***********Perspectiva lui Ryder*****
Lacrimile isi facusera aparitia. De mai bine de un an nu am mai varsat nici o lacrima, imi facusem o promisiune cu mine insusi.
Nu plange pentru cineva caruia nu ii pasa.
De data asta am simtit nevoia, doar gandul ca ea sa fie suparata pe mine si sa nu o pot revedea ,imi provoca fiori .
Spre surprinderea mea, ea nu isi varsa nervi pe mine, pur si simplu statea la fereastra si se uita la apus .
-Iarta-ma All!! soptesc sperand sa ma fii auzit.
Se intoarse cu fata spre mine, buzele noastre facand contact. Sarutarile ei dulci ma intareau... nu m-am putut stapanii si un sarut suav isi facu aparitia.
Pielea ei fina imi provoaca o stare de liniste, numai la gandul ca nimeni nu o atinge inafara de mine ,si ca o sa o protejez chiar cu ruscul mortii lui Georje , porcul care a atins-o, imi alina gandurile.
Am scapat repede de bluza ei , vazand ca ea mi.a luato inaintea mea ,tricoul meu ajungand de mult pe jos , mainile ei aflandu-se pe pieptul meu care debea asteapta sa fie atinse de mainile ei calde .
Sarutarile mele au continuat pana la sanii, unde am lasat semne foarte evidente, coborand pana la abdomenul ei perfect alintandui pielea catifelata.
Simtind bataia inimi sale mi-an dat seama ca aici trebuie sa ma opresc.Ziua fusese destul de incurcata si nervoasa.
Ea nu ar fii mai rezistat mult, asa ca m-am oprit asezandumi fata pe burta ei , timp de cateva minute am stat acolo ,imbatandu-ma cu caldura emanata de corpul ei.
Capul meu este atins de mainile ei firave, luandu-l intr-e degetelele ei si aducandul la aceasi inaltime cu al ei.
Ochii ei ma priveau insistent ,mii de sentimente trecandu-mi prin fata ochilor. Energia pozitiva care ne inconjura pe amandoi ma inviora.
- Dece ai facut asta?
-Ce? intreb confuz.
-Dece ai sarutat-o pe roscata aia?
- Nu eu am sarutat-o sa avantat asupra mea si m-a luat prin surprindere. E vecina de la 4 am avut mai de mult o seara petrecuta impreuna si crede ca acum suntem impreuna.
-Bine...pot sa te mai inteb ceva?
-Intreaba-ma orice iubito.
--Dece te ai schimbat?
- Erau murdare hainele, si trebuian sa fiu si eu la moda, nu?
-Vorbesc serios.
- Nici eu nu stiu, ca sa nu mai fiu acel ratat, care nu mai suporta sa se ascunda de cei mai mari ca sa nu fie batut sau mai rau...
- Imi pare rau.
- Nu ai pentru ce iubire sa iti ceri scuze.
-Imi pare rau ca te- am judecat, credeam ca ai facuto pentru popularitate...
- Ca am ajuns pana in punctul in care sa fiu respectat chiar si cei mari, asta a fost o pura intamplare.
- Bine.
- Stiu ca am gresit, iarta-ma!! Iarta-ma te rog!!
- Cat de mult as vrea sa fiu suparata pe tine, nu pot..
- Te iubesc!
Nu am mai auzit nici un raspuns de la ea. Capul ei era asezat pe pieptul meu, puteam simti respiratia ei greoaie cum, incet incet se calmeaza.
CITEȘTI
Mission life: Love.(PAAUZAAA)
RomanceViata e un drum nu tocmai placut,plin de reusite si esecuri,suisuri si coborasuri.Vita mea ia o intorsatura de 180° atunci cand reapare el, dilema vietii mele.De atunci drumul meu trece de la lin la abrupt. Aceasta este o poveste ce evidentiaza iu...