta in una perversa si provocatoare. Baiatul, pe nume Zack era cel mai bun prieten al lui Ryder , inca din copilarie.
Zack era diferit fata de Justin, avea un zambet tamp dar perfect care se potrivea de minune cu ochii , se pare ca Laura remarcase si buzele lui carnoase ,deoarece isi musca buza inferioara savurand orice miscare facea brunetul.
-Ce doriti sa comandam?. Spuse Justin cu aceeasi expresie pe care o avea de cand am venit.
-Pe ea! raspunse Zack fara pic de retinere, cu privirea intoarsa spre bruneta.
- Sorry, raspunse Laura , sunt editie limitata Baby asa ca te rog sa alegi altceva.
-Un wiskey fiecaruia ,zise Ryder printr-e chicote.
Seara a fost super , am stat de vorba, facand glume pe seama celor doi porumbei care, chiar daca se enervau unul pe altul cu replici care mai de care, se putea vedea ca cei doi se plac.
Justin si el se uita dupa o tipa, parea venita dupa centura.. ma rog, incerca sa ii faca ochi dulci ..dar nu prea ii reusea, aceasta stand dupa un mos miliardar care ii facea pe plac fetei.
Perspectiva lui Ryder
Baietii se distreaza de minune. Nu l-am mai vazut pe Zack nici o data uitanduse atat de provocator la o fata, se pare ca ,chiar l-a pus la incercare Laura.
Justin... ca de obicei ,o face pe durul ascunzand partea lui copilaroasa pe care si-o afiseaza doar cand e prin preajma noastra, DOAR a mea si a lui Zack.
All statea pe scaun si ii privea pe toti cei din jur cu un zambet copilaresc ..mi-am lipit mana de piciorul ei.. stiind ca o sa o enervez, asta provocandumi o stare de bine.
Dar nu se intamplase asta... si. a intins mana asezand-o pe spatele meu trasandumi cu degetele niste linii usoare ... terminandu-se in zgarieturi care... care imi placeau...
Mi-am dat seama ca era beata.
-Baieti hai sa mergem,spun
-Nuuuu!! spune Zack smiorcainduse.
-Da.. ai dreptate Ryder, aproba Laura.
-Nici eu nu vreau!! Spune Ally cu juma'de gura
-Gata copil zmiorcait hai acasa , ii spun ironic lui Ally
-Bine... dar bona Ryry ma duce acasa da?
Atunci intervine si Zack..
-Si eu o vreau pe bona Laura!!
- bi.. spun, dar sunt intrerupt de Laura .
- Am o idee mai buna, sa facem schimb de bone, eu ma duc cu Ally si tu Ryry cu Zack ce ziceti? Da?!! Ok .
Nu am avut timp sa imi iau ramas bun ca Laura o lua pe Ally si au plecat.,
************************************
Perspectiva lui Ally
M-am trezit cu o durere de cap ingrozitoare. Nu imi mai aminteam nimic de la venirea chelnerului... mda... ced ca mi- am dat seama..
Cand vederea mi a revenit la normal, am verificat daca eram la mine in pat ,m.am ridicat si m-am indreptat spre baie sa fac un dus ,realizand ca eram acasa.
Dupa 30 de minute sub jetul de apa fierbinte ,in care incercam sa imi amintesc ce s-a intamplat dar fara reusita, am iesit si m-am dus spre dressing.
Am ales o pereche de blugi deschisi, o bluza alba cu imprimeuri florale ,parul l-am strans intr-o coada de peste si am incaltat o pereche de Vansi albastri .
Am coborat in bucatarie unde mi-am luat un mar si am plecat spre scoala.
Era luni ..Laura plecase cu o ora inaintea mea, si a trebuit sa merg pe jos , nici o data nu mi-a placut sa merg pe jos. ..
Eram in fata statiei de autobuz ,sperand ca poate, poate sunt scutita de a merge atata drum, si, ca sa fii intarziat vre-un taxiu. In fata mea aparu o masina neagra, cu geamurile fumurii, si spre surprinderea mea soferul era chiar Ryder.
-Hai urca sa te duc.
-Tu nu trebuiai sa fii la ore?
-Neahh... am ora cu aia de mate, nu am chef, hai urci iubire?
Nu am scos nici un cuvant, ci pur si sinplu am dat din cap in semn afirmativ, m-am urcat in dreapta lui ,locul de langa sofer.
Plictisita am dat drumul la muzica, si la radio se difuza Jason Derulo-Stupid love.
Fara sa vreau am inceput sa fredonez, si se pare ca si el incepu...
Avea o voce atat de calda si calma.. de obicei vocea lui fiind unul ragusit dar sexy...
-Nu stiam ca stii sa canti.Il spun
-Tu nu stii multe despre mine iubire..
Nu am mai spus nimic... ci pur si simplu i-am multumit ca m-a adus pana acolo ,sperand ca el sa nu m-ai scoata vreun comentariu prostesc dar... ca de obicei nu se putea..
- Iti multumesc pentru zgarieturile de aseara , spuse el cu un ranjet pe fata.
CE ZGARIETURI??? !!
Orele trecusera repede, eu cu gandul la ce am facut, ce sgarieturi?!!
Era sfarsitul ultimei ore iar eu imi strangeam hainele de ed. fizica., am iesit din vestiar, si am ramas surprinsa cand am vazut cine era acolo.
-Ryyy!! ce cauti aici?
-Ma antrenam si eu..
Spatele lui era rosu... si nu pentru ca obosise... semnele erau mai de mult... Cam de aseara... ASEARA!!
OMG ,mi-am dat seama ! am tipat fara sa realizez ca era si el acolo.
-Eu.. eu plec.. spun sperand sa scap.
-Nu asa de repede.. ,spuse indreptanduse spre mine.. .
S-a apropiat de mine ,si a inceput sa ma sarute dulce si.. imi placea.. spatele meu facuse contact cu peretele , acum sarutandu-mi gatul lent si cu pasiune.
Eu inca stateam ca o stana de piatra, dar doar pana cand ratiunea o lua inaintea gandiri.
Mi-am incolacit picioarele in jurul lui, si mainile faceau contact cu spatele lui musculos ,provocandui alte sgarieturi inafara de cele pe care le avea.
Vazand reactia mea ,si-a mutat buzele lui pe ale mele, dar nu inainte de a imi lasa un mic semn pe gat.
Realizand ceea ce face-am ,intru-n moment de slabiciune am reusit sa scap ,ajungand cu picioarele pe pamant .
-Gata iti ajunge, ca dupa te inveti, ,ii spun intr-un mod cat se poate se pervers
-Defapt, era un mod de a ma revansa pentru ce mi-ai facut aseara, dar se pare ca nu ti'a ajuns..
Am plecat iesind afara din incinta scoli.. dar de o data simt cum.....
CITEȘTI
Mission life: Love.(PAAUZAAA)
RomanceViata e un drum nu tocmai placut,plin de reusite si esecuri,suisuri si coborasuri.Vita mea ia o intorsatura de 180° atunci cand reapare el, dilema vietii mele.De atunci drumul meu trece de la lin la abrupt. Aceasta este o poveste ce evidentiaza iu...